پرفروش ترین کابل تبدیل USB به USB-C کدام است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

پرفروش ترین کابل تبدیل USB به USB-C اغلب در بازه قیمتی 100 هزار تومان قرار می‌گیرد و امکان استفاده از آن برای تمام گوشی‌ها و تبلت‌هایی که دارای درگاه تایپ سی هستند وجود دارد. برای خرید این کابل می‌توان رنگ‌های مختلفی انتخاب کرد و یا به طول کابل آن توجه داشت. البته اکثر محصولات پرفروش کابل 1 متری دارند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش ترین کابل‌های تبدیل USB به USB-C را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

کابل تبدیل USB به USB-C هزول با مدل G23

این کابل شارژر تبدیل USB به USB-C هزول با رنگ‌های مختلفی مانند مشکی، نقره‌ای، آبی و قرمز عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 150 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول طول کابل 1 متری دارد و قابلیت انتقال اطلاعات را به کاربر خود می‌دهد. بازه طول این کابل 16 تا 100 سانتی متر در نظر گرفته شده است. این کابل مقاوم و منعطف بوده و کیفیت ساخت بالایی دارد.

کابل تبدیل USB به USB-C هزول با مدل G23-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

کابل تبدیل USB به USB-C مدل BA-311 بیاند

افرادی که کابل طولانی‌تری می‌خواهند می‌توانند این محصول با اندازه کابل دو متر را با قیمت 89 هزار تومان تهیه کنند. این مدل، امکان انتقال اطلاعات را به کاربران خود داده و از تکنولوژی شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. بازه طول کابل در این مدل 151 تا 300 سانتی متر در نظر گرفته می‌شود. این محصول از جنس رشته‌های مسی ساخته شده و روکش بافته شده از الیاف نایلون دارد.

کابل تبدیل USB به USB-C مدل BA-311 بیاند-کاماپرس

کابل تبدیل USB به USB-C بیاند با مدل BUC-301LT

این فست شارژر با طول 1 متر عرضه شده و با قیمت 95 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول دارای روکش چرمی و سوکت‌های لاستیکی بوده و بازه طول کابل آن 16 تا 100 سانتی متر است. این کابل تبدیل USB به USB-C بیاند، انعطاف پذیری بالایی داشته و نسبت به کالاهای مشابه در بازار، طول عمر بیشتری دارد. استفاده از این محصول برای انتقال اطلاعات بسیار کاربردی است.

کابل تبدیل USB به USB-C بیاند با مدل BUC-301LT-کاماپرس

کابل تبدیل USB به USB-C لیتو با مدل LD-8

این کابل با رنگ‌بندی‌های مختلفی عرضه شده و با طول یک متری، در زمان تهیه این گزارش با قیمت 199 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با انواع گوشی و تبلت دارای درگاه تایپ سی سازگاری داشته و امکان انتقال اطلاعات را فراهم می‌کند. از قابلیت‌های مثبت این کابل تبدیل USB به USB-C می‌توان به مقاومت بالا در برابر گره خوردن و چراغ ال ای دی اشاره کرد.

کابل تبدیل USB به USB-C لیتو با مدل LD-8-کاماپرس

کابل تبدیل USB به USB-C لیتو با مدل LD-10

این مدل از کابل تبدیل USB به USB-C دارای طول 1 متری بوده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 258 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول که قابلیت انتقال اطلاعات را فراهم می‌کند، با رنگ بندی‌های مختلفی عرضه شده و مقاومت بسیار مناسبی در برابر گره خوردن دارد. این محصول فست شارژر بوده و استفاده از آن برای تمام گوشی‌ها کارآمد است.

کابل تبدیل USB به USB-C لیتو با مدل LD-10-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاتکنولایفدیجی کالا
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز