پنجره دوجداره وین تک بخریم یا هافمن‌؟ + قیمت

پنجره دوجداره-کاماپرس
ژیوار

اگر بخواهیم خیلی خلاصه دو برند هاف‌من و وین‌تک را با یکدیگر مقایسه کنیم به این نتیجه می‌رسیم که مقاومت پنجره دو جداره برند هافمن در مقابل فشار و ضربه کمتر از وین‌تک است و برند وین‌تک حتی در مقابل باران نیز مقاومت بالاتری نسبت به برند هافمن دارد، اما در مقابل قیمت پنجره‌های برند هافمن ارزان‌تر است.

کاماپرس در این گزارش پنجره دو جداره از دو برند هافمن و وین‌تک را بررسی و مقایسه می‌کند.

ویژگی‌ها و مزایای پنجره دوجداره وین تک

کیفیت و مقاومت بالا: پنجره‌های وین تک مقاومت بسیار بالایی دارند و از این نظر در بازار معروف هستند. پنجره‌های د‌وجداره تولید شده توسط این برند در برابر باران، رطوبت، خوردگی، فرسایش، تغییرات دما و اشعه UV مقاوم هستند و به همین دلیل برای استفاده در اکثر اقلیم‌های کشور مناسبند. پنجره‌های وین‌تک تا ۱۰۰ درصد در مقابل باران مقاوم بوده و همچنین با قرار گرفتن در مقابل اشعه خورشید دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید:

عایق صوتی ۸۰ درصد: پنجره‌ دوجداره وین‌تک عایق صوتی با مقاومت بسیار بالایی دارد که می‌تواند جلوی نفوذ سر و صدای بالا را به خانه بگیرد. طوری که می‌توانند تا ۸۰ درصد از ورود صدا به خانه جلوگیری کند.

دریان سفر امید

 

جلوگیری از هدررفت انرژی تا ۹۵ درصد: پنجره‌های وین‌تک عایق بسیار مقا‌می در برابر گرما دارند تا جایی که با نصب آن‌ها در خانه تا ۹۵ درصد از هدررفت انرژی جلوگیری می‌شود پس اگرخانه شما در مناطق مرطوب، گرم، پربارش یا در نزدیکی اتوبان قرار دارد، وین‌تک انتخاب بهتری برای شماست.

ویژگی‌ها و مزایای پنجره دوجداره هافمن

کیفیت بالا و گواهینامه‌های معتبر: پروفیل‌های تولید شده توسط هافمن دارای کیفیت بالا و گواهینامه‌های معتبر بین‌المللی هستند و از این نظر در بازار شناخته‌شده و مطرح است. یکی از معروف‌ترین گواهی‌نامه‌های این برند، گواهی‌نامه SKZ از آلمان است. 

قیمت ارزان‌تر: قیمت محصولات هافمن به طور کلی از محصولات وین تک کمتر است مثلا قیمت پنجره پنجره دو جداره سه لنگه‌ ی ثابت (کتیبه دار) از برند وین تک 8 میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و قیمت همین محصول از برند هافمن 7 میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. یا قیمت پنجره دو جداره سه لنگه‌ ی کتیبه دار (با دو بازشو) در اندازه دو متر در دو متر و نیم از برند هافمن ۱۱ میلیون ‌و ۵۰۰ است، ‌ این در حالی است که وین‌تک این محصول را با قیمتی حدود ۱۳ میلیون تومان می‌فروشد.

مقاومت کمتر در برابر فشار ‌و باران: مقاومت محصولات هافمن در مقابل فشار، ضربه، خوردگی و همچنین در مقابل نفوذ باران کمتر است.

مقاومت ۷۰ درصدی در مقابل آلودگی صوتی: پنجره‌های د‌وجداره برند هافمن فقط تا ۷۰ درصد می‌توانند از نفوذ آلودگی‌های صوتی به داخل خودداری کنند و اگر خانه شما نزدیک به محیط‌های بسیار پرسروصدا مانند فرودگاه یا خیابان‌های پرترافیک بوده بهتر است در انتخاب خود کمی بیشتر دقت کنید.

مقاومت ۸۰ درصدی در مقابل هدررفت انرژی: با نصب پنجره‌های دوجداره برند هافمن می‌توانید تا ۸۰ درصد از ورود هوای بیرون و خروج هوای داخلی جلوگیری کنید. این مساله باعث می‌شود در فصل گرما که وسایل خنک‌کننده مانند کولر کار می‌کنند، هوای گرم وارد خانه نشود و هوای خنک هم از خانه خارج نشود و در فصل سرما هم به همین ترتیب است. اما میزان مقا‌ومت پنجره‌های ساخت این برند طوری است که بهتر است در شهرهایی مانند تهران که سرمای خیلی شدید یا گرمای خیلی شدیدی را تجربه نمی‌کند، استفاده شود.

نامناسب برای مناطق گرمسیر:از آن‌جایی که محصولات برند هافمن در مقابل اشعه خورشید مقاومت کمتری دارند و ممکن است دچار زدگی شوند و همچنین مقاومت عایق حرارتی محصولات این برند نیز تا حدود ۸۰ درصد است محصولات این برند گزینه مناسبی برای استفاده در مناطق گرمسیری نیست.

پنجره دوجداره-کاماپرس

قیمت‌ پنجره دوجداره

  • قیمت پنجره دوجداره تک لنگه‌ ی ثابت (بدون بازشو) با اندازه یک متر یک متر از برند هافمن حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و از برند وین‌تک یک میلیون و ۷۹۰ هزار تومان است. 
  • قیمت دوجداره دو لنگه‌ (با یک بازشو) از برند هافمن حدود سه میلیون تومان و قیمت همین محصول از برند وین‌تک سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.
  • قیمت پنجره دوجداره دو لنگه‌ (با یک بازشو دوحالته) از برند هافمن سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و قیمت همین محصول از برند وین‌تک سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.
  • پنجره دو جداره سه لنگه‌ کتیبه دار (با یک بازشو) با اندازه دو متر در دو متر و نیم از برند وین‌تک ۹ میلیون و ۷۵۰ و از برند هافمن ۹ میلیون تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : پارس دریو پی وی سی پلاس
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز