پلتفرم آریامدتور ؛ پلی بین بیماران خارجی و بیمارستان های ایرانی

گردشگری سلامت-کاماپرس
ژیوار

توریسم پزشکی و گردشگری سلامت جزو مقوله‌های مورد توجه کشورهای مختلف است و ایران به دلیل موقعیت جغرافیایی، منابع طبیعی و خدمات پزشکی باکیفیت ظرفیت بالایی را از نظر جذب گردشگر سلامت دارد. همواره کمبود ابزارهایی که به مدد گردشگران خارجی بیاید و از طریق آن بتوانند مقصد و راه درمان خود را پیدا کنند، احساس می‌شد اما اکنون پلتفرم‌هایی برای پرکردن این خلا راه‌اندازای شده‌اند. این پلتفرم‌ها در تلاش هستند تا با تاسیس سایت و یا اپلیکیشین، در کمترین زمان خدمات درمانی را به این دسته از گردشگران ارائه کنند.

به گزارش کاماپرس، در همین راستا، گروه «گردشگری سلامت آریا» پلتفرمی را به نام «آریامدتور» طراحی کرده است؛ این پلتفرم بستری را برای جذب بیماران خارجی و معرفی آن‌ها به پزشکان و بیمارستان‌های باکیفیت ایرانی فراهم آورده است. آریا مدتور در کنار خدمات درمانی برای بیماران، خدمات اقامتی و گردشگری را نیز توسط تامین‌کنندگان ایجاد کرده است. این مجموعه با تمرکز و استفاده از نیروهای متخصص بازاریابی دیجیتال و ارائه‌ خدمات پزشکی و زیبایی ایران و همچنین با کمک آژانس‌های گردشگری، تسهیلاتی برای سفر آسان و باصرفه به ایران را برای مسافران خارجی فراهم می‌کند.

معرفی بیمارستان‌های مختلف برای بیماران خارجی

باتوجه به اینکه بعضی از بیمارستان‌ها و پزشکان به‌طور خاص و مجزا فعالیت‌هایی را در راستای جذب بیماران خارجی انجام می‌دهند، رقابت بالای بین‌المللی و پیچیدگی‌های بازاریابی در خارج از ایران باعث شده این فعالیت‌ها چندان موفقیت‌آمیز نباشد. درنتیجه لزوم وجود یک سایت تخصصی برای معرفی حرفه‌ای خدمات‌دهنده‌های ایرانی در سطح جهان بسیار مهم و کارآمد تلقی می‌شود. بنابراین هدف آریامدتور، تسهیل‌گری سفر به ایران برای بیماران خارجی با تعریف پکیج‌های متنوع سفر است. همچنین این پلتفرم معرفی مناسب بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و پزشکان ایرانی در سطح دنیا را با هدف جذب بیماران خارجی و گردشگران سلامت دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

سایت گردشگری سلامت آریا برای کمک بیشتر به مسافران خارجی، به چهار زبان انگلیسی، عربی، روسی و فارسی در حال فعالیت است و اطلاعات مورد نیاز سفر پزشکی را به‌صورت کامل و مجزا به تمامی مردم در سراسر دنیا ارائه می‌دهد. این مجموعه مجوز ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری و گواهی‌نامه حرفه‌ای فعالیت گردشگری سلامت را از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مجوز تسهیل‌گری خدمات تشخیصی درمانی بیماران بین الملل را از وزارت بهداشت و درمان اخذ کرده است.

چالش‌های گردشگری سلامت در ایران

هرچند ایران همواره در استفاده از ظرفیت‌های گردشگری سلامت، با چالش‌هایی روبه‌رو بوده و سیاستمداران عرصه نظام سلامت نگاه ویژه‌ای را به این بخش ندارند؛ اما این مسئله از اهمیت گردشگری سلامت کم نمی‌کند. در سال‌های اخیر کشورهای مختلف در زمینه پزشکی و توسعه گردشگری سلامت پیشرفت زیادی کرده‌اند، از عمل‌های زیبایی و جراحی گرفته تا تجهیز وسایل پزشکی. تا جایی‌که درآمد جهان از گردشگری سلامت به مرز یک هزار میلیارد دلار در سال رسیده است.

انتهای پیام

مرتبط با : آریامدتور
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز