پرفروش ترین گوشی های ریلمی در بازار + قیمت شهریور ماه

در سال 2021 میلادی، برند ریلمی موفق شد بیش از 64 میلیون گوشی هوشمند در سراسر جهان به فروش برساند. این برند چینی که در سال 2018 شروع به کار کرد، موفق شده در نقاط پرجمعیت دنیا مثل اندونزی و هند، چهارمین رتبه را در صنعت گوشی‌های هوشمند این کشورها از آن خود کند و همچنین به صورت رسمی وارد بازار اروپا شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه با جست و جو در سایت تکنولایف، پرفروش‌ترین گوشی‌های ریلمی را معرفی می‌کند.

1- گوشی موبایل ریلمی مدل C35

قیمت این گوشی در لحظه تهیه گزارش 5 میلیون و 999 هزار تومان است. صفحه نمایش 6.6 اینچی این گوشی ریلمی، کیفیت قابل قبول و وضوح تصویر مناسبی دارد. دوربین سه گانه این گوشی میان رده دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است که کیفیت عکس‌های ثبت شده در نور روز را تضمین می‌کند. پردازنده این گوشی هوشمند برای اجرای بازی‌ها و برنامه‌های کاربردی و محبوب عملکرد مناسبی دارد. وزن 189 گرمی این موبایل هنگام استفاده‌های طولانی دست را اذیت نخواهد کرد. ظرفیت باتری این گوشی ریلمی 5000 میلی آمپر ساعت است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی ریلمی- کاماپرس

2- گوشی موبایل ریلمی C55 4G

قیمت این گوشی میان رده 8 میلیون و 70 هزار تومان است. نرخ نوسازی صفحه نمایش 6.72 اینچی این گوشی ریلمی 90 هرتز است که کیفیت خوب و سرعت پردازش بالای تصویر را به همراه دارد. دوربین اصلی این گوشی میان رده 64 مگاپیکسل است که اجازه می‌دهد تصاویر باکیفیتی در نور روز و شب ثبت کنید. پردازنده این گوشی برای اجرای برنامه‌ها و بازی‌های معمولی طراحی شده، اما می‌تواند بازی‌های نسبتا سنگین را هم به خوبی اجرا کند. ظرفیت باتری این گوشی ریلمی 5000 میلی آمپر ساعت است.

گوشی ریلمی- کاماپرس

3- گوشی موبایل ریلمی مدل Narzo 50

قیمت این گوشی میان رده 5 میلیون و 550 هزار تومان است. صفحه نمایش 6.6 اینچی این گوشی از کیفیت و وضوح تصویر قابل قبولی برخوردار است. دوربین سه گانه این گوشی با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی‌اش کیفیت خوب تصاویر ثبت شده در نور روز را برای شما به ارمغان خواهد آورد. پردازنده این گوشی میان رده برای اجرای بازی‌ها و برنامه‌های محبوب عملکرد مناسبی دارد. ظرفیت باتری این گوشی ریلمی 5000 میلی آمپر ساعت است.

گوشی ریلمی- کاماپرس

4- گوشی موبایل ریلمی مدل C30s

قیمت این گوشی هوشمند 3 میلیون و 540 هزار تومان است. صفحه نمایش 6.5 اینچی این گوشی کیفیت قابل قبولی در این بازه قیمتی دارد. پردازنده این گوشی عملکرد مناسبی در اجرای برنامه‌های پرکاربرد به نمایش می‌گذارد. کیفیت دوربین این گوشی ریلمی چندان رضایت‌بخش نیست و اگر عکاسی با گوشی فعالیت مورد علاقه شما است، باید دنبال گزینه بهتری باشید. وزن 186 گرمی این موبایل باعث می‌شود دست‌تان در استفاده‌های طولانی مدت خسته نشود. ظرفیت باتری این گوشی اقتصادی 5000 میلی آمپر ساعت است.

گوشی ریلمی- کاماپرس

5- گوشی موبایل ریلمی Realme 9 5G

قیمت این موبایل 8 میلیون و 369 هزار تومان است. صفحه نمایش 6.6 اینچی این گوشی از نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز برخوردار است که برای این قیمت ویژگی بسیار خوبی محسوب می‌شود. دوربین سه گانه این گوشی ریلمی دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است که باعث می‌شود تصاویر ثبت شده در نور روز کیفیت خوبی داشته باشند. این گوشی از تکنولوژی فایو جی هم پشتیبانی می‌کند. ظرفیت باتری این گوشی پرفروش، 5000 میلی آمپر ساعت است.

گوشی ریلمی- کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایف
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز