پرفروش ترین موس بی سیم شیائومی در بازار

لست سکند

موس بی سیم شیائومی با تنوع قابل توجهی عرضه شده و شکل‌های مختلفی دارد که انواع آن جزو پرفروش‌ترین محصولات به حساب می‌آیند. این موس بی سیم در مدل‌های پرفروش اغلب بدون نورپردازی بوده و امکان سازگاری با انواع سیستم عامل‌ها را فراهم می‌کند. این موس بی سیم دارای 3 یا 4 دکمه است و استفاده از آن برای کاربردهای مختلف توصیه می‌شود. این محصول شیائومی با وزن‌های مختلفی طراحی شده که اکثرا کمتر از 100 گرم هستند و امکان استفاده از آن‌ها با دست چپ و راست وجود دارد.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین موس‌های بی سیم شیائومی در بازار را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

موس بی سیم شیائومی با مدل Silent Edition

این موس بی سیم شیائومی با 4 عدد دکمه عرضه شده و 80 گرم وزن دارد. این محصول با اتصال بی سیم در اختیار کاربران قرار گرفته و سنسور نوری آن 800 تا 1600 dpi است. این موس بی سیم شیائومی با سیستم عامل‌های Mac و  Windows و اندروید 6 و بالاتر سازگار بوده و بدون نورپردازی عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

موس بی سیم شیائومی با مدل XMWXSB01YM

این موس بی سیم شیائومی با اتصال بی سیم طراحی شده و حداکثر حساسیت آن 1000 dpi است. این محصول با 4 عدد دکمه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و 60 گرم وزن دارد. علاوه بر آن، این مدل از موس بی سیم شیائومی با جنس بدنه PC و ABS عرضه شده و نوع رابط آن دانگل USB است. نوع حسگر به کار رفته در این محصول اپتیکال بوده و باتری مورد نیاز برای آن باتری قلمی در نظر گرفته می‌شود.

موس بی سیم شیائومی با مدل BXSBMW02

این محصول شیائومی با 86 گرم وزن و تعداد 4 دکمه طراحی شده و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این موس بی سیم شیائومی قابلیت تنظیم سرعت در 4 حالت 8000 و 24000 و 1800 و 1200 dpi را داشته و با انواع سیستم عامل‌ها سازگار است. این موس بی سیم شیائومی با جنس دستگاه آلیاژ آلومینیوم و ABS عرضه شده و محدوده کاربری آن کمتر از 10 متر در نظر گرفته می‌شود.

موس بی سیم شیائومی با مدل Mi Portable Mouse

این موس بی سیم شیائومی با وزن 77.5 گرمی طراحی شده و تعداد دکمه آن سه عدد است. این محصول با سنسور نوری 1000 dpi عرضه شده و بدنه آن جنس آلومینیومی دارد. علاوه بر آن، این موس امکان استفاده با دو دست را در اختیار کاربر قرار داده و محدوده کاربرد آن تا 10 متر است. این موس بی سیم شیائومی علاوه بر بلوتوث، امکان اتصال با وای فای 2.4 گیگاهرتزی را هم فراهم می‌کند.

موس بی سیم شیائومی با مدل Mi Fashion Mouse XMWS001TM

این محصول با فلز و آلیاژ آلومینیومی ساخته شده و امکان اتصال همزمان دو دستگاه را فراهم می‌کند. علاوه بر آن، این موس بی سیم شیائومی 60 گرم وزن داشته و با سیستم عامل‌های مختلف سازگار است. این موس بی سیم شیائومی با سنسور نوری 1000 dpi در اختیار کاربران قرار گرفته و تعداد دکمه‌های آن سه عدد است.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاتکنولایفشیائومیکالاتیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز