پیش فروش تیبا و 3 محصول دیگر سایپا از فردا

لست سکند

فروش فوق‌العاده چهار محصول سایپا از فردا آغاز خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اولین طرح پیش فروش سایپا در سال 1401 با 4 محصول از فردا آغاز می‌شود و نیمی از ظرفیت‌ خودروهای سواری به مادران دارای دو فرزند یا بیشتر اختصاص داده شده است.

اخبار بازار خودرو:

در پیش فروش جدید سایپا سه خودرو سواری همچون ساینا اس، کوییک دنده‌ای، تیبا اس ایکس و وانت اس ای 151 عرضه می‌شود که متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام در این قرعه‌کشی از 9 صبح فردا به سایت سایپا مراجعه کنند.

راز آسمان پایتخت

ساینا اس سفید با قیمتی حدود 169 میلیون و 817 هزار تومان، کوییک دنده‌ای با رنگ‌های سفید، مشکی متالیک، نقره‌ای متالیک و نوک‌مدادی متالیک 168 میلیون و 61 هزار تومان، تیبا اس‌ایکس سفید با قیمتی معادل 119 میلیون و 926 هزار تومان و سایپا اس ای 151 با رنگ‌های سفید، مشکی متالیک و نوک‌مدادی متالیک با مبلغی معادل 150 میلیون و 564 هزار تومان عرضه می‌شوند.

پربازدیدترین ویدیوهای امروز را ببینید:

گفتنی است بر اساس مصوبات مجلس نیمی از ظرفیت خودروهای سواری گفته شده برای مادران دارای دو فرزند یا بیشتر اختصاص داده شده که فرزند دوم این افراد از آبان ماه سال 1400 به بعد به دنیا آمده باشند.

لازم به توجه است که این خودروها حداکثر طی 90 روز تحویل خریداران می‌شوند همچنین تمامی شرایط و ضوابط گذشته در این قرعه کشی نیز اعمال می‌شود. گفتنی است که خودروهای کوییک و تیبا مدل 1400 هستند.

در این پیش فروش فوق‌العاده سایپا خودرو تیبا اس‌ایکس با اختلاف 75 میلیون تومانی نسبت به بازار، خودرو ساینا اس با اختلاف 48 میلیون تومانی نسبت به بازار، کوییک دنده‌ای با 47 میلیون تومان اختلاف و در آخر خودرو سایپا اس‌ای 151 با 30 میلیون تومان اختلاف قیمتی کارخانه با بازار ارائه می‌شوند.

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

7 دیدگاه برای “پیش فروش تیبا و 3 محصول دیگر سایپا از فردا

    • حسن گفته:

      متاسفانه من هم سایپا و ایران خودرو از اول شروع ثبت نام تا به امروز شرکت میکردم ولی دریغ از یکبار برنده شدن

  1. حسن گفته:

    چندتا از دوستان و آشنایان شانس باهاشون یار بوده و برنده شدن همیشه میگم اینبار نوبتم میشه… ناامید نشدم تا شاید خودشون از رو برن بهم ماشین بدن😁

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز