پرفروش ترین گوشی شیائومی برای خانم های خانه دار

گوشی شیائومی برای خانم-کاماپرس

گوشی شیائومی نسبت به گوشی‌های سامسونگ و اپل با قیمت کمتری به فروش می‌رسد و به همین جهت طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. خانم‌های خانه دار می‌توانند متناسب با نیاز خود از بین گوشی‌های این برند گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند. اغلب خانم‌های خانه‌دار به دنبال گوشی با کیفیت دوربین و حافظه داخلی بالا و همچنین قیمتی اقتصادی‌تر هستند. این محصولات متناسب با امکانات خود قیمت‌های متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی برای خانم‌های خانه دار را با جست و جو در سایت دیجی کالا معرفی می‌کند.

گوشی شیائومی با کیفیت دوربین بالا برای خانم‌های خانه دار

گوشی شیائومی با مدل 12T Pro یکی از گوشی‌های پرچمدار شیائومی است که خرید آن برای خانم‌های خانه دار پیشنهاد می‌شود. این محصول دو سیمکارته، ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی دارد و حافظه رم آن 12 گیگابایتی است. در زمان تهیه این گزارش قیمت این گوشی شیائومی حدود 30 میلیون تومان در نظر گرفته می‌شود.

این گوشی شیائومی با اندازه صفحه نمایش 6.67 اینچی عرضه شده و از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آن، این محصول با ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی طراحی شده و قابلیت شارژ سریع 25 واتی دارد. کیفیت دوربین‌های پشت در این مدل به ترتیب 200، 8 و 2 مگاپیکسلی هستند که کیفیت بالایی را عرضه می‌کنند و کیفیت دوربین جلوی آن 20 مگاپیکسل است.

گوشی شیائومی با مدل 12T Pro-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

گوشی شیائومی با حافظه داخلی بالا برای خانم‌های خانه دار

بسیاری از خانم‌های خانه دار همیشه مشکل ظرفیت حافظه داخلی دارند و علت اصلی آن در ذخیره کردن عکس و فیلم‌های متعددی است که برای بسیاری از امور ضروری نیاز دارند. یکی از گوشی‌های شیائومی که با حافظه داخلی 512 گیگابایتی و حافظه رم 12 گیگابایتی عرضه شده گوشی 13T Pro است که با قیمت حدودی 27 میلیون تومان فروخته می‌شود. این گوشی دارای سه دوربین 50، 50 و 12 مگاپیکسلی بوده  و کیفیت دوربین سلفی آن 20 مگاپیکسل است.

از دیگر امکانات این محصول می‌توان به ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و امکان شارژ سریع 120 واتی آن اشاره کرد. سایز صفحه نمایش این گوشی شیائومی 6.67 اینچ در نظر گرفته می‌شود.

گوشی 13T Pro-کاماپرس

گوشی شیائومی اقتصادی برای خانم‌های خانه دار

گوشی شیائومی با مدل Redmi 12C یکی از بهترین گوشی‌هایی است که خانم‌های خانه دار برای خرید اقتصادی می‌توانند سراغ آن بروند. این محصول که در زمان تهیه این گزارش، با قیمت حدودی 4 میلیون تومان به فروش می‌رسد، دارای ظرفیت حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 3 گیگابایتی بوده و محصولی میان رده به حساب می‌آید. این گوشی شیائومی با دو دوربین 50 و 0.08 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو عرضه شده و از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند.

محصول مذکور برای خانم‌های خانه داری که صفحه نمایشی بزرگ می‌خواهند انتخابی مناسب است. اندازه صفحه نمایش این گوشی شیائومی 6.71 اینچ بوده و وزنی 192 گرمی دارد. گوشی شیائومی اقتصادی محصولی دو سیمکارته است.

گوشی شیائومی با مدل Redmi 12C-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالاشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز