پرفروش ترین کرم دور چشم + قیمت

لست سکند

پوست دور چشم به دلیل ظرافت و حساسیت بالا، معمولا نسبت به سایر بخش‌های صورت آسیب‌پذیرتر بوده و همین مساله ضرورت رسیدگی ویژه به پوست این ناحیه را دوچندان می‌کند. کرم دور چشم با خواصی همچون حفاظت و رطوبت رسانی به پوست و همچنین پیشگیری و کاهش چین و چروک پوست دور چشم، حتما باید در سبد محصولات آرایشی و بهداشتی افراد جا داشته باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در این گزارش فهرستی از پرفروش‌ترین کرم‌های دور چشم در فروشگاه اینترنتی روژاشاپ را معرفی می‌کند.

1- کرم دور چشم ضد چروک درماتیپیک

کرم دور چشم درماتیپیک با خواص رفع چروک عمقی و خطوط کنار چشم، پرکننده چروک سطحی، لیفتینگ و ضدافتادگی پلک و خاصیت آبرسانی جزو محصولات پرفروش وبسایت روژاشاپ است. این محصول با دارا بودن ترکیباتی همچون رتینول، اسید هیالورونیک و کافئین به کاهش چروک و افتادگی دور چشم و رفع تیرگی و پف اطراف چشم کمک زیادی می‌کند.

کرم دور چشم درماتیپیک که با فرمولاسیون فرانسوی مناسب انواع پوست طراحی شده است، به قیمت 249 هزار و 800 تومان به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- کرم ژل دور چشم بایومارین

کرم ژل دور چشم حاوی کلاژن بایومارین از ویژگی‌هایی همچون ضد چروک بودن و مرطوب‌ کنندگی برخوردار بوده و همچنین خاصیت جوان‌سازی دارد. این محصول به دلیل فرمولاسیون خاص، حساسیت زا نبوده و بیشتر برای استفاده گروه سنی بالای 25 سال مناسب است.

منشاء این کرم دور چشم جلبک‌های دریایی است. به دلیل همین ویژگی متمایز علاوه بر افزایش رطوبت پوست اطراف چشم، به رفع تیرگی و پف زیر چشم و جلوگیری از ایجاد چروک‌های جدید نیز کمک می‌کند.

این محصول فاقد تست حیوانی و مناسب انواع پوست است و  به قیمت۱ 385 هزار و 400 تومان از سایت روژاشاپ قابل خریداری است.

کرم دور چشم بایودرما-کاماپرس

3- کرم دور چشم رنگی پرودرما

کرم ضد چروک رنگی دور چشم مدل پرودرما از خواصی همچون ضدچروک بودن، ضدافتادگی و رفع چروک‌های سطحی و عمیق دور چشم برخوردار است.

این محصول به دلیل دارا بودن SPF  از پوست دور چشم در برابر اشعه‌های خورشید محافظت کرده و همچنین به دلیل رنگی بودن عملکردی مشابه کانسیلر دارد. کرم دور چشم پرودرما حاوی کافئین، عصاره جینکگوبیلوبا و شی باتر بوده که با افزایش جریان خون مویرگی در پوست به رفع سیاهی و پف دور چشم کمک می‌کند.

قیمت این محصول 124 هزار تومان است. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده است،

کرم دور چشم-کاماپرس

4- کرم دور چشم ویتامین سی اسکین وان

کرم دور چشم ویتامین سی اسکین وان به دلیل دارا بودن ترکیباتی خاص به درمان تیرگی و پف دور چشم، پیشگیری و رفع خطوط و چروک، لیفتینگ، افزایش الاستیسیته پوست و همچنین روشن کردن و و رطوبت رسانی به پوست کمک می کند.

کرم دور چشم غیر کمدون زای اسکین وان به قیمت 229 هزار و 800 تومان به فروش می‌رسد.

5- ژل کرم دور چشم پریم

این محصول پرفروش حاوی ویتامین سی بوده و در کاهش خطوط و تیرگی‌های دور چشم موثر است. ژل کرم دور چشم ویتامین سی پریم به محافظت از پوست اطراف چشم و کاهش پف و لیفتینگ فوری پوست کمک می‌کند.

ژل کرم 4 در 1 پریم به راحتی جذب پوست شده و به دلیل دارا بودن ویتامین سی، پوست پلک را سفت می‌کند. قیمت این محصول در روژاشاپ 359 هزار تومان است.لطفا نظرات خود را در قالب کامنت برای ما ارسال کنید.

انتهای پیام

 

 

مرتبط با : روژاشاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پرفروش ترین کرم دور چشم + قیمت

  1. سمانه پایور گفته:

    چیزی که صورت رو صاف میکنه و چروک دور چشم رو از بین نیبره پول هست ولی من از اسکین وان استفاده کردم و پیشنهاد میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز