بهترین تبلت شیائومی با حافظه داخلی بالا کدام است؟

بهترین تبلت شیائومی با حافظه داخلی 256 و 128 گیگابایتی، اغلب با ظرفیت باتری مناسب طراحی شده و قابلیت شارژ سریع را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. علاوه بر آن، این محصول که برای طراحی و استفاده عمومی انتخابی عالی به حساب می‌آید، با کیفیت دوربین مناسبی در اختیار کاربران قرار گرفته و رزولوشن صفحه نمایش با کیفیتی دارد.

کاماپرس در این گزارش بهترین تبلت‌های شیائومی با حافظه داخلی بالا را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی کرده است.

تبلت شیائومی با مدل Redmi Pad SE

این محصول شیائومی با حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی عرضه شده و استفاده از آن برای کاربرد عمومی مناسب است. این محصول با ظرفیت باتری 8000 میلی آمپر ساعتی، امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع 18 واتی را داشته و اندازه صفحه نمایش 11 اینچی دارد. علاوه بر آن، این تبلت شیائومی با کیفیت دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی طراحی شده و 478 گرم وزن دارد. رزولوشن این تبلت نیز 1920 در 1200 پیکلس در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تبلت شیائومی با مدل Pad 6

این تبلت شیائومی با صفحه نمایش 11 اینچی و وزن 490 گرمی در اختیار علاقه مندان قرار گرفته و ظرفیت باتری 8840 میلی آمپر ساعتی دارد. کیفیت دوربین اصلی این تبلت 13 مگاپیکسل بوده و کیفیت دوربین جلوی آن نیز 8 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود. این تبلت شیائومی 1 میلیارد رنگ را نمایش داده و رزولوشن 2880 در 1800 پیکسلی را عرضه می‌کند. این محصول با حافظه داخلی 256 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی طراحی شده و امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع 33 واتی آن وجود دارد.

تبلت شیائومی با مدل Pad 5 Pro

این مدل از تبلت شیائومی با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی طراحی شده و سایز صفحه نمایش 11 اینچی دارد. این محصول ظرفیت باتری 8600 میلی آمپر ساعتی را در اختیار کاربر قرار داده و دارای دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو است. این تبلت شیائومی قابلیت نمایش 1 بیلیون رنگ را داشته و وزن 515 گرمی دارد. علاوه بر آن، این تبلت از سیستم عامل اندروید 11 استفاده کرده و بدون سیمکارت طراحی شده است.

 

تبلت شیائومی با مدل Redmi Pad

این تبلت شیائومی با ظرفیت باتری 8000 میلی آمپر ساعتی طراحی شده و حافظه داخلی و رم آن به ترتیب 128 و 4 گیگابایت هستند. این محصول با سایز صفحه نمایش 10.61 اینچی طراحی شده و وزن 465 گرمی دارد. علاوه بر آن، این تبلت قابلیت شارژ سریع 18 واتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

کیفیت دوربین اصلی و دوربین جلو در این مدل 8 مگاپیکسل بوده و قابلیت فیلمبرداری 1080 پیکسلی را فراهم می‌کند. علاوه بر آن، این تبلت شیائومی 1 میلیارد رنگ را نمایش داده و با سیستم عامل اندروید 12 که به اندروید 13 نیز قابل ارتقا است، در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاتکنولایفدیجی لندشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بهترین تبلت شیائومی با حافظه داخلی بالا کدام است؟

  1. vergilssss گفته:

    پد شش و پد شش پرو بهترین تبلت های شیاومی هستند و البته نسخه گلوبال pad 6spro که تا چهار پنج ماه دیگه عرضه میشه و نمایشگر 3k داره و فست شارژ صدوبیست وات و سلفی قدرتمند 32 مگا پیکسلی…..جزو نه تنها بهترین تبلت های شیاومی، مطمعناقدرتمندترین تبلت کل 2024 خواهد بود چون رابط کاربری شیاومی بهترین و رله ترین هست..البته پد شش پرو مکس چهارده اینچی هم گزینه خیلی قدرتمندیه و نمایشگر چهارده اینچی داره ولی قیمت اش غیر منطقی وبالاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز