پرفروش ترین کرم‎ های ضد آفتاب برای پوست چرب + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کرم ضد آفتاب یکی از مهم‎ترین محصولات بهداشتی و مراقبتی است که از پوست در برابر اشعه‌های مضر یو وی حفاظت می‌کند. بر خلاف تصور عده‌ای، استفاده از کرم‌های ضد آفتاب حتی در روزهای ابری نیز ضروری است. انتخاب ضد آفتاب مناسب که روی پوست چرب احساس سنگینی نکند و باعث ایجاد آکنه نشود، کار دشواری است. فروشگاه‌های اینترنتی با معرفی کرم‌های ضد آفتاب پرفروش و بررسی ویژگی‌های آن‌ها، به افراد در انتخاب محصول مورد نظر خود کمک می‌کنند.

کاماپرس در ادمه با جست‌وجو فروشگاه‌های اینترنتی به معرفی پنج مدل از پرفروش‌ترین کرم‌های ضدآفتاب مناسب برای پوست چرب می‌پردازد:

ضد آفتاب رنگی فلویید پوست مختلط و چرب +SPF50 درماتیپیک

کرم ضد آفتاب درماتیپیک فاقد چربی است و روی پوست احساس سنگینی نمی‌‎کند. این محصول داری SPF 50 است و حداکثر حفاظت از سطح و عمق پوست را انجام می‌دهد و برای پوست‌‎های چرب و مختلط مناسب است. این محصول در برابر آب و تعریق مقاوم است و پوشش رنگی طبیعی روی پوست ایجاد می‌کند. ترکیبات منحصر به فرد این محصول از پیری‌ زودرس پوست جلوگیری می‌کند. بیزابول استفاده شده در فرمولاسیون این کرم تسکین‌دهنده و ضد براقی پوست است. این ضد آفتاب برای استفاده روزانه مناسب است و در حجم 50 میلی‌لیتر به قیمت 260 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ضد آفتاب بی‌رنگ فاقد چربی SPF50 نئودرم

این ضد آفتاب نئودرم فاقد چربی است و دارای فیلترهای پیشرفته‎ای است که از پوست در برابر اشعه‌های یو وی حفاظت می‎‌کند. این محصول سبوم پوست را تنظیم می‌کند و به دلیل داشتن آلفا بیزابول در ترکیبات خود از ایجاد آلرژی و حساسیت روی پوست جلوگیری می‌کند. این محصول حاوی گلیسیرن است که به پوست رطوبت‌رسانی می‌‎کند و مانع از تبخیر سطحی رطوبت پوست می‌شود. این ضد آفتاب رنگی پایه مناسبی برای آرایش نیز محسوب می‏شود و به قیمت 116 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: 

راز آسمان پایتخت

ضد آفتاب فاقد چربی فلوئید آکنئیک +SPF50 سان سیف

ضد آفتاب سان سیف فاقد چربی و پارابن است و بافت و ساختار بسیار سبکی دارد. این محصول علاوه بر حفاظت از پوست در برابر آفتاب، به تنظیم و ترشح چربی نیز کمک می‌کند و باعث کاهش آکنه می‌شود. این کرم حاوی 40 درصد فیلترهای جاذب یو وی ای است و می‌تواند از پوست در برابر طیف وسیعی از اشعه‌های مضر حفاظت کند. این محصول به قیمت 214 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ضد آفتاب بژ روشن ضدچروک پوست چرب و مختلط SPF50 بایومارین

ضد آفتاب بایومارین با استفاده از مواد حیات‌بخش و آرامش‎بخش با منشا دریایی بافت بسیار سبک و بدون چربی دارد و به خوبی از پوست در برابر اشعه‌های ماورابنفش خورشید محفاظت می‌کند. این محصول همچنین می‎تواند لکه‌های صورت را به طور تدریجی از بین ببرد و مانع از ایجاد دوباره آن‌ها شود. ترکیبات این کرم همچنین رطوبت و نرمی پوست را تامین می‌کنند و باعث جوان‎سازی و شادابی آن می‌شود. این محصول برای استفاده پوست‌های چرب و مختلط مناسب است و به رنگ بژ روشن تولید می‌شود. ضد آفتاب بایومارین به قیمت 429 هزار تومان قابل تهیه است.

ضد آفتاب با پوشش کرم پودری مات کننده فاقد چربی بژ طبیعی SPF30 الارو

ضد آفتاب الارو فقط یک کرم پودر آرایشی نیست، بلکه ضد آفتاب است و به خوبی از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌کند. این محصول فاقد چربی است و دارای پوشش بالا است و به خوبی می‎تواند کلیه مشکلات و نواقص پوستی را بپوشاند. عملکرد کنترل چربی این کرم برای استفاده پوست‌های چرب مناسب است و دوام و ماندگاری بالا، این کرم را به گزینه مناسبی برای استفاده روزانه تبدیل می‌کند. این محصول به قیمت 416 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز