پرفروش ترین موس بی سیم هیسکا کدام است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

پرفروش‌ترین موس بی‌ سیم هیسکا اغلب با قیمتی کمتر از یک میلیون تومان به فروش می‌رسد و استفاده از آن برای کاربرد عادی و اداری مناسب است. این موس که با وزن‌ها و مدل‌های مختلفی طراحی شده، عموما با ظرفیت باتری مناسبی ارائه می‌شود و استفاده از آن با رابط دانگل USB ممکن است. علاوه بر آن، این محصول امکان اتصال به سیستم عامل‌های مختلف را در اختیار کاربران قرار داده و دارای کلید روشن و خاموش است.

کاماپرس در این گزارش پرفروش ترین موس‌های بی سیم هیسکا را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

موس بی سیم هیسکا با مدل HX_M0155

این موس بی سیم هیسکا با تعداد 5 دکمه طراحی شده و حداکثر حساسیت 2400 دسی بلی دارد. این محصول 76 گرم وزن داشته و ابعاد آن 113 در 57 در 25 میلی متر است. علاوه بر آن، این محصول با تمام سیستم عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس سازگار بوده و نوع حسگر اپتیکال دارد. این موس بی سیم هیسکا با ظرفیت باتری 500 میلی آمپر ساعتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و دارای کلید روشن و خاموش است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

موس بی سیم هیسکا با مدل HX_M0150

این مدل از موس بی سیم هیسکا با حداکثر حساسیت 1600 دسی بلی طراحی شده و وزن آن 68 گرم است. این محصول با 5 دکمه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و ابعاد آن 112 در 60 در 26 میلی متر در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر آن، این موس با تمام سیستم عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس سازگاری داشته و ضربه پذیری کلیدهای آن 5 میلیون بار است. این محصول که با محدوده عملکرد 10 متری ارائه می‌شود، کلید روشن و خاموشی داشته و با نوع رابط دانگل USB طراحی می‌شود.

موس بی سیم هیسکا با مدل HX_M0120

این موس با دو دکمه و حداکثر حساسیت 1000 دسی بلی طراحی شده و 50 گرم وزن دارد. این محصول که با ابعاد 100 در 45 در 20 میلی متری در اختیار کاربران قرار گرفته، با سیستم عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک سازگاری داشته و ضربه پذیری کلیدهای آن تا 3 میلیون کلیک است. این محصول امکان استفاده با هر دو دست را فراهم کرده و رابط دانگل USB دارد.

موس بی سیم هیسکا با مدل HX_M0110

این موس بی سیم هیسکا با نوع حسگر اپتیکال عرضه شده و محدوده عملکرد 12 متری دارد. این محصول که با 43 گرم وزن در اختیار کاربران قرار گرفته، محدوده دقت 1000 دسی بلی را عرضه می‌کند و تعداد دکمه‌های آن سه عدد است. این موس بی سیم تا یک میلیون کلیک قابلیت کلیک‌پذیری داشته و جنس بدنه آن پلاستیک ABS عنوان می‌شود.

موس بی سیم هیسکا با مدل HX_M115

این موس بی سیم هیسکا با نوع حسگر اپتیکال و محدوده عملکرد 12 متری تهیه شده و 52 گرم وزن دارد. این محصول با تعداد 4 کلید در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و ضربه پذیری کلیدهای آن تا 3 میلیون کلیک است. علاوه بر آن، این موس بی سیم با رابط دانگل USB طراحی شده و نوع سنسور آن MX8650 در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاتکنولایفدیجی لندکالاتیک
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز