پرفروش ترین کیف های زنانه در دیجی کالا

کیف زنانه-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

خرید اینترنتی کیف زنانه بدلیل امکان دسترسی به فروشگاه آنلاین در هر روز و هر ساعتی، یک خرید جذاب و موردپسند برای بسیاری از خانم‌هاست. مواردی از جمله صرفه‌جویی در زمان، عدم نیاز به تردد، استفاده از تخفیف‌های آنلاین، تنوع بالای کیف‌های موجود، مشاهده جزئیات هر کیف و امکان مقایسه کیف‌ها با یکدیگر از دیگر مزایای خرید آنلاین هستند. این مزایا برای خانم‌ها اهمیتی دوچندان دارد؛ چرا که می‌توانند در عین انجام امور خانه، یک کیف زنانه مناسب هم بخرند.

در ادامه، کاماپرس به معرفی 5 کیف پرفروش در دیجی‌کالا می‎‌پردازد. در صورتی که از خرید کیف خود ناراضی بودید، 7 روز فرصت دارید تا آن را به دیجی‌کالا مرجوع کنید.

1- کیف دستی زنانه مدل 016 کد 1558

کیف دستی زنانه با جنس چرم مصنوعی و رنگ مشکی، مناسب استایل‌های روزمره و مهمانی است. این کیف، با داشتن یک آویز پر، می‌تواند استایل شما را متفاوت و جذاب کند. بند این کیف چرمی به دو صورت قابل استفاده است: بند کوتاه و بند بلند. بدین معنا که این اختیار را دارید تا این کیف را یا روی دست خود، یا روی یکی از شانه‌های خود قرار دهید.

کیف زنانه-کاماپرس

2- کیف دوشی زنانه کد 844

اولین و بهترین ویژگی این کیف، تنوع بالای رنگ آن است. این کیف در رنگ‌های خنثی از جمله خاکستری و رنگ‌های گرم از جمله نارنجی در دیجی‌کالا موجود است. دومین ویژگی برجسته‌ این کیف، سه زیپ مجزا در داخل آن است. جنس آن چرم مصنوعی بوده و توسط یک بند بلند، روی شانه‌ی شما قرار می‌گیرد. این کیف دوشی زنانه مناسب استایل‌های روزمره، از جمله پاساژگردی و قرارهای دوستانه است.

راز آسمان پایتخت

کیف دوشی زنانه کد 844-کاماپرس

3- کیف کمری زنانه کد 2047

این کیف مستطیلی شکل، با تنوع رنگی بالا در دیجی‌کالا موجود است. یکی از ویژگی‌های جذاب این کیف، همراه داشتن دو بند با جنس‌های چرم مصنوعی و فلزی است که آن را برای انواع استایل‌های روزمره، انتخابی مناسب می‌کند. این بندها به دو شکل بلند و کوتاه قابل استفاده هستند و این کیف را، برای بسیاری از زنان خوش‌استایل محبوب می‌کند. کیف با یک دکمه کوچک فلزی بسته می‌شود.

کیف زنانه-کاماپرس

4- کیف دوشی زنانه مدل تدی

این کیف دوشی با جنس کتان و تصویر یک خرس قطبی قهوه‌ای، بهترین انتخاب برای استایل‌های روزمره و مهمانی است. تنوع رنگی بالا و بند دوشی این کیف، دو ویژگی جذاب آن است. البته کیف مدل تدی برای دختر خانم‌ها هم انتخاب مناسبی است و استایل آن‌ها را همانند استایل نوجوان‌های کم سن و سال نشان می‌دهد. کیف دوشی مدل تدی توسط یک دکمه نامرئی بسته می‌شود.

کفش دوشی زنانه-کاماپرس

5- کیف دوشی زنانه مدل تدی کد 03

یک کیف جذاب، با پارچه‌ تدی که مناسب آب و هوای سرد و فصل زمستان است. تنوع رنگی این کیف بالا بوده و بدلیل ابعاد کوچک و شکل مستطیلی، بهترین انتخاب برای استایل‌های روزمره و مهمانی‌های دوستانه است. این کیف دارای یک بند بلند با جنس چرم مصنوعی است که بر روی شانه‌ی شما قرار می‌گیرد. نحوه بسته شدن کیف توسط چسبی که در لایه‌ی رویی تعبیه شده، انجام می‌شود.

کیف زنانه-کاماپرس

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، از خوش‌آوازه‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی ایرانی است. آوازه‌ی این فروشگاه اینترنتی به دلیل ارائه بیش از 9 میلیون کالا، تنوع و کیفیت بالای محصولات، امکان مقایسه محصولات، و ارسال فوری است. محبوبیت این خرده‌فروشی آنلاین، با راه‌اندازی سرویس‌های دیجی‌کالا مهر و دیجی‌کالا جت، طی سال‌های اخیر بیش از پیش شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز