پرفروش ترین کرم لایه بردار ایرانی برای شفافیت پوست

۵ لایه بردار قوی برای از بین بردن پوست‌های مرده
تورهای مسافرتی لحظه آخر

کرم‌های لایه‌بردار با کمک به حذف سلول‌های مرده پوست، باز کردن منافذ و تبدیل آن به پوستی صاف و روشن‌تر، نقش مهمی در روتین‌های مراقبت از پوست دارند. در ایران، بازار محصولات مراقبت از پوست رشد چشمگیری داشته به‌ طوری‌ که بسیاری از برندهای داخلی کرم‌های لایه‌بردار باکیفیت بالا را متناسب با انواع نگرانی‌های پوستی ارائه می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش، ۵ لایه بردار ایرانی برای از بین بردن پوست‌های مرده و شفافیت پوست را معرفی می‌کند.

1-کرم لایه بردار سینره

کرم لایه بردار سینره ۱۰% (AHA) یک کرم لایه بردار متوسط و در عین حال موثر است که برای انواع پوست مناسب است. این کرم با فرمولاسیون ۱۰% اسید هیالورونیک به لایه برداری سلول‌های مرده و روشن شدن پوست کمک می کند. حاوی دانه‌های ریز پوست گردو است که به پاکسازی منافذ و لایه برداری پوست نیز کمک می‌کند.

علاوه بر این، کرم لایه بردار سینره دارای خواص ضدالتهابی و ضدحساسیت است و خطر تحریک و قرمزی پوست را کاهش می‌دهد. استفاده منظم این محصول فوایدی مانند روشن شدن پوست، صافی، کاهش چین و چروک، درمان آکنه و جوش و درمان لکه‌های پوستی را ارائه می‌دهد. قیمت این محصول ۱۷۹ هزار تومان است.

1-کرم لایه بردار سینره 

2-کرم لایه بردار اسکراب سی گل

کرم لایه بردار اسکراب سی گل مدل ۲ در ۱ دارای ترکیبی از پاک‌کننده‌های فیزیکی، محلول AHA و دکسپانتنول است. AHA به طور مؤثر سلول‌های مرده پوست را حذف می‌کند، در حالی که دکسپانتنول به بازسازی سلول‌های پوست کمک می‌کند. این کرم  برای انواع پوست و با خاصیت روشن کننده، صاف کننده و بهبود سلامت کلی پوست، کاربرد دارد.

اگرچه ممکن است قوی‌ترین لایه‌بردار برای لکه‌های صورت نباشد، اما به طور موثر مشکلاتی مانند لکه‌های پوستی، جوش‌ها و آکنه را برطرف می‌کند. استفاده منظم، یک یا دو بار در هفته روی پوست تمیز و خشک و به دنبال آن مرطوب کننده، می‌تواند به دستیابی به نتایج دلخواه کمک کند. قیمت این محصول ۵۸ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

2-کرم لایه بردار اسکراب سی گل

3-لایه بردار نئودرم

کرم لایه بردار نئودرم Renewal AHA 13% ایده‌آل برای پوست‌های چرب است که دارای آلفا هیدروکسی اسیدهای طبیعی، ویتامین‌ها و عوامل ضدالتهابی است. این کرم ملایم و درعین‌حال مؤثر پوست را لایه‌برداری و پاک‌سازی می‌کند و تولید کلاژن را برای ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر تحریک می‌کند.

به کاهش چین‌وچروک کمک کرده، لک‌های پوست را درمان و بافت پوست را تقویت می‌کند. استفاده منظم این محصول فواید دیگری مانند درمان جوش سرسیاه و آکنه داشته و با قیمت ۲۱۱ هزار تومان به فروش می‌رسد.

3-لایه بردار نئودرم 

4-کرم لایه بردار هیدرودرم

کرم لایه بردار هیدرودرم مدل AHA یک محصول ایرانی ممتاز و مناسب برای انواع پوست به‌خصوص پوست‌های چرب است. این کرم با داشتن ۱۰% اسید گلیکولیک خالص به‌آرامی پوست را لایه‌برداری می‌کند و به طور مؤثر سلول‌های مرده را از بین برده و باعث آبرسانی و حفظ رطوبت پوست می‌شود.

همچنین حاوی گلیسیرین، روغن گل همیشه‌بهار، آسکوربیل پالمیتات، رتینیل پالمیتات، بیزابولول و ویتامین E است که در مجموع سلامت و زیبایی پوست را بهبود می‌بخشد. با استفاده منظم، لکه‌های قهوه‌ای، تیرگی، التهاب و تحریکات پوستی را کاهش می‌دهد و درعین‌حال ساختار پوست و سنتز کلاژن را تقویت می‌کند. قیمت این محصول ۷۸ هزار تومان است.

4-کرم لایه بردار هیدرودرم 

5-کرم لایه بردار پوست مورد

کرم لایه بردار پوست مورد (murad) یک لایه بردار شیمیایی ساخت کشور آمریکا است که برای انواع پوست مناسب است. فرموله شده با اسید گلیکولیک ۱۰ درصد، به آرامی و به طور موثر پوست را لایه برداری می‌کند و با شکستن پیوندهای سلولی مرده پوست، پوست را روشن‌تر و نرم‌تر نشان می‌دهد.

علاوه بر این، حاوی ترکیبات ضد پیری مانند بیزابولول و ویتامین E است که از پوست در برابر آسیب رادیکال‌های آزاد محافظت کرده و علائم پیری را کاهش می‌دهد. با استفاده منظم، پوست را جوان می‌کند، گردش خون را بهبود می‌بخشد، خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می‌دهد و بافت کلی پوست را بهبود می‌بخشد. قیمت این محصول ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

5-کرم لایه بردار پوست مورد 

انتهای پیام

مرتبط با : پوست منرایا میکاپهیلادرم
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پرفروش ترین کرم لایه بردار ایرانی برای شفافیت پوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز