پرفروش ترین گوشی سامسونگ با کیفیت دوربین 50 مگاپیکسل

ژیوار

گوشی سامسونگ با کیفیت دوربین 50 مگاپیکسل اغلب در بازه قیمتی 5 تا 6 میلیون تومان فروش بیشتری داشته و ظرفیت حافظه داخلی و رم آن به ترتیب 64 و 4 گیگابایت است. این مدل‌های پرفروش که اغلب ساخت ویتنام هستند، کیفیت دوربین جلوی بالایی داشته و در آن‌ها از قابلیت شارژ سریع استفاده شده است. این محصولات هشت هسته‌ای، امکان استفاده از دو سیم‌کارت به طور همزمان را فراهم کرده و اغلب از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ با کیفیت دوربین 50 مگاپیکسلی را با جست‌و جو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

گوشی سامسونگ با مدل Galaxy A14 ویتنام

این گوشی با ظرفیت حافظه داخلی 64 گیگابایتی و حافظه رم 4 گیگابایتی عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 5 تا 6 میلیون تومان به فروش می‌رسد. در این گوشی امکان استفاده از سه دوربین پشت با کیفیت‌های 50، 5 و 2 مگاپیکسلی وجود داشته و کیفیت دوربین جلوی آن نیز 13 مگاپیکسل است. این گوشی سامسونگ با سایز صفحه نمایش 6.6 اینچی عرضه شده و هشت هسته پردازشگر دارد. ظرفیت باتری این محصول نیز 5000 میلی آمپر ساعت عنوان شده و امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع 15 واتی را عرضه می‌کند.

گوشی سامسونگ با مدل Galaxy A14 ویتنام-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

گوشی سامسونگ با مدل Galaxy A54 ویتنام

این محصول از اینترنت 5G پشتیبانی کرده و در زمان تهیه این گزارش در حدود 16 میلیون تومان قیمت دارد. این گوشی سامسونگ با سه دوربین 50، 12 و 5 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 32 مگاپیکسلی در جلو طراحی شده است. این محصول هشت هسته‌ای با حافظه داخلی 256 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی عرضه شده و امکان استفاده از قابلیت زوم دیجیتال را فراهم می‌کند. گوشی سامسونگ گلکسی آ 54 با سایز صفحه نمایش 6.4 اینچی عرضه شده و ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت است. با این محصول ضد آب امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع 25 واتی نیز وجود دارد.

گوشی سامسونگ با مدل Galaxy A54 ویتنام-کاماپرس

گوشی سامسونگ با مدل Galaxy M13

این گوشی سامسونگ با ظرفیت حافظه داخلی 64 گیگابایتی و حافظه رم 4 گیگابایتی ارائه شده و با قیمت حدودی 5 تا 6 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول که با سایز صفحه نمایش 6.6 اینچی عرضه شده، دارای ظرفیت باتری 6000 میلی آمپر ساعتی بوده و قابلیت استفاده از شارژ سریع را فراهم می‌کند. دوربین‌های سه گانه این محصول با کیفیت 50، 5 و 2 مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند و کیفیت دوربین جلوی آن 8 مگاپیکسل است. شبکه اینترنتی که این گوشی از آن پشتیبانی می‌کند 4.5G بوده و در آن امکان استفاده از دو سیم‌کارت به طور همزمان وجود دارد.

گوشی سامسونگ با مدل Galaxy M13-کاماپرس

گوشی سامسونگ با مدل Galaxy AO4s ویتنام

این گوشی سامسونگ با سایز صفحه نمایش 6.5 اینچی طراحی شده و با قیمت حدودی 5 تا 6 میلیون تومان به فروش می‌رسد. محصول نامبرده با ظرفیت حافظه داخلی 64 گیگابایتی و حافظه رم 4 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار گرفته و دارای سه دوربین با کیفیت‌های 50، 2 و 2 مگاپیکسلی در پشت و دارای دوربینی 5 مگاپیکسلی در جلو است. این گوشی سامسونگ با ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی ارائه شده و قابلیت شارژ سریع 15 واتی را فراهم می‌کند. این محصول هشت هسته‌ای از دو سیم‌کارت به طور همزمان استفاده کرده و شبکه اینترنت پشتیبانی شده در آن 4.5G است.

گوشی سامسونگ با مدل Galaxy AO4s ویتنام-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفسامسونگ
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پرفروش ترین گوشی سامسونگ با کیفیت دوربین 50 مگاپیکسل

  1. ایران گفته:

    هر طور حساب کنی چه از نظر قیمت،قدرت نام افزار،حافظه و … گوشی سامسونگ m14 فایو جی، ۱۲۸ گیگ و رام ۶ از سایر مدلهای رده متوسط برتر است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز