پرفروش ترین پلیور زنانه در زمستان 1402 + قیمت

Photo of woman in autumn-کاماپرس
ژیوار

پلیور پرفروش زنانه در پاییز 1402، بازه‌های قیمتی مختلفی را در بر می‌گیرد و از 100 هزار تومان تا 1 میلیون تومان متغیر است. پلیور زنانه پرفروش در بازار اغلب طرح ساده داشته و به شکل جلو بسته طرفداران بیشتری دارد. این محصول با سایزبندی فری سایز برای استفاده در پاییز و زمستان انتخاب اول اکثر خانم‌ها است.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین پلیورهای زنانه در پاییز 1402 را با جست‌وجو در سایت دیجی کالا معرفی می‌کند.

پلیور زنانه مدل 249112657 دیجی استایل اسنشیال

این مدل با طرح ملانژ، در زمان تهیه این گزارش با قیمت 1 میلیون و 180 هزار تومان به فروش می‌رسد. جنس این پلیور اکریلیک و پنبه بوده و قد آن تا روی باسن می‌رسد. این محصول با یقه ایستاده و آستین بلند عرضه شده و لباسی دکمه دار است. برای شستن این پلیور توصیه شده تا آن را پشت و رو کرده و با لباس‌های هم رنگ شسته شود. بهتر است در صورت نیاز به خشک کن چرخشی و اتوکشی نیز با حرارت بسیار کم از آن‌ها استفاده کنید.

پلیور زنانه مدل 249112657 دیجی استایل اسنشیال-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

پلیور یقه اسکی زنانه مدل 99-2261679 باینت

این پلیور با اندازه فری سایز عرضه شده و با قیمت 598 هزار تومان در بازار موجود است. این محصول با طرحی ساده و جنس اکریلیک، دارای آستین‌های بلند بوده و محصولی نیم تنه در نظر گرفته می‌شود. این لباس با جلوی بسته قابلیت ست کردن با انواع لباس‌های زمستانی دیگر را دارد.

پلیور یقه اسکی زنانه مدل 99-2261679 باینت-کاماپرس

پلیور زنانه بدون آستین مدل BAAS2

این پلیور با اندازه فری سایز و طرح ساده، با قیمت حدود 100 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول از جنس پلی اکریلیک تهیه شده و قد آن تا روی کمر می‌رسد. یقه این پلیور به شکل یقه برگردان بوده و جلوی آن بسته است، بنابراین برای استفاده در زیر انواع لباس‌های زمستانی انتخاب مناسبی محسوب می‌شود. در زمان شستن این پلیور بهتر است مراقب بافت آن بوده و از چلاندن شدید آن خودداری کنید.

پلیور زنانه بدون آستین مدل BAAS2-کاماپرس

پلیور زنانه طرح دار اسمارا با مدل 008

قیمت این لباس جلو بسته 352 هزار تومان است و جنس بافت دارد. این پلیور زنانه دارای یقه گرد بوده و قد آن تا روی کمر می‌رسد. این محصول با آستین‌های بلند و تاثیر زیاد در گرم نگه داشتن بدن، محصولی از برند آلمانی اسمارا بوده و جنس آن 100 درصد پلی اکریل عنوان شده است. این پلیور به عنوان لباسی تقریبا اسپرت در نظر گرفته می‌شود و می‌توان آن را با انواع لباس‌ها ست کرد.

پلیور زنانه طرح دار اسمارا با مدل 008-کاماپرس

پلیور زنانه مدل 50-2261681 باینت

این محصول با سایز دو ایکس لارج، 898 هزار تومان قیمت دارد و جنس آن سلانیک است. این محصول با طرح راه راه و جلو بسته ارائه شده و یقه‌ای گرد دارد. قد این پلیور تا روی باسن بوده و آستین‌های بلندی دارد. برای داشتن تیپی متفاوت و خاص، انتخاب این پلیور گزینه‌ای مناسبی به نظر می‌رسد. برای شستن این محصول بهتر است از دمای بالا استفاده نکنید و در صورت نیاز به اتوکشی در کمترین دمای ممکن اتوکشی کنید.

پلیور زنانه مدل 50-2261681 باینت-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز