پرفروش ترین گوشی های ضدآب در بازار

گوشی ضد آب-کاماپرس
لست سکند

با پیشرفت تکنولوژی علاوه بر گوشی‌های پرچم‌دار تولید گوشی‌های ضدآب میان‌رده در بازار گسترش یافته است. این گوشی‌ها با داشتن تنوع مدل‌های مختلف و تنوع آنها با توجه به نیاز کاربران باعث جذب طرفداران زیادی شده‌اند.

کاماپرس در ادامه به معرفی 5 مدل از پرفروش‌ترین گوشی‌های ضد آب در بازار می‌پردازد:

1-گوشی موبایل اپل iphone 13 CH/A Not Active

این گوشی ضد آب و ضد گردوخاک است. نمایشگر آن به پنل Super Retina مجهز شده تا بتواند تصاویر مطلوبی را عرضه کند. دوربین اصلی آیفون 13 یک سنسور sensor-shift OIS دارد که باعث افزایش پایداری تصاویر شده است و کیفیت تصاویر را بهبود می‌بخشد. باتری آن از قابلیت فست شارژ 23 واتی پشتیبانی می‌کند و به کمک آن می‌تواند گوشی را در مدت زمان کمتر از یک ساعت شارژ کند. با استفاده از باتری آن در حالت معمولی می‌توان تا 89 ساعت به طور مداوم با آن کار کرد. قیمت این مدل حدودا 41 میلیون و 299 هزار تومان است.

2-گوشی سامسونگ مدل گلکسی A53 5G

این گوشی در برابر خاک و آب تا عمق یک متری به مدت 30 دقیقه مقاومت خواهد داشت. این مدل از یک تراشه هشت هسته‌ای و یک پردازنده گرافیکی Mali-G68 بهره می‌برد که با وجود آن اجرای تقریبا همه بازی‌ها و نرم‌افزار‌های اندرویدی بدون مشکلی میسر خواهد بود. دوربین آن از چهار لنز 64 مگاپیکسلی اصلی، 12 مگاپیکسلی اولترا واید، 5 مگاپیکسلی ماکرو و 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق تشکیل شده است که با آن می‌توان تصاویر HDR و پانوراما به ثبت رساند. قیمت آن حدودا 16 میلیون و 295 هزار تومان است.

3-گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G

این مدل با داشتن گواهی IP68 می‌تواند تا مدت زمان 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب دوام بیاورد. باتری آن 4500 میلی‌آمپر ظرفیت دارد و می‌تواند بیش از یک روز شارژدهی داشته باشد. مهم‌ترین ویژگی دوربین آن امکان ضبط ویدیو با کیفیت 4K است. دوربین این گوشی در شرایط نوری مختلف تصاویر با کیفیتی را ثبت می‌کند. قیمت آن حدودا 21 میلیون و 389 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

4-گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A73 5G

این مدل با داشتن گواهی IP67 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. این گوشی باتری با ظرفیت5000 لیتیوم پلیمری بر ساعت دارد و در صورت استفاده معمولی از آن تا دو روز کار می‌کند. دوربین اصلی گوشی با رزولوشن 108 مگاپیکسل، دیافراگم 1.8 و بهره‌گیری از فناوری فوکوس خودکار کیفیت عکس‌هارا بالا می‌برد. قیمت آن حدودا 16 میلیون و 445 هزار تومان است.

5-گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A33 5G

این گوشی استاندارد IP67 دارد و در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و می‌تواند تا عمق یک متری دوام بیاورد. باتری به‌کار رفته در آن ظرفیتی 5000 میلی‌آمپر دارد و گوشی با داشتن شارژ کامل می‌تواند بیشتر از یک روز شارژدهی داشته باشد. سنسور اصلی دوربین گوشی 48 مگاپیکسل است و تقریبا عکس‌های با کیفیتی را ثبت می‌کند. قیمت آن حدودا 13 میلیون و 649 هزار تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : اپلسامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز