پرفروش ترین سرم آبرسان صورت + قیمت

لست سکند

سرم آبرسان از انواع سرم‌‌های موثر در تقویت پوست است که به واسطه دارا بودن میزان بالای هیالورونیک اسید و همچنین بافت سبک سریعا جذب شده و تاثیر زیادی در شادابی، لطافت و جوان سازی پوست بر جای می‌گذارد. فروشگاه‌های اینترنتی بهداشتی و آرایشی با ارایه و معرفی آیتم‌های متنوع و در عین حال قابلیت مقایسه و بررسی محصول، شرایط مناسبی را برای انتخاب و خرید به‌صرفه در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در این مطلب پرفروش‌ترین سرم‌های آبرسان در وبسایت روژاشاپ را معرفی می‌کند.

1- سرم آبرسان بایومارین

سرم بایومارین با خاصیت آبرسانی و مرطوب‌کنندگی برای انواع پوست طراحی شده است. این محصول با منشاء عصاره جلبک دریایی تولید شده و با دو ویژگی جذب سریع و ساختار سبک و همچین استفاده از مواد اولیه طبیعی به آرامش و لطافت پوست کمک می‌کند.

قیمت این محصول فاقد تست حیوانی 316 هزار و 600 تومان است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- سرم آبرسان مزو میست آردن اکسپرت ایج

سرم آبرسان آردن دارای خاصیت رطوبت رسانی عمیق و طولانی مدت به پوست است.

این محصول با قدرت جذب سریع مناسب پوست‌های خشک و دهیتراته طراحی شده و به کاهش دفع آب پوست، افزایش لطافت و شادابی و همچنین تقویت و تغذیه پوست کمک می‌کند. قیمت این محصول در روژاشاپ 445 هزار تومان است.

3- سرم آبرسان یوس هیدراسرم پلاس الارو

این مدل سرم آبرسان الارو عملکردی شبیه بوتاکس داشته که علاوه بر کاهش چین و چروک صورت، به از بین رفتن چروک‌‎های سطحی دورچشم و پیشانی نیز کمک زیادی می‌کند. سرم یوس هیدرا پلاس الارو همچنین با خاصیت آبرسانی و رطوبت رسانی، کلاژن ‎سازی پوست را تقویت می‌کند.

این محصول به قیمت 818 هزار و 400 تومان به فروش می‌رسد.

 

4- سرم آبرسان مورینگا امو

این سرم رطوبت‌رسان، مغذی و محرک تولید کلاژن، همچنین به دلیل دارا بودن ترکیبات خاص به بهبود خاصیت کشسانی پوست کمک می‌کند. پیشگیری از ایجاد چین و چروک و بروز آکنه و همچنین کمک به کاهش لک‌های تیره و سیاهی دور چشم از دیگر خواص سرم مورینگا است. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده است، لطفا نظرات خود را در قالب کامنت برای ما ارسال کنید.

این محصول همچنین به دلیل دارا بودن ترکیبات آنتی اکسیدان از پیری زودرس پوست پیشگیری می‌کند. قیمت این سرم آبرسان در فروشگاه اینترنتی روژاشاپ 223 هزار و 500 تومان است.

5- سرم آبرسان با خاصیت لیفتینگ الارو

سرم ضد چروک با خاصیت لیفتینگ قوی ایج ریکاوری الار یک لیفت کننده قوی با تاثیر در زمان کوتاه است که علاوه بر پیشگیری از شلی و افتادگی پوست، اثر سفت کنندگی نیز دارد.

سرم آبرسان و لیفتینگ الارو همچنین کلاژن ساز و کاهش دهنده چروک‌های پوستی بوده و دارای مواد موثره با غلظت بالا و بافتی سبک و سریع جذب است. قیمت این محصول که مناسب انواع پوست طراحی شده، 818 هزار و 400 تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : روژاشاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز