پاول دوروف دلیل مهاجرت نکردن خود به آمریکا را فاش کرد

ژیوار

پاول دوروف بنیانگذار پیام رسان پرطرفدار تلگرام و شبکه اجتماعی VKontakte ، ضمن ابراز تردید در فراهم بودن شرایط یک زندگی خوب در آمریکا دلایل امتناع خود از مهاجرت به ایالات متحده را اعلام کرد.

به گزارش کاماپرس، دوروف پس از تماشای فیلم “یوری دود”، وبلاگ نویس روس – که فیلمی درباره زندگی افراد مشهوری که به سیلیکون ولی در آمریکا نقل مکان کرده اند، است – چنین اظهار نظری را در کانال تلگرام خود منتشر کرد.

وی در پیام خود نوشت:”طی 10 سال گذشته ، من چندین بار به آمریکا رفته ام ، شرکت هایی را در آنجا افتتاح و تعطیل کردم ، در کنفرانس ها ، جلسات ، پروژه ها شرکت کردم. یک بار احتمال نقل مکان به سیلیکون ولی را در نظر گرفتم اما در پایان این ایده را به نفع گزینه های دیگر کنار گذاشتم. در زیر دلایلی را توضیح می دهم که معتقدم آمریکا بهترین مکان مهاجرت برای کارآفرینان فناوری اطلاعات نیست. ”

دوروف: آمریکا برده داری اقتصادی می‌کند!

به گفته پاول دوروف، ایالات متحده یک کشور پلیسی است که دارای سیستم مراقبت های بهداشتی گران ، غیرقابل دسترس و ناکارآمد است. دوروف تابعیت ایالات متحده را “برده‌داری اقتصادی” خواند ، زیرا آمریکا تنها کشور در جهان است که حتی پس از ترک این کشور ، همچنان به مطالبه مالیات بر درآمد از شهروندان خود ادامه می دهد.

دریان سفر امید

وی خاطرنشان کرد: “حقوق و آزادی های بشر در کشورهای اروپای شمالی و مرکزی بسیار بهتر مورد حمایت قرار می گیرد و رشد اقتصادی در قرن بیست و یکم در کشورهای آسیایی متمرکز است.”

موسس تلگرام خاطرنشان کرد: درصد زندانیان در ایالات متحده 10 برابر بیشتر از فنلاند ، آلمان یا هلند است و کیفیت آموزش متوسطه آمریکایی پایین تر از سایر کشورهای توسعه یافته است. به گفته وی ،  فرهنگ زندگی در این کشور ناچیز است و تعداد زیادی از افراد بی خانمان هستند.

پاول دوروف تصریح کرد: “ایالات متحده بهترین مکان برای زندگی و یا اداره یک تجارت بر پایه فناوری اطلاعات نیست.”

انتهای پیام

تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز