محبوب ترین ماسک صورت لایه بردار برای پوست مختلط

ماسک‌ صورت معمولا به شکل‌ها و فرم‌های مختلفی عرضه می‌شود که بسته به نیاز و نوع پوست می‌توان بهترین گزینه را برگزید. در این میان ماسک پیل آف یا لایه بردار که به صورت ژل، لایه‌ای یا ورقه‌ای عرضه شده، تاثیر بسزایی در شادابی، جوانسازی و رفع آلودگی‌های پوستی دارد. در فروشگاه‌های اینترنتی انواع فرم‌های ماسک صورت در دسترس شما قرار دارد. بنابراین ضمن مقایسه و شناخت محصولات متنوع ‌می‌توانید متناسب‌ترین مدل ماسک صورت را با توجه به بودجه و نوع پوست خود انتخاب کنید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در این مطلب فهرستی از محبوب‌ترین ماسک‌های لایه بردار صورت در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا را معرفی می‌کند.

1- ماسک و اسکراب صورت بایو آکوا مدل Exfoliating rice

ژل لایه بردار و روشن کننده کره‌ای بایو آکوا دارای کیفیت بالایی بوده و با نفوذ در لایه زیرین پوست سلول‌های مرده را از بین برده و پوستی شاداب و درخشان پدید می‌آورد. ماسک لایه بردار بایوآکوا را می‌توانید هفته‌ای ۲ الی ۳ بار بر روی پوست تمیز و بدون آرایش استفاده کرده و پس از ۵ دقیقه با آب ولرم بشویید.

این محصول که از ترکیب دانه‌های اسکراب برنج طبیعی به همراه عصاره برنج، پرتقال، آلوئه ورا و ویتامین‌های مغذی پوست تهیه شده، به پاکسازی کامل و کاهش منافذ باز پوست کمک می‌کند. قیمت این ماسک لایه بردار در دیجی کالا 66 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

2- ماسک صورت ایمجز مدل کربن

این ماسک از ترکیب عصاره شیر خوک و ذغال تهیه شده و مناسب پوست‌های چرب و مستعد جوش است. تنظیم چربی پوست، کاهش منافذ باز پوست، کمک به رفع جوش و لک، آبرسانی و مرطوب کنندگی برخی از مهمترین ویژگی‌های این محصول است.

برای استفاده از این ماسک، ابتدا پوست صورت را با تونر یا مواد شوینده مناسب شسته و ماسک را در بخش‌های مختلف صورت بجز چشم و دهان ماساژ داده و ۳۰ دقیقه بعد بشوئید.

ماسک ورقه‌ای ایمجز 19 هزار و 500 تومان است.

بیشتر بخوانید:

3- ماسک صورت رینو زیت مدل Black mask carbon active

این ماسک با ترکیبات ملایم پوست شما را به‌ آرامی لایه‌برداری کرده و آلودگی‌های محیطی را از سطح آن می‌زداید. کاهش جوش‌های سر سیاه و منافذ باز و در نهایت کمک به شادابی و لطافت پوست برخی از خواص ماسک صورت رینو زیت است.

این ماسک لایه‌بردار را پس از 20 الی 30 دقیقه بشویید و بعد از آن حتما از یک مرطوب کننده فاقد چربی استفاده کنید. قیمت ماسک لایه بردار رینو زیت حدود 53 هزار و 970 تومان است.

4- ماسک زغال سودا مدل پاور

ماسک زغال سودا از عصاره زغال تهیه شده و با انواع پوست‌ به خصوص پوست مختلط سازگاری بالایی دارد. هر بسته ماسک زغال سودا مدل پاور شامل دو عدد ماسک زغال ۱۰۰ و ۷۵ میل است. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده است، لطفا نظرات خود را در قالب کامنت برای ما ارسال کنید.

ماسک سودا در دیجی کالا با قیمت 140 هزار تومان عرضه شده است.

 

5- ماسک صورت فریمن

ماسک پیل آف خیار فریمن با ترکیبات طبیعی و گیاهی تهیه شده و تاثیر بسزایی در پاکسازی و لایه برداری پوست دارد. این محصول همچنین حاوی عصاره خیار و آلوئه ورا بوده که موجب شادابی، طراوت و خنکی پوست می‌شود. شفاف سازی، مرطوب کنندگی و آبرسانی برخی دیگر از خواص ماسک صورت فریمن است.

این محصول که دارای ترکیبات موثر در رفع خستگی و التیام پوست است، 280 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز