کاهش 80 درصدی اتلاف انرژی با عایق‌های لینکران

لست سکند

قائم مقام شرکت سازه پایدار الهیه (لینکران) با اشاره به محصولات نوین این شرکت از جمله لرزه گیر صنعتی، عایق‌های الاستومری و ساپورت‌های صنعتی، اظهار کرد: گروه صنعتی لینکران، با هدف ایجاد تحول در صنعت ساختمانی، محصولات نو و دانش بنیان تولید و عرضه می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

پدرام علیزاده در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان، در گفت‌وگو با کاماپرس، جدیدترین محصول این شرکت را “لرزه‌گیر صنعتی” معرفی کرد و گفت: اغلب ساختمان‌های مدرن به دستگاه‌های مکانیکی مانند سیستم‌های تهویه مطبوع، هواساز، چیلر و یا ژنراتور مجهز هستند که ارتعاشات، شوک و نویز ایجاد می‌کنند. لرزه‌ گیرهای مکانیکی به کاهش انتقال لرزش و نویز ناشی از تجهیزات مکانیکی به سازه‌های ساختمانی کمک می‌کند.

به گفته وی، صرفه جویی در زمان نصب، سهولت اجرا، کاهش هزینه در عملیات تعمیر و نگهداری سیستم، دوام بالا، ارتقای افزایش عملکرد و بهره‌وری سیستم، کاهش آلودگی صوتی و جلوگیری از انتقال لرزش و ارتعاشات تجهیزات به ساختمان برخی از مزایای استفاده از این محصول است.

راز آسمان پایتخت

عایق الاستومری نسل جدید عایق تاسیسات در دنیا

علیزاده “عایق الاستومری” را دیگر محصول این شرکت معرفی کرد و ادامه داد: عایق الاستومری نسل جدید عایق تاسیسات در دنیاست که تا 80 درصد از اتلاف بی رویه مصرف انرژی در ساختمان‌ها پیشگیری می‌کند.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به بحران انرژی در دنیا، بیان کرد: استفاده از نسل جدید عایق‌ها، ضمن کاهش مصرف سوخت، درصد تولید گازهای گلخانه‌ای به عنوان یکی از بزرگترین معضلات زیست محیطی جهان را نیز کم ‌می‌کند.

بیشتر بخوانید:

وی با بیان اینکه عایق‌های الاستومری از انواع عایق‌های حرارتی، برودتی و صوتی است، گفت: این محصول ساختاری سلول بسته بوده و بنابراین انتخاب مناسب برای عایق کاری لوله‌های سرمایشی و گرمایشی، کانال‌ها، سیستم‌های تهویه مطبوع و دستگاه‌های تاسیساتی مخازن به شمار می‌رود.

این فعال حوزه صنعت با اشاره به برتری عایق‌های الاستومری نسبت به سایر عایق‌ها مثل پشم سنگ، پشم شیشه و پلی یورتان، گفت: بهینه سازی مصرف انرژی، پیشگیری از خوردگی و زنگ زدگی لوله و سهولت نصب و انعطاف پذیری برخی از مهمترین مزایای استفاده از این محصول است.

وی با اشاره به طرح رایگان سازمان بهینه سازی مصرف سوخت برای عایق کردن تاسیسات، بیان کرد: متقاضیان با ثبت نام در این طرح می‌توانند نسبت به عایق کردن تاسیسات موتورخانه ساختمان و یا تغییر آن از سنتی به مدرن، استفاده کنند. با اجرای این طرح مصرف سوخت یا قیمت قبض گاز معمولا تا یک چهارم کاهش پیدا می کند که با توجه به بحران برق  و انرژی در کشور مساله بسیار مهمی است.

قائم مقام شرکت سازه پایدار الهیه با بیان اینکه عایق های الاستومری ما یک محصول دانش بنیان است، گفت: مخترع و تولید کننده 0 تا 100 این محصول گروه صنعتی لینکران است که آن را با همکاری چند پژوهشگاه و مرکز تحقیقاتی مانند پژوهشکده پلیمر و موسسه رازی تولید کرده است.

کاهش مدت زمان ساخت پروژه‌های ساختمانی با ساپورت‌های تاسیساتی

علیزاده “ساپورت‌های تاسیسات” را دیگر محصول شرکت لینکران معرفی کرد و ادامه داد: این ساپورت‌، سیستمی پیش ساخته بوده که با ویژگی‌های منحصر به فرد خود جایگزینی مناسب برای سیستم سنتی نبشی و ناودانی در اجرای ساپورت تاسیسات مکانیکی و الکتریکی است.

وی کاهش قابل توجه مدت زمان ساخت پروژه‌های ساختمانی و به تبع آن بازگشت سریع سرمایه را مهمترین مزیت استفاده از این محصول دانست و گفت: کاهش هزینه، کاهش بار ناشی از ساپورت‌ها، طراحی و تحلیل دقیق مهندسی، صرفه‌جویی در زمان نصب و سهولت اجرا، کاهش هزینه در عملیات تعمیر و نگهداری سیستم، تولید بر مبنای سفارش کارفرما، افزایش سرعت عمل و اطمینان با حذف جوشکاری و سوراخ کاری و در نهایت افزایش عملکرد و بهره‌وری سیستم برخی از امتیازات آن است.

حرکت به سمت صنعتی سازی

وی بازگشت سریع سرمایه سازندگان را در شرایط فعلی اقتصادی کشور موضوعی بسیار مهم دانست و بیان کرد: در واقع با این محصول به سمت صنعتی سازی حرکت می کنیم. در این طرح ما از کارفرما تنها نقشه تاسیسات را گرفته و پس از تحلیل و مهندسی سیستم لوله کشی، نقشه جزییات و مکان یابی ساپورت‌ها را در اختیار کارفرما قرار می‌دهیم. در صورت تایید، محصول به صورت پیش ساخته در کارخانه تولید شده و در اختیار کارفرما قرار می‌گیرد.

کشورهای اروپایی متقاضی محصولات لینکران

علیزاده با بیان اینکه محصولات لینکران همگی دانش بنیان است، گفت: با توجه به وجود بحران انرژی در دنیا، بسیاری از کشورها همچون پرتغال، اسپانیا، تاجیکستان، عمان و چند کشور دیگر متقاضی انتقال دانش این محصولات و تولید آن در داخل کشور خود هستند.

کلید حل معضل اتلاف و مصرف انرژی در کشور

قائم مقام شرکت لینکران در خاتمه با اشاره به تاکید مسئولان بر حل بحران‌ مصرف انرژی در کشور، اظهار کرد: کلید حل معضل اتلاف و مصرف انرژی در کشور فرهنگ سازی و عایق کاری اصولی و علمی تاسیسات است. بنابراین یکی از راهکارها تعیین سوبسید برای محصولات دانش بنیان موثر در این رابطه بوده تا ضمن کاهش قیمت تمام شده تولید، به راحتی در اختیار مصرف‌کننده قرار بگیرد.

گروه صنعتي لينكران (شركت سازه پايدار الهيه) به عنوان يكي از پيشگامان عرصه تاسيسات صنعتي و ساختماني، نسبت به انتقال تكنولوژي به داخل كشور و توليد سيستم‌هاي ساپورت و نصب تاسيسات، عايق‌هاي حرارتي، برودتي و صوتي و لرزه گيرهاي مكانيكي با برند لينكران اقدام می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازه پایدار الهیهگروه صنعتی لینکرانپدرام علیزاده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز