پرفروش ترین کرم ضدجوش صورت + قیمت

ژیوار

تولید بیش از حد روغن توسط فولیکول‌های مو، مسدود شدن منافذ پوست توسط سلول‌های مرده و ورود انواع باکتری‌ها در منافذ پوست از مهمترین علل بروز جوش و آکنه پوستی است. اگرچه امروزه روش‌های درمانی متنوعی برای درمان و رفع جوش‌های پوستی ارائه شده ولی کرم ضد جوش از رایج‌ترین و موثرترین آنهاست که خوشبختانه انوع مدل‌های آن با تفکیک هزینه و نوع پوست در فروشگاه‌های اینترنتی در دسترس مخاطبان قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در این مطلب فهرستی از پر فروش‌ترین کرم‌های ضدجوش فروشگاه اینترنتی سفیر را معرفی می‌کند.

1- کرم ضد جوش بایومارین

ژل کرم ضدجوش بایومارین با کاهش ترشحات و سبوم پوست به بهبود و درمان جوش‌های پوستی صورت و بدن کمک کرده و همچنین با کنترل چربی در کوچک و جمع کردن منافذ باز پوست موثر است. این کرم ضدجوش همچنین آنتی اکسیدان داشته و با قابلیت روشن کنندگی و التیام بخشی به پوست صورت، از بروز جوش و آکنه پیشگیری می‌کند.

قیمت این محصول که در حجم 30 میل عرضه شده، در فروشگاه اینترتی سفیر حدود 235 هزار تومان است.

دریان سفر امید

2- کرم  برطرف کننده جای جوش سبوما آردن

این محصول از ترکیباتی چون اسید ساسیلیک، نیاسین آمید و گلوکنات تهیه شده که با نفوذ پذیری بالا، به رفع جای جوش، آکنه و کومدون‌های سرسیاه و سفید کمک می‌‌کند.

کرم ضد جوش سبوما آردن در حجم 20 میل، 226 هزار تومان قیمت دارد.

بیشتر بخوانید:

3- کرم ضد جوش اسکن اسکین

این محصول در درمان جوش‌های زیر پوستی و التهابات اثر بسزایی دارد. کرم اسکن اسکین کنترل کننده چربی پوست بوده و با خواص لایه برداری، التهابات به جا مانده از جوش و آکنه را بهبود می‌بخشد. همچنین کاهش منافذ باز پوست، درمان انواع جوش‌های سرسیاه و سرسفید و آنتی باکتریال بودن برخی ازدیگر ویژگی‌های این محصول است.

کرم ضد جوش اسکن اسکین با قیمت 248 هزار تومان در فروشگاه اینترنتی سفیر به فروش می‌رسد.

4- کرم ضد جوش ژوت

کرم ضد جوش ژوت یک محصول ضد آکنه است که با کنترل ترشح سبوم و خاصیت ضد باکتری به رفع جوش، کوچک کردن منافذ و سایر مشکلات پوستی کمک می‌کند. این محصول با قیمت 145 هزار تومان فروخته می‌شود.

5- کرم ضد جوش درمالاین آردن

رفع چربی اضافی سطح پوست، جلوگیری از رشد و تکثیر باکتری‌های مولد جوش و کاهش تدریجی جوش‌های سر سیاه و سفید برخی از ویژگی‌های این محصول است. کرم ضد جوش درمالاین آردن حاوی روغن درخت چای، آلوئه ورا و ویتامین E است که استفاده از آن در نهایت پوستی لطیف و درخشان ایجاد می‌کند.

قیمت این محصول در فروشگاه اینترنتی سفیر 85 هزار تومان است.

 

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه سفیر
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان