پر‌فروش ترین گوشی های سری A سامسونگ/ اردیبهشت 1402

تورهای مسافرتی لحظه آخر

پرفروش‌ترین گوشی سری A سامسونگ مدل گلکسی‌ ای 53 5 جی است که 1.3% از سهم بازا‌رهای جهانی را به نام خود ثبت کرده است. سامسونگ جزو برندهایی هست که همیشه در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌ها قراردارد. دراین بین گوشی‌های سری A به علت تنوع زیاد توجه خریداران را به خود بیشتر جلب کرده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه به معرفی پرفروش‌ترین گوشی‌های سری A سامسونگ می‌پردازد:

1-گوشی گلکسی A53 5G

قیمت این گوشی در لحظه تهیه این گزارش شانزده میلیون و 400 هزارتومان تعیین شده است. ظرفیت آن 256 گیگابایت و دارای رم 8 گیگابایت است. امنیت گلکسی آ 53 شامل حسگر اثرانگشت اپتیکال است که زیرنمایشگر وجود دارد. سیستم تشخیص چهره دو بعدی هم در گوشی استفاده شده است که جذابیت آن را بیشتر می‌کند. باتری 5000 هزار میلی آمپر آن باعث می‌شود گوشی شما درطول روز دوام بیشتری داشته باشد. استفاده از دوربین 32 مگاپیکسلی در دوربین سلفی یک عکس به یادماندنی را به شما هدیه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

2-گوشی A03 core

این مدل با قیمت حدودا سه میلیون و700 هزار تومان در بازارموجود است. حافظه داخلی آن 32 گیگابایت است وطراحی معمولی دارد. باتری آن با ظرفیت 5000 میلی آمپر گوشی را در طول یک روز و نصفی از شارژ مجدد بی‌نیاز می‌کند. A03 تنها یک دوربین 8 مگاپیکسل دارد که در رده دوربین های معمولی قرار می‌گیرد. در بخش امنیتی در این گوشی از روش‌های قدیمی استفاده شده و سیستم تشخیص چهره و حسگر اثر انگشت ندارد.

3-گوشی A73 5G

قیمت این گوشی حدودا 18 تا 19 میلیون است. حافظه داخلی آن 256/128 گیگابایت ودارای رم 8 گیگابایت است. آ73 ظاهر خوبی دارد و یک صفحه نمایش امولد120 هرتزی FULD HD  دارد که کیفیت نمایشگر را بالابرده است. گوشی یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپری دارد اما برای فول شارژ شدن حدودا یک ساعت و بیست دقیقه زمان می‌خواهد و هنگام بازی باتری آن زود خالی می‌شود؛ بنابراین، اگر باتری گوشی برایتان الویت دارد این مدل نمی‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. لنز اصلی دوربین آن108 مگاپیکسل است که در آمار و ارقام رشد چشم گیری به شمار می‌رود.

4- گوشی A 52s فایو جی

قیمت این گوشی حدودا 14 تا 17 میلیون و حافظه داخلی آن 128/256 گیگیابایت است. ظرفیت باتری آن 4500 میلی آمپر است و در استفاده معمولی می‌تواند یک روز کامل دوام بیاورد و هنگامی که باتری خالی شد در عرض 75 دقیقه کاملا شارژ می‌شود. دوربین آن چهار سنسور داردکه سنسور اصلی آن 64 مگاپیکسل است و کیفیت عکس های گرفته شده با سنسور اصلی خوب است. به طوری که اگر کیفیت دوربین برایتان مهم است این مدل می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

5- گوشی A13SM

قیمت این گوشی حدودا 7 میلیون است. حافظه 64 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی دارد. داشتن یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپری جزو مزایای آن است که می‌تواند یک روز کامل شارژ را نگه دارد.  نقطه ضعف آن شارژ شدن ضعیف آن است. امنیت گوشی A13 مجهز به سیستم تشخیص چهره دو بعدی است. سنسور لنز اصلی آن 50 مگاپیکسل است اما کیفیت آن خیلی خوب نیست.

درکل این گوشی برای کسانی که درانتخاب گوشی حساسیت زیادی به خرج نمی‌دهند مناسب است.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “پر‌فروش ترین گوشی های سری A سامسونگ/ اردیبهشت 1402

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز