پرفروش ترین لپ‌ تاپ های دیجی کالا در آبان ماه ۱۴۰۲

لپ تاپ- کاماپرس

لپ تاپ‌ها در ابتدای ظهور خود، کالای لوکس و گران قیمت به شمار می‌رفتند اما امروزه به ابزاری بسیار فراگیر تبدیل شده‌اند به طوریکه جایگزین مناسبی برای رایانه‌های دسکتاپ هستند.

باتوجه به پیشرفت تکنولوژی، سرعت بالای گردش اطلاعات و نیاز کاربران به دستگاه‌های قابل حمل، تنوع لپ‌تاپ‌های موجود در بازار بسیار بالاست به طوریکه برای هر کارکردی با انواع مدل‌ها و قیمت‌های متفاوت آن‌ها مواجه می‌شویم. همین تنوع بالا گاهی باعث سردرگمی می‌شود و خریداران نمی‌توانند محصول مناسب خود را به راحتی انتخاب کنند.

در این میان سایت‌های اینترنتی مانند دیجی‌کالا به مخاطبان خود این امکان را می‌دهند تا لپ تاپ‌های پرفروشی که عملکرد بهتری نیز داشته‌اند را بشناسند و متناسب با بودجه، کارکرد و سطح نیاز خود لپ‌تاپ موردنظرشان را تهیه کنند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا را در مهرماه ۱۴۰۲ معرفی می‌کند:

۱- لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل V15 G4 AMN-A

قیمت این محصول 15 میلیون و 800 هزارتومان است. این لپ تاپ با وزن ۱.۶ کیلوگرم به شما امکان حمل آسان و راحت در طول روز را می‌دهد و از دسته لپ تاپ‌های سبک به‌شمار می‌رود.

راز آسمان پایتخت

این محصول از ظرفیت حافظه رم 8 گیگابایت از نوع LPDDR5 و ظرفیت داخلی ۲۵۶ گیگابایت از نوع هارد SSD تشکیل شده است.

صفحه نمایش Full HD از دیگر ویژگی‌های اصلی این لپ‌تاپ به شمار می‌رود که تصویر باکیفیتی را به مخاطب ارائه می‌دهد. همچنین این مدل فاقد پردازنده گرافیکی مجزاست و مدل پردازنده گرافیکی آن Radeon 610M است.

لازم به ذکر است این لپ‌تاپ دارای باتری با ظرفیت ۳۵ وات ساعت است که 1 تا 3 ساعت شارژدهی خواهد داشت.

لپ تاپ لنوو- کاماپرس

بیشتر بخوانید:

۲- لپ‌تاپ ۱۵‌.۶ اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 15ITL6-i5

قیمت این محصول 25 میلیون و 180 هزارتومان است. این لپ‌تاپ به پردازنده مرکزی core i5 1155G7 تجهیز شده است که از جمله پردازنده‌های خوب تولید شده برای لپ‌تاپ‌ها به شمار می‌رود.

این محصول شامل 8 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 و 1 ترابایت حافظه داخلی HDD است. به علاوه از یک باتری ۳۸ وات استفاده می‌کند که برای استفاده‌های روزانه مناسب است به طوریکه باتوجه به نوع فعالیتی که با آن انجام می‌دهید قادر به 1 تا 3 ساعت کار کردن است.

وزن این محصول ۱.۶۵ کیلوگرم است که جزو لپ‌تاپ‌های سبک با کاربری عمومی و روزمره به حساب می‌آید.

لپ تاپ لنوو-کاماپرس

 

۳- لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل X515EP-EJ650-i7

قیمت این محصول 34 میلیون و 920 هزارتومان است. دارای پردازنده i7 است که سرعت و قدرت پردازش بالا را فراهم می‌کند. همچنین حافظه رم ۱۶ گیگابایت از نوع DDR4، حافظه داخلی با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت از نوع SSD و 1 ترابایت از نوع HDD دارد.

این لپ‌تاپ ظرفیت باتری ۳۷ وات ساعت دارد که 2 تا 4 ساعت فعالیت مداوم بدون شارژدهی مجدد را پاسخگو است. به علاوه دارای ویژگی‌های امنیتی مانند حسگر اثرانگشت نیز است.

لپ تاپ ایسوس- کاماپرس

بیشتر بخوانید:

۴- لپ‌تاپ ۱۳.۳ اینچی اپل مدل MacBook Air MGN63 2020 LLA

قیمت این لپ‌تاپ 45 میلیون و 499 هزارتومان است. این مدل با ظرفیت داخلی ۲۵۶ گیگابایت از نوع SSD و حافظه رم 8 گیگابایتی از نوع Unified عرضه شده است.

این دستگاه مجهز به پردازنده 8 هسته اصلی و هفت هسته گرافیکی اختصاصی اپل است که توان انجام پردازش‌های سنگین همچون ادیت ویدئو و ادیت تصاویر 4K و با کیفیت را دارد.

وزن این محصول با ۱.۲۹ کیلوگرم سبک بوده و حمل آن را آسان می‌کند. این مدل با ظرفیت باتری ۴۹.۹ وات ساعت قابلیت شارژدهی تا ۱۵ ساعت وب‌گردی را دارد. همچنین دارای شارژر ۳۰ واتی نیز است.

از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان به قدرت پردازش بالا، طول عمر بالای باتری، قابلیت رمزگشایی لپ تاپ توسط حسگر اثر انگشت، مجهز به تکنولوژی Force Touch با پشتبانی کامل از انواع فرمان‌های چند لمسی تا فرمان‌های سه و چهار انگشتی اشاره کرد.

لپ تاپ اپل-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : ایسوسدیجی کالالنوو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز