پرفروش ترین گوشی های پوکو در بازار + قیمت مرداد ماه

تورهای مسافرتی لحظه آخر

برند پوکو در سال 2018 به عنوان زیرمجموعه‌ای از برند شیائومی تاسیس شد و دو سال بعد شعبه این برند در هند خودش را به عنوان یک برند مستقل معرفی کرد. 10 ماه بعد از آن هم پوکو در سراسر جهان به عنوان برندی مستقل از شیائومی شناخته شد. این برند چینی با معرفی اولین محصولش، گوشی پوکو اف وان، موفق شد در بین کاربران جوان گوشی‌های هوشمند محبوبیت کسب کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه با جست و جو در سایت تکنولایف، به معرفی پرفروش‌ترین گوشی‌های پوکو می‌پردازد.

1- گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 Pro 5G

قیمت این گوشی در لحظه تهیه گزارش 11 میلیون و 499 هزار تومان است. این گوشی طراحی مناسبی دارد که با وجود 205 گرمی بودنش دست‌تان را اذیت نمی‌کند. صفحه نمایش 6.67 اینچی این گوشی پوکو کیفیت بسیار بالایی دارد و نرخ بروز رسانی آن 120 هرتز است. این نمایشگر بزرگ که مقاومت بالایی در برابر ضربه و خش مقاوم دارد، کاملا برای فیلم دیدن و بازی کردن مناسب است.

پردازنده پوکو ایکس 4 به نسبت مدل‌های قبلی ضعیف‌تر است، اما از تکنولوژی فایو جی پشتیبانی می‌کند و بازی‌های سنگین را هم بدون هیچ مشکلی اجرا خواهد کرد. ظرفیت باتری این گوشی 5000 میلی آمپر است و عملکردش در نگهداری شارژ بسیار خوب است. برای شارژ کامل این گوشی پرفروش فقط به 40 دقیقه زمان نیاز دارید. دوربین اصلی این موبایل 108 مگاپیکسلی است و عملکرد بسیار خوبی در ثبت عکس‌ها دارد.

بیشتر بخوانید:

گوشی پوکو- کاماپرس

2- گوشی موبایل شیائومی Poco X5 Pro 5G

قیمت این گوشی پوکو 13 میلیون و 200 هزار تومان است. وزن 181 گرمی این گوشی مناسب کسانی است که به دنبال یک گوشی سبک هستند. نرخ بروز رسانی صفحه نمایش 6.67 اینچی این گوشی پوکو 120 هرتز است و کیفیت بالا و وضوح تصویر خوب آن زیر مستقیم تابش نور باعث شده گزینه خوبی برای تماشای محتواهای گوناگون باشد. عملکرد این گوشی در استفاده‌های روزمره بسیار خوب است و برای اجرا بازی‌های سنگین هم گزینه بدی نیست. ظرفیت باتری پوکو ایکس 5 5000 میلی آمپر ساعت است و 50 دقیقه طول می‌کشد تا کامل شارژ شود. دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی این گوشی برای عکاسی گزینه مناسبی است.

گوشی پوکو- کاماپرس

3- گوشی موبایل شیائومی  Poco C40

قیمت این گوشی میان رده 4 میلیون و 450 هزار تومان است. صفحه نمایش 6.71 اینچی این گوشی برای کسانی مناسب است که می‌خواهند نمایشگر گوشی‌شان بزرگ باشد. دوربین این گوشی عملکردی متوسط دارد و با توجه به قیمت آن قابل قبول است. ظرفیت باتری این گوشی 6000 میلی آمپر ساعت است و در صورت استفاده معمولی، طول عمر مفیدش تا بیش از یک روز است.

4- گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M4 Pro 5G

قیمت این گوشی هوشمند 8 میلیون و 500 هزار تومان است. نرخ بروز رسانی صفحه نمایش 6.6 اینچی این گوشی 90 هرتز است و کیفیت خوبی دارد. دوربین اصلی پوکو ام4 عملکرد خوبی دارد و در نور شب هم کیفیت عکس‌ها را حفظ خواهد کرد. پردازنده این گوشی پوکوعملکرد مناسبی در اجرا بازی‌ها و برنامه‌های محبوب دارد. ظرفیت باتری محصول 5000 میلی آمپر ساعت است و طول عمر مفید آن یک روز خواهد بود.

گوشی پوکو- کاماپرس

5- گوشی موبایل شیائومی پوکو مدل M5 

قیمت این گوشی پرفروش 6 میلیون و 499 هزار تومان است. نرخ بروز رسانی صفحه نمایش آن 90 هرتز است و همراه با روشنایی مناسبش باعث می‌شود شاهد صفحه نمایشی با کیفیت بالا باشیم. پردازنده این گوشی میان رده برای استفاده‌های روزانه عملکرد خوبی دارند و برنامه‌ها و بازی‌های کاربردی و پرطرفدار را به راحتی اجرا می‌کنند. ظرفیت باتری پوکو ام5  5000 میلی آمپر ساعت است و عمر مفید بالایی دارد. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی این گوشی اقتصادی کیفیت بسیار خوبی دارد.

گوشی پوکو- کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفشیائومی
رایانه کمک
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “پرفروش ترین گوشی های پوکو در بازار + قیمت مرداد ماه

  1. بردیا احمدی گفته:

    گوشی های شیائومی بهتر یا سامسونگ؟ میگن شیائومی هنگی زیاد داره و سامسونگ هم سری جدیدa ها داره

    • Mehrdad گفته:

      در انتخاب بین گوشی های شیائومی و سامسونگ، نیازها و ترجیحات فردی تعیین کننده است. هر دو برند دارای گوشی های معتبردر دسته بندی باتری میتوان نتیجه گرفت که گوشی های شیائومی معمولاً باتری قوی تر و با ظرفیت بیشتری را دارا هستند، در حالی که سامسونگ بیشتر به صفحه نمایش های بزرگ، تکنولوژی های نوین و کیفیت بالا معتمد است.

      در مورد کیفیت ساخت، سامسونگ عموماً بیشتر از شیائومی شناخته می‌شود. گوشی های سامسونگ به طراحی زیبا و استحکام بالا معروف هستند و از مواد با کیفیت ساخته می‌شوند. اما به تازگی شیائومی نیز گام هایی بلند در بهبود کیفیت ساخت خود برداشته است و برخی از محصولات آنها همراه با طراحی زیبا و استحکام قابل توجهی عرضه شده اند.

      از نظر قیمت، گوشی های شیائومی معمولاً به ارزش بیشتری نسبت به قیمت خود دارند و قابلیت های مشابهی با گوشی های سامسونگ با قیمت کمتری را ارائه می‌دهند.

      بنابراین، برای انتخاب بین این دو برند، بهتر است نیازها و ترجیحات فردی خود را مشخص کنید و با بررسی مشخصات و قابلیت های هر گوشی، تصمیم بگیرید کدام برند برآورده ترین نیازهای شماست.

    • محمدسام گفته:

      گوشیهای شیائومی که گفته هنگی داره؟ خوبی شیائومی اینه که مثل سامسونگ بعد یکی دو سال ضعیف نمیشه .تا چند سال عین روز اول کار میکنه .

  2. مجید گفته:

    من هر دو برند سامسونگ و پوکو رو داشتم رده پایین های سامسونگ به درد نخور هستند ولی پوکو رده پایین های بهتری داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز