جدیدترین گوشی های ضدآب در بازار + قیمت شهریور ماه

دغدغه خیلی از طرفداران گوشی‌های پرچمدار، مقاومت آنها در برابر آب است؛ چیزی که این گوشی‌ها را از بسیاری محصولات میان رده متمایز می‌کند و اجازه می‌دهد گوشی هوشمندتان تبدیل به یک همراه قدرتمند و ضدآب تبدیل شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه با جست و جو در سایت دیجی کالا، جدیدترین گوشی‌های ضدآب را معرفی می‌کند.

1- گوشی موبایل شیائومی مدل 13

قیمت این گوشی در لحظه تهیه گزارش 37 میلیون و 999 هزار تومان است. نرخ بروز رسانی صفحه نمایش 6.36 اینچی این گوشی 120 هرتز است و کیفیت بسیار خوبی را به نمایش می‌گذارد. دوربین سه گانه این محصول شیائومی کیفیت خوب عکس‌های شما را  در نور روز و شب تضمین خواهد کرد. پردازنده قوی این گوشی پرچمدار حتی در اجرای بازی‌های سنگینی مثل کال آف دیوتی به هیچ وجه شما را ناامید نمی‌کند. ظرفیت باتری این گوشی 185 گرمی، 4500 میلی آمپر ساعت است که برای شارژ کامل آن فقط به 48 دقیقه زمان نیاز دارید. این گوشی مقاوم در برابر آب، شما را بهدر استخر و محیط‌های مرطوب همراهی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی ضدآب- کاماپرس

2- گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold4

قیمت این گوشی سامسونگ 62 میلیون و 500 هزار تومان است. نرخ به‌روز رسانی صفحه نمایش 7.6 اینچی این گوشی 120 هرتز است و کیفیت بسیار خوبی دارد. دوربین سه گانه این گوشی کیفیت عکس‌ها را در نور روز و شب تضمین خواهد کرد. پردازنده قوی این گوشی پرچمدار در اجرای بازی‌های سنگین هم عملکرد بی‌نقصی ارائه می‌کند. مقاوم بودن این گوشی در برابر آب، فهرست ویژگی‌های یک پرچمدار را تکمیل کرده است.

گوشی ضدآب- کاماپرس

3- گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A72

قیمت این گوشی سامسونگ 21 میلیون و 700 هزار تومان است. صفحه نمایش 6.7 اینچی این محصول با نرخ بروز رسانی 90 هرتز کیفیت و وضوح تصویر خیلی خوبی ارائه می‌دهد. دوربین چهارگانه آ 72 سامسونگ برای عکاسی کاملا مناسب است. ظرفیت باتری این گوشی 5000 میلی آمپر ساعت است و شارژدهی خوبی دارد. مقاوم بودن این گوشی سامسونگ در برابر آن را حتی جذاب‌تر می‌کند.

گوشی ضدآب- کاماپرس

4- گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Flip5

قیمت این گوشی پرچمدار 55 میلیون تومان است. صفحه نمایش 6.7 اینچی این گوشی از نرخ بروز رسانی 120 هرتز برخوردار است و وضوح و کیفیت تصویر بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. دوربین این گوشی سامسونگ گزینه بسیار خوبی برای عکاسی در نور شب و روز است. پردازنده قوی این گوشی هوشمند به شما اجازه می‌دهد تا حتی سنگین‌ترین بازی‌ها را هم با خیال راحت اجرا کنید. ظرفیت باتری زد فیلیپ 3700 میلی آمپر ساعت است. وزن 187 گرمی این گوشی دست شما را در استفاده‌های طولانی مدت خسته نخواهد کرد. مقاوم بودن این گوشی سامسونگ در برابر آب، آن را تبدیل به یک پرچمدار تمام عیار کرده است.

گوشی ضدآب- کاماپرس

5- گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold5

قیمت این گوشی جدید 93 میلیون تومان است. نرخ بروز رسانی صفحه نمایش 7.6 اینچی آن 120 هرتز است و همان طور که از یک گوشی پرچمدار انتظار می‌رود، کیفیت و وضوحی عالی دارد. دوربین این گوشی سامسونگ برای عکاسی در نور روز و شب عالی است. پردازنده قدرتمند این گوشی عملکردی بسیار خوب در اجرای برنامه‌ها و بازی‌های سنگین دارد. ظرفیت باتری زد فولد 4400 میلی آمپر ساعت است. همان طور که از یک گوشی پرچمدار انتظار می‌رود، این موبایل در برابر آب مقاوم است.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز