پیش بینی روند مثبت بازار بورس در هفته آینده

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شاخص کل بورس امروز هم مثبت بود و به این ترتیب بازار با عملکرد صعودی هفته خود را به پایان رساند. این شاخص با افزایش 30 هزار و 414 واحدی که داشت به مرز یک میلیون و 406 هزار و 61 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز با رشد 2 هزار و 575 واحدی که به دست آورده، 403 هزار و 265 واحد شد. تحلیلگران بازار سرمایه احتمال می‌دهند که هفته آینده هم روند بازار بورس رو به رشد و مثبت باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بورسی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نماگر بورس رشد تقریبا 2.5 درصدی را ثبت کرد. یک میلیون و 279 هزار و 84 معامله به ارزش 104 هزار و 646 میلیارد ریال در بازار بورس امروز انجام شد. نمادهای «فارس»، «فملی»، «شستا» و «میدکو» بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل بورس داشتند. شیمیایی‌ها، چند رشته‌ای صنعتی و فلزات اساسی برترین و شاخص‌ترین گروه‌های صنعتی بازار سرمایه بودند. بیشترین حجم معامله هم برای «امین یکم»، «خودرو» و «خساپا» ثبت شد.

بازار فرابورس نیز امروز رشد قابل توجهی داشته و به کانال 20 هزار و 193 واحدی رسید. نمادهای «پلیمر آریا»، «ساسول» و «سنگ آهن گهر زمین» بیشترین اثر مثبت را روی شاخص فرابورس به جا گذاشتند.

راز آسمان پایتخت

روند نمادهای سیمانی‌ هم مثبت شد

در جریان معاملات روز جاری بازار بورس، روند نمادهای سیمانی نسبت به روزهای گذشته بهتر بوده و نمادهای شاخص گروه مثبت و صعودی بسته شدند.

به دلیل مشکلات ناشی از قطع مکرر برق در کارخانه‌های سیمانی، تولید آن‌ها بسیار کاهشی شد و به همین دلیل قیمت سیمان افزایش پیدا کرد. حال هلدینگ سیمانی شستا قصد دارد به منظور تامین نیاز مردم به سیمان، روز شنبه 504 هزار تن از آن را در بورس کالا عرضه کند. این کار به خاطر تعیین قیمت واقعی و تعدیل بازار این کالا انجام خواهد شد.

مرتبط با : سازمان بورس
ایده سبز
دادپویان
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز