پرفروش ترین لپ تاپ هواوی کدام است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

لپ تاپ هواوی با سری MateBook محصولی مورد توجه در بازار است که با وزن کمی عرضه شده و در مدل‌های پرفروش، اکثرا از پردازشگر Core i5 استفاده می‌کند. این لپ تاپ که با حافظه‌های داخلی و رم مختلفی در بازار به فروش می‌رسد، در اکثر موارد ظرفیت باتری مناسبی داشته و از نسخه بلوتوث 5.1 پشتیبانی می‌کند.

کاماپرس در این گزارش 5 لپ تاپ پرفروش هواوی را با جست‌وجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

لپ تاپ هواوی مدل MateBook B3-520

این لپ تاپ با کاربردی عمومی و مالتی مدیا عرضه شده و کارایی مناسبی برای استفاده تمام افراد فراهم می‌کند. محصول مذکور با اندازه صفحه نمایشگر 15.6 اینچی عرضه شده و 1.56 کیلوگرم وزن دارد. سری پردازنده به کار رفته در این محصول Core i5 بوده و ظرفیت حافظه داخلی و رم آن به ترتیب 512 و 8 گیگابایت است. این لپ تاپ با صفحه نمایشگر مات با ظرفیت باتری 42 وات ساعت کار کرده و نسخه بلوتوث به کار رفته در آن 5.1 است.

لپ تاپ هواوی مدل MateBook B3-520-کاماپرس

 

 

بیشتر بخوانید:

لپ تاپ هواوی مدل MateBook B3-420

این لپ تاپ با صفحه نمایش 14 اینچی عرضه شده و سری پردازنده به کار رفته در آن Core i5 است. این محصول 1.38 کیلوگرم وزن داشته و جنس بدنه فلزی دارد. نسخه بلوتوث به کار رفته در این مدل 5.1 بوده و ظرفیت باتری آن 56 وات ساعت عنوان شده است. این مدل از لپ تاپ هواوی با امکان استفاده از شارژر فست 65 واتی، مجهز به 2 عدد اسپیکر بوده و امکان استفاده از حسگر اثر انگشت و وب کم را فراهم می‌کند.

لپ تاپ هواوی مدل MateBook B3-420-کاماپرس

لپ تاپ هواوی مدل MateBook D15 15 1135G7

این لپ تاپ با اندازه صفحه نمایشگر 15.6 اینچی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و 1.53 کیلوگرم وزن دارد. این محصول با سری پردازنده Core i5 ساخته شده و در آن از حافظه داخلی 512 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی استفاده می‌شود. این محصول دارای نور پس زمینه LED بوده و نمایشگری مات ارائه می‌کند. تعداد هسته پردازشگر به کار رفته در این لپ تاپ 4 عدد عنوان شده و قابلیت ارتقای رم در آن فراهم شده است. محصول مذکور با حسگر اثر انگشت عرضه شده و ظرفیت باتری 41.8 وات ساعتی دارد.

لپ تاپ هواوی مدل MateBook D15 15 1135G7-کاماپرس

لپ تاپ هواوی مدل MateBook D14-NBD-WDH9

این لپ تاپ دارای حافظه داخلی 512 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی بوده و در آن از سری پردازنده Core i5 استفاده شده است. این لپ تاپ هواوی با سایز صفحه نمایش 14 اینچی عرضه شده و 1.38 کیلوگرم وزن دارد. محصول مذکور با نور پس زمینه LED عرضه شده و در آن دو اسپیکر 2 واتی قرار گرفته است. لپ تاپ هواوی با حسگر اثر انگشت و ظرفیت باتری 56 وات ساعتی امکان استفاده از تاپ پد چند لمسی را فراهم کرده و محصولی است که می‌توان حافظه داخلی آن را ارتقا داد.

لپ تاپ هواوی مدل MateBook D14-NBD-WDH9-کاماپرس

لپ تاپ هواوی مدل MateBook X Pro New

این محصول با سری پردازنده Core i7 ارائه شده و 56 وات ساعت ظرفیت باتری دارد. ظرفیت حافظه رم این لپ تاپ هواوی 16 گیگابایت بوده و ظرفیت حافظه داخلی آن 1 ترابایت است. این محصول با اندازه صفحه نمایشگر 13.9 اینچ عرضه شده و جنسی آلومینیومی دارد. وزن این لپ تاپ 1.33 کیلوگرم در نظر گرفته شده و امکان استفاده از صفحه نمایش لمسی را فراهم می‌کند.

لپ تاپ هواوی مدل MateBook X Pro New-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفهواوی
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز