پرفروش‌ ترین کرم های ضدآفتاب مخصوص کودکان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

پوست کودکان نیز دچار آفتاب‌ سوختگی می‌شود و نیاز به استفاده کرم ضدآفتاب دارد. با این حال بدن کودکان حساس‌تر از بدن بزرگسالان است و ممکن است نسبت به مواد شیمایی واکنش دهد. بسیاری از ضد آفتاب‌های مخصوص کودکان پایه معدنی دارند تا آسیب کمتری به پوست برسانند. فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن امکان بررسی ویژگی محصولات، ضد آفتاب‌های مخصوص کودکان را به کاربران معرفی می‌کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی پرفروش‌ترین ضد آفتاب‌های مخصوص کودکان می‌پردازد:

 ضد آفتاب کودک SPF30 سی گل

کرم ضد آفتاب کودک سی گل دارای اس پی اف 30 است و به خوبی از پوست کودکان در برابر اشعه‌های یو وی ای و یو وی بی حفاظت می‌کند. این محصول علاوه بر حفاظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر، خاصیت نرم‌کنندگی و مرطوب‌کنندگی قوی دارد و پوست کودکان را لطیف می‌کند. در فرمولاسیون این ضد آفتاب پری بایوتیک وجود دراد که باعث تقویت سد دفاعی در برابر میکروب‌ها می‌شود و به رشد سریع‌تر میکروارگانیسم‌های مفید در برابر میکروب‌ها کمک می‌کند. ضد آفتاب کودکان سی گل بدون تست حیوانی تولید می‌شود و در حجم 30 میلی‌لیتر به قیمت 82 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ضد آفتاب کودک SPF50 مای

کرم ضد آفتاب مای مخصوص کودکان دارای اس پی اف 50 است و با بهره‌گیری از فیلترهای فیزیکی و شیمیایی، باعث ایجاد حداکثر حفاظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب می‌شود. این کرم به سرعت جذب پوست می‌شود و ردی از خود به جا نمی‌گذارد و باعث احساس سنگینی روی پوست نمی‌شود. علاوه بر خاصیت حفاظت‌کنندگی در برابر اشعه آفتاب، این محصول خاصیت روطوبت‌رسانی دارد و فرمولاسیون ضد آفتاب آن برای پوست حساس کودکان مناسب است. این محصول در حجم 75 میلی‌لیتر به قیمت 93 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: 

ضد آفتاب مخصوص کودکان فاقد جاذبه‌های شیمیایی SPF35 پرودرما

ضد آفتاب مخصوص کودکان پرودرما از پوست در برابر اشعه‌های یو وی ای و یو وی بی محافظت می‌کند. در فرمولاسیون از ویتامین ای، سی، ژل آلوئه‌ورا و روغن آفتاب‌گردان است که پوست را کاملا نرم و مرطوب می‌کند. این کرم می‌تواند التهابات و قرمزی‌های ناشی از تابش خورشید را برطرف می‌کند و با تقویت لایه‌های پوست باعث ایجاد سد حفاظتی می‌شود. در ترکیبات این کرم پارابن، اسانس و رنگ استفاده نشده و در نتیجه باعث ایجاد حساسیت نمی‌شود. این کرم در حجم 40 میلی‌لیتر به قیمت 126 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ضد آفتاب کودک SPF40 ایروکس

ضد آفتاب ایروکس برای استفاده پوست‌های حساس و نازک مناسب است و برای کودکان بالای شش ماه طراحی شده است. این محصول علاوه بر حفاظت از پوست در برابر خورشید، خاصیت رطوبت‌رسان، ضد التهاب و ضد حساسیت دارد. با توجه به ضریب امنیت بالا این محصول، برای زنان باردار نیز قابل استفاده است. این ضد آفتاب در حجم 60 میلی‌لیتر به قیمت 74 هزار تومان به فروش می‌رسد.

کرم ضد آفتاب SPF30 کودک الارو

کرم ضد آفتاب الارو بسیار ملایم و سبک است و هیچ حساسیت پوستی ایجاد نمی‌کند. در فرمولاسیون این محصول از عصاره آلفا بیزابولول استفاده شده است و به خوبی از پوست در برابر اشعه یو وی بی محافظت می‌کند و باعث التیام پوست آسیب‌دیده می‌شود. همچنین روغن جوجوبا و ویتامین ای موجود در این کرم باعث آب‌رسانی و رطوبت‌رسانی به پوست می‌شود. در این کرم از مواد شیمیایی مثل پارابن و اسانس‌های شیمیایی استفاده نشده است. این کرم در حجم 50 میلی‌لیتر به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : مای
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز