پیکاپ ویزا کانادا چقدر طول می کشد؟

پیکاپ ویزا-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

پیکاپ ویزا کانادا یکی از خدمات کاربردی و مفید در فرآیند دریافت ویزا است که توسط آژانس‌های مهاجرتی معتبر ارائه می‌شود. افراد برای دریافت ویزای توریستی، کاری، تحصیلی،تجاری و غیره کشور کانادا باید در ابتدا به سفارت‌خانه مربوطه در کشور مقصد و یا کشورهای همسایه مراجعه کنند و مراحل اخذ ویزا را انجام دهند.

به گزارش کاماپرس، با توجه به روابط سیاسی ناپایدار بین ایران و کشورهای دیگر هم‌اکنون کشورهایی چون کانادا، آمریکا، انگلستان، آلبانی و لیتوانی سفارت‌خانه فعالی در ایران ندارند. بدین‌ترتیب، ایرانیان مجبور هستند برای انجام مراحل اخذ ویزا، مصاحبه و فرایند انگشت‌نگاری به کشورهای همسایه نظیر امارات، ترکیه، ارمنستان و پاکستان مراجعه کنند و یا از طریق دریافت خدمات پیکاپ ویزا، منتظر صدور ویزای خود بمانند.

در این گزارش، مزایا پیکاپ ویزا و زمان لازم برای صدور آن بررسی شده است.

منظور از پیکاپ ویزا چیست؟

به فرآیند ارسال پاسپورت، الصاق ویزا و بازگرداندن آن به شخص پیکاپ ویزا یا پیکاپ پاسپورت گفته می‌شود. از جمله اصلی‌ترین مزایا پیکاپ ویزا عدم نیاز به حضور شخص برای الصاق لیبل ویزا در پاسپورت است. گاهی افراد برای دریافت ویزای کانادا مجبور می‌شوند طی چندین بار به سفارت‌خانه کشور مقصد یا سفارت‌خانه کشورهای همسایه مراجعه کنند که این امر سبب هزینه‌های اضافی برای فرد و اتلاف وقت او می‌شود.

در راستای رفع این مشکل، افراد می‌توانند با سپردن فرآیند دریافت ویزای خود به کارشناسان و وکلای مجرب آژانس‌های مهاجرتی، پروسه دریافت ویزای خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به پیش ببرند.

راز آسمان پایتخت

در مراحل نهایی جهت درج ویزا در پاسپورت و تحویل گرفتن آن که گاهی بین یک الی 3 هفته زمان می‌برد؛ حضور شخص در سفارت‌خانه الزامی نیست. در این مرحله فرد با درخواست پیکاپ ویزا از آژانس‌های مهاجرتی معتبر همچون «قصران گشت» فرآیند دریافت ویزای خود را به وکلا و کارشناسان مجرب این مجموعه می‌سپارد.

در نهایت شخص وکیل یا کارگزار، پاسپورت فرد متقاضی را به سفارت تحویل داده و همراه با ویزای الصاق‌شده به او باز می‌گرداند.

پیکاپ ویزا-کاماپرس

پروسه پیکاپ ویزا چقدر زمان می برد؟

از زمان ارسال مدارک متقاضی توسط شرکت‌های مهاجرتی مدت یک الی 2 هفته زمان می‌برد تا پروسه پیکاپ ویزا طی شود و پاسپورتی که ویزا به آن الصاق شده است به دست متقاضی برسد.

افراد تا یک ماه وقت دارند تا برای پیکاپ ویزا کانادا اقدام کنند، در صورتی که در این بازه زمانی برای پیکاپ ویزا اقدام نکنند، ویزای کانادا آنها ریجکت خواهد شد.

مزایای استفاده از خدمات پیکاپ ویزا

افراد برای مراجعه به سفارت‌خانه کشورهای دیگر نیازمند خرید بلیط هواپیما، دریافت ویزا، پرداخت عوارض خروج از کشور، رزرو هتل و غیره هستند. بنابراین، آنها هزینه‌های بسیار زیادی را متحمل خواهند شد. علاوه بر هزینه‌های مالی، افراد باید چندین هفته در کشور مقصد اقامت داشته باشند و وقت زیادی از آنها گرفته می‌شود.

از آن‌جایی که کارگزار یک موسسه مهاجرتی چندین پاسپورت را همراه با خود به سفارت‌خانه می‌برد و بازمی‌گرداند، هزینه‌های مرتبط با پیکاپ ویزا در مقایسه با سفر شخص به یک کشور خارجی، بسیار مقرون به صرفه‌تر و ارزان‌تر تمام خواهد شد.

بنابراین، بسیاری از متقاضیان ویزای کانادا برای کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در وقت خود از خدمات پیکاپ ویزا استفاده می‌کنند.

پیکاپ ویزا-کاماپرس

سریع ترین راه دریافت خدمات پیکاپ ویزا

برنامه‌ریزی مجدد برای سفر کردن به کشور ثالث برای دریافت ویزای کانادا نیازمند صرف زمان و هزینه اضافی است. با انتخاب یک آژانس مسافرتی معتبر برای انجام این امور، متقاضیان می‌توانند با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن ویزا و پاسپورت خود را دریافت کنند.

موسسه مهاجرتی «قصران گشت» از معدود آژانس‌های دارای مجوز قانونی پیکاپ ویزا از پلیس مهاجرت است که توانسته با ارائه بهترین خدمات، اعتماد و اطمینان را در میان متقاضیان پیکاپ ویزا ایجاد کند. برای آگاهی از ویژگی‌ها و خدمات متنوع این مجموعه می‌توانید به وبسایت آن به آدرس www.ghasrangasht.com مراجعه کنید و یا از طریق تماس با شماره تلفن 02188697080 از کارشناسان این مجموعه یاری بجویید.

انتهای پیام

مرتبط با : قصران گشت
اوج آرام
ایده سبز
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز