راهنمای خرید لپ تاپ اپل

لپ تاپ اپل-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

برند اپل یکی از غول‌های بازار فناوری است که هرساله از مدل‌ها و محصولات جدید خود رونمایی می‌کند. لپ تاپ اپل یا همان لپ تاپ مک بوک به‌واسطه کیفیت بالای ساخت، عملکرد قوی و طراحی منحصربه‌فرد همواره در صدر بهترین لپ‌ تاپ‌ های بازار قرار دارد.

به گزارش کاماپرس، محصولات کمپانی اپل با توجه به کیفیت بالای آن‌ها از نظر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، همیشه مورد توجه بازار و به‌ویژه علاقمندان حوزه فناوری است. خرید لپ تاپ اپل با توجه به قیمت بالای این محصول به‌نسبت سایر برندها، یک خرید حساس و ریسکی محسوب می‌شود. از این رو بهتر است پیش از خرید مک بوک ، کمی درباره این محصول، انواع و قیمت‌ آن تحقیق کنید. کاماپرس در ادامه به بررسی مختصری از لپ تاپ اپل یا همان مک بوک معروف می‌پردازد.

مک بوک چیست و چرا این همه طرفدار دارد؟

لپ تاپ مک بوک برندی از لپ‌تاپ‌های معروف مکینتاش است که توسط کمپانی بزرگ اپل طراحی و تولید می‌شود. اپل در تولید لپ‌تاپ‌های معروف خود از سیستم عامل مک او اس(Mac OS) استفاده کرده است. این کمپانی پیش از تولید لپ‌تاپ، تکنولوژی‌های مشابه این محصول را در قالب پاوربوک و آی‌بوک به بازار عرضه کرد. برخی از ویژگی‌های جذاب لپ تاپ اپل در ادامه بررسی شده است؛

طول عمر بالا و دوام لپ تاپ: اگر به‌دنبال لپ تاپی هستید که تا سال‌ها از آن استفاده کنید و به‌سرعت مجبور به تعمیر و تعویض آن نباشید، لپ تاپ اپل علی‌رغم قیمت بالای آن، بهترین گزینه برای شما است. کمپانی اپل در تولید تمام محصولات خود بهترین کیفیت را به‌کار می‌گیرد.

هماهنگی و یکپارچگی با دیگر محصولات: محصولات اپل از جمله مک بوک، ایفون، ایرپاد، آیپد و محصولات دیگر اپل به‌شکل بی‌نظیری با یکدیگر هماهنگ بوده و موجب تسهیل در انجام کارها می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

اپلیکیشن‌های کاربردی و رایگان: اپل، سیستم عامل اختصاصی مک بوک را با نرم‌افزارهای رایگان و کاربردی چون آی‌مووی طراحی و عرضه می‌کند.

صفحه نمایش پرقدرت: استفاده از فناوری Retina در لپ تاپ اپل ، موجب شده تا این محصول از صفحه نمایش فوق‌العاده باکیفیت و شفافی برخوردار باشد.

دیگر دلایل: از دیگر دلایل محبوبیت لپ تاپ اپل می‌توان به ایمنی بالای آن در مقابل بدافزارها و ویروس‌ها، گرم نشدن لپ تاپ هنگام استفاده طولانی و همچنین باتری‌های قدرتمند آن اشاره کرد.

انواع مک بوک کدام است و کدام را بخریم؟

پیش از اقدام به خرید لپ تاپ اپل ، بهتر است با انواع این محصول و مدل‌های آن آشنا باشید تا بتوانید محصول مناسب خود را خریداری کنید. سه نوع لپ تاپ اپل که در حال حاضر در بازار قابل خریداری است در ادامه معرفی شده است؛

خرید لپ‌تاپ مک بوک

کمپانی اپل، سری مک بوک لپ‌تاپ‌های خود را ابعاد کوچک و وزنی بسیار سبک عرضه کرده است. به‌طوری که این محصولات غالبا دارای یک بدنه نازک، صفحه نمایش 12 اینچی و وزنی کمتر از یک کیلوگرم هستند. خرید مک بوک اپل گزینه‌ای مناسب برای افرادی است که نیاز به جایه‌جایی مداوم لپ تاپ خود دارند. از دیگر قابلیت‌های این لپ تاپ می‌توان به برخورداری از صفحه نمایش شبکیه، اتصال وایرلس، منبع ذخیره plcle، باتری قدرتمند و قابلیت hand off اشاره کرد.

خرید لپ‌تاپ مک بوک پرو

محصولات و مدل‌های تولید شده در سری مک بوک پرو، معمولا دارای وزن بیشتری به‌نسبت دیگر مدل‌های اپل هستند. با این حال، وزن این مدل‌ها در مقایسه با لپ‌تاپ‌های دیگر برندها همچنان پایین است. از مهم‌ترین ویژگی‌های سری مک بوک پرو اپل، برخورداری از نمایشگر فوق‌العاده قدرتمند با رزولوشن و کیفیت بسیار بالا است. خرید مک بوک پرو با توجه به ویژگی‌های آن، بیشتر مناسب کارهای گرافیکی سنگین از جمله فتوشاپ حرفه‌ای، ادیت فیلم و عکس و غیره است. دو مدل از پرفروش ‌ترین لپ تاپ اپل مک بوک پرو ، مدل مک بوک پرو MLH42 و مدل مک بوک پرو MYD92 است.

خرید لپ‌تاپ مک بوک ایر

انواع مدل‌های لپ‌تاپ سری مک بوک ایر، در مقایسه با سری مک بوک وزن بیشتر و به‌نسبت سری مک بوک پرو، وزن کمتری دارند. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت مدل‌های سری مک بوک ایر، برخورداری آن‌ها از باتری فوق‌العاده قدرتمند است. به‌طوری که می‌توان از این سری لپ‌ تاپ اپل تا حدود 14 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد استفاده کرد. خرید مک بوک ایر اپل نیز گزینه مناسبی برای افرادی است که قصد جابه‌جایی مداوم لپ‌تاپ خود را دارند و مدت زمان شارژ و عمر باتری برای آن‌ها اهمیت دارد. از محبوب‌ترین مدل‌های لپ تاپ مک بوک ایر در بازار می‌توان به مک بوک ایر مدل MGNA3 و مک بوک ایر مدل MGND3 اشاره کرد.

خرید لپ تاپ اپل از آفلند

مجموعه آفلند، یک فروشگاه اینترنتی معتبر در حوزه کالاهای دیجیتال از جمله انواع لپ تاپ اپل است. فروشگاه اینترنتی آفلند علاوه بر عرضه کالاهای دیجیتال اصلی و اورجینال، در زمینه فروش محصولات کارکرده با تضمین کیفیت و قیمت نیز، خدمات ویژه‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌کند. با خرید لپ تاپ اپل از مجموعه آفلند، علاوه بر اطمینان از کیفیت و قیمت، می‌توانید لپ تاپ خود را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

انتهای پیام

 

مرتبط با : آفلند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز