ارزان ترین ماسک های لایه بردار صورت + قیمت

ارزان ترین ماسک لایه بردار صورت
لست سکند

حفظ زیبایی و طراوت پوست صورت برای خانم‌‌ها یکی از فاکتورهای حیاتی در زندگی است. اهمیت این موضوع زمانی زنگ بیشتری به خود می گیرد که انواع ماسک‌های لایه‌بردار صورت مورد توجه خانم‌ها قرار می‌گیرند. این ماسک‌ها با تمیز کردن منافذ و از بین‌بردن سلول‌های مرده، یک‌ پوست شاداب و باطراوت را هدیه می‌دهند. قیمت این ماسک‌ها بسته به برند، مواد تشکیل‌دهنده و مقدار آنها متفاوت است.

کاماپرس در این گزارش، ارزان‌ترین ماسک لایه‌بردار صورت را معرفی می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

1-ماسک صورت بایو آکوا مدل GREEN TEA

ماسک صورت بایو آکوا مدل GREEN TEA غنی‌شده با عصاره گیاه کاملیا است که به دلیل فواید عمیق آن در طب سنتی آسیا شرقی شناخته شده است. این ماسک از خواص آنتی‌اکسیدانی قوی برخوردار است که از پوست در برابر آلودگی‌های محیطی و اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند و از آسیب‌هایی مانند آفتاب‌سوختگی و بیماری‌های پوستی بالقوه جلوگیری می‌نماید. علاوه بر این، عصاره گیاه کاملیا تولید کلاژن و الاستین را تحریک می‌کند و به طور مؤثر با علائم پیری مبارزه کرده و پوستی جوان و شاداب را برای شما به ارمغان می‌آورد. این ماسک سرشار از ویتامین‌های B2 و C است که پوست را تغذیه می‌کند و ترشح چربی را تنظیم کرده و آن را به یک درمان عالی برای آکنه، جوش‌ها و لک تبدیل می‌کند. قیمت این محصول ۱۳ هزار تومان است.

ماسک صورت بایو آکوا مدل GREEN TEA

راز آسمان پایتخت

2-ماسک صورت بایو آکوا مدل آووکادو

ماسک صورت بیو آکوا مدل آووکادو محصولی فوق‌العاده برای مراقبت از پوست به شمار می‌رود که با فرمولی ملایم و مؤثر مناسب برای انواع پوست‌ها طراحی شده است. این ماسک عاری از آمونیاک بوده و به‌عنوان مرطوب‌کننده، ترمیم‌کننده و بازسازی‌کننده پوست شناخته می‌شود. این ماسک به طور مؤثر تعادل چربی را تنظیم و درعین‌حال پوست را آبرسانی می‌کند. این ماده به‌عنوان یک بازسازی‌کننده پوست عمل می‌کند، پوست را طراوت می‌بخشد و پس از استفاده، یک اثر خنک‌کننده به پوست هدیه می‌دهد. قیمت این محصول ۱۴ هزار تومان است.

ماسک صورت بایو آکوا مدل آووکادو

بیشتر بخوانید:

3-ماسک صورت ونزن مدل سالیسیلیک اسید

ماسک صورت ونزن مدل سالیسیلیک اسید محصول چین یک محصول مراقبت از پوست با وزن ۲۵ گرم است که هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها قابل‌استفاده می‌باشد. این ماسک خوشبو و مرطوب‌کننده است و به طور خاص برای پوست‌های مستعد آکنه و جوش طراحی شده است. این ماسک صورت به‌عنوان یک بازسازی‌کننده و شوینده پوست عمل می‌کند و لکه‌های تیره و جوش‌ها را از بین می‌برد و درعین‌حال باعث تسکین درد و اثر طراوت می‌شود. قیمت این ماسک ۱۵ هزار تومان است.

ماسک صورت ونزن مدل سالیسیلیک اسید

4-ماسک صورت سادور مدل توت ‌فرنگی

ماسک صورت سادور مدل توت‌فرنگی، ترکیبی از مرطوب‌کننده مناسب برای انواع پوست‌های معمولی را ارائه می‌دهد که هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان مناسب است. این ماسک به‌عنوان یک نگهدارنده عمل کرده و از پوست محافظت و آن را نرم می‌کند. خواص چندمنظوره آن به‌عنوان محافظ، ماسک لایه‌بردار و محلول ضد‌حساسیت می‌تواند دلیل محبوبیت آن در بین افرادی که از آن استفاده می‌کنند باشد. هم‌چنین علاوه بر اینکه از جوش و ترک‌خوردگی پوست جلوگیری می‌کند، خاصیت ضد پیری نیز دارد. قیمت این محصول ۱۵ هزار تومان است.

ماسک صورت سادور مدل توت ‌فرنگی

5-ماسک صورت آمستریس مدل میوه های قرمز

ماسک صورت آمستریس مدل میوه‌های قرمز محصول ایران با وزن ۲۵ گرم با ویژگی‌های خاصی برای جذب چربی اضافی پوست طراحی شده است. این ماسک بدون الکل مناسب انواع پوست‌های چرب بوده و دارای مجوز از سازمان غذا و دارو ایران است. این ماسک دارای ویژگی‌های مختلفی از جمله خواص نرم‌کنندگی و لایه‌برداری، کمک به کاهش چربی، مبارزه با پیری و به‌عنوان یک شوینده و آنتی‌اکسیدان قوی است. از طرفی هم این ماسک غنی شده با ویتامین‌ها، به‌ویژه ویتامین A است که منافذ پوست را عمیقاً تمیز می‌کند، لکه‌های پوست را به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد و از تولید بیش از حد ملانین جلوگیری می‌کند. قیمت این محصول ۱۵ هزار تومان است.

ماسک صورت آمستریس مدل میوه های قرمز

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز