پرفروش ترین ماشین اصلاح مردانه + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بسیاری از آقایان ماشین‌ اصلاح را برای زدودن موهای صورت خود ترجیح می‌دهند. سادگی کار با این دستگاه‌‌ها و احتمال کمتر آسیب زدن به صورت از دلایل این انتخاب است.

کاماپرس در این گزارش به معرفی پرفروش ترین ماشین اصلاح موی مردانه می‌پردازد.

1- ماشین اصلاح فیلیپس مدل BG-3010 سری 3000

این دستگاه در زمان نوشته شدن این گزارش حدوداٌ 1 میلیون و 900 هزار تومان قیمت دارد. عرض تیغه این ماشین اصلاح 32 میلی‌متر و جنس آن از استیل ضدزنگ است. باتری لیتیومی این دستگاه پس از 120 دقیقه شارژ شدن، به‌مدت 50 دقیقه آن را روشن نگه می‌دارد. این مدل از ماشین اصلاح فیلیپس ضدآب بوده و می‌توان برای تمیزکردن آن از آب استفاده کرد. نوک گرد لبه‌های اصلاح و توری ضد حساسیت، از پوست در هنگام اصلاح مراقبت می‌کنند. همچنین 1 شانه 2 طرفه با اندازه 3 میلی‌متر در این دستگاه تعبیه شده‌است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

2- ماشین اصلاح صورت پاناسونیک مدل ES-ST25

قیمت این دستگاه حدوداً 4 میلیون و 700 هزار تومان است. سری دستگاه 3 تیغه از جنس آلیاژ نقره دارد که به کمک آن‌ها اصلاحی تمیز و دقیق انجام می‌دهد. این سری با انعطاف 30 درجه امکان اصلاح نواحی زاویه‌دار صورت مانند زیر چانه را فراهم می‌کند. تیغه‌های این دستگاه با فناوری نانوتک ساخته شده‌اند و خاصیت ضدحساسیت دارند. برای مرتب کردن خط ریش و آن‌کادر کردن ریش، یک خط زن در پشت دستگاه قرار داده شده‌است. قابلیت استفاده به هر دو شکل خشک و مرطوب، سری قابل شست‌وشو و قابلیت اصلاح با شماره صفر از قابلیت‌های دیگر این ماشین اصلاح هستند. پس از 1 ساعت شارژ کردن این دستگاه، می‌توان به مدت 50 دقیقه از آن استفاده کرد.

3- ماشین اصلاح صورت براون مدل ۵۱۴۰s

قیمت این ماشین اصلاح حدوداً 9 میلیون و 100 هزار تومان است. این دستگاه از فناوری اصلاح برش مستقیم و چرخشی (فویلی)  استفاده می‌کند و قابلیت اصلاح با شماره صفر دارد. برای مرتب کردن ریش، یک خط زن در این دستگاه تعبیه شده‌است. ضد آب بودن این ماشین اصلاح، به کاربر امکان استفاده از آن را در حمام و یا پس از استفاده از فوم اصلاح می‌دهد و شست‌وشوی آن را امکان‌پذیر می‌سازد. شارژ باتری این دستگاه 60 دقیقه طول می‌کشد. جنس تیغه این ماشین اصلاح از استیل ضدزنگ است.

4-ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S5588/30

این ماشین صالاح به قیمت حدوذاً 5 میلیون تومان فروخته می‌شود. این دستگاه از تکنولوژی برش چرخشی برای اصلاح موهای صورت بهره می‌برد. تیغه‌ها از جنس استیل ضدزنگ هستند و سنسورهای هوشمند روی آن‌ها پس از اندازه‌گیری ضخامت مو، اصلاح را مطابق با این اندازه انجام می‌دهد. این دستگاه مجهز به خط‌ زن و سری قابل شست‌وشو است و قابلیت اصلاح با شماره صفر و به دو صورت خشک و مرطوب را دارد. شارژ این دستگاه 1 ساعت طول می‌کشد و پس از آن به‌مدت 1 ساعت قابل استفاده خواهد بود.

5-ماشین اصلاح صورت پاناسونیک مدلES-LV67-A

این ماشین اصلاح حدوداً 10 میلیون تومان قیمت دارد. تکنولوژی اصلاح در این دستگاه از نوع برش فویلی و جنس تیغه‌ها از فولاد ضدزنگ است. این دستگاه مجهز به توری 5 لبه برای اصلاح راحت‌تر و سری انعطاف‌پذیر است که در 16 جهت می‌چرخد. این دستگاه مجهز به سنسور اصلاح هوشمند، با تشخیص تغییر در تراکم ریش، قدرت دستگاه را متناسب با آن تنظیم می‌کند. وجود سری قابل شست‌وشو، امکان اصلاح با شماره صفر و داشتن خط زن از دیگر مزایای این مدل از ماشین اصلاح پاناسونیک هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالالبخند شاپ
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز