پرفروش ترین لپ تاپ های دانشجویی ایسوس در مهرماه

برند ایسوس در زمینه تولید انواع لپ‌تاپ‌ها از جمله لپ‌تاپ‌های دانشجویی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و یکی از گزینه‌های محبوب در بازار لپ تاپ محسوب می‌شود. در سال 2022 برند ایسوس یکی از 5 فروشنده اول لپ‌‌تاپ‌ در دنیا بود و حدود 8.2 درصد از فروش جهانی را به خود اختصاص داد. با شروع فصل تحصیلی جدید دانشجویانی که به دنبال خرید یک لپ‌‌تاپ‌ متناسب با نیازهای خود هستند می‌توانند پرفروش ترین لپ تاپ‌ های دانشجویی ایسوس را با عمر باتری طولانی، قابلیت حمل آسان، عملکرد خوب و حافظه داخلی بالا بررسی کنند.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت تکنولایف پرفروش‌ ترین لپ‌ تاپ‌ های دانشجویی  ایسوس را معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل R۱۵۰۲ZA-EJ۹۵۶

قیمت این محصول ایسوس در لحظه تهیه این گزارش ۱۶ میلیون و ۹۱۱ هزار تومان است. این لپ‌‌تاپ‌ با حاشیه‌های نسبتاً باریک و نمایشگر فول اچ دی مات طراحی شده است. بنابراین، دانشجویان را هنگام حضور در کلاس‌های آنلاین و همچنین دیدن فیلم راضی نگه می‌دارد. به علاوه ایسوس از فناوری ASUS AI Noise-Canceling استفاده کرده است که با فیلتر کردن نویز‌های محیط، شرکت در کلاس‌های آنلاین یا تماس‌های گروهی را راحت‌تر می‌کند.

پرفروش ترین لپ تاپ های دانشجویی ایسوس-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل X۵۱۵EA-BQ۸۶۸

قیمت این لپ‌‌تاپ‌ دانشجویی ایسوس ۱۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است. این محصول با طراحی زیبا و نسبتاً ظریفی روانه بازار شده است. سخت‌افزار با کیفیت در کنار سایر مشخصات این لپ تاپ عملکرد قابل قبولی را در انجام امور روزمره دانشجویان مثل نوشتن مقالات دانشجویی یا مطالعه آنلاین ارائه می‌دهد. برخورداری از پورت‌های متعدد در این لپ‌‌تاپ‌ امکان اتصال انواع لوازم جانبی بدون نیاز به هیچ مبدلی را فراهم می‌کند. همچنین، برخورداری از حافظه SSD باعث می‌شود سرعت پردازش کار‌ها در این لپ‌‌تاپ‌ بالا باشد.

پرفروش ترین لپ تاپ های دانشجویی ایسوس-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

لپ تاپ  ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل X۵۱۵EP-EJ۳۳۸

قیمت این ل لپ‌‌تاپ‌ ایسوس ۲۷ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان است. این مدل ایسوس برای انجام کار‌های دانشجویی مثل مطالعه آنلاین و وب‌گردی و  امور روزمره بسیار مناسب است. همچنین اجرای بازی‌ها و نرم‌افزار‌های سبک گرافیکی نیز امکان‌پذیر است. در این محدوده قیمتی این لپ‌‌تاپ‌ جز محصولات خوب و پرفروش ایسوس است. پنل NT این لپ‌‌تاپ‌ از بازتاب زیاد نور جلوگیری می‌کند و در تاریکی نیز نور آن بسیار کم می‌شود، بنابراین، تجربه کاربری خوبی را ارائه می‌دهد.

پرفروش ترین لپ تاپ های دانشجویی ایسوس-کاماپرس

لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل R۱۵۰۲Z-BQ۷۰۸

قیمت این لپ‌‌تاپ‌ ایسوس ۳۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است. این یک محصول خوش ساخت است که به پردازنده قوی و باتری خوب مجهز شده است و قیمت آن با توجه به مشخصات و کارایی که دارد خوب است. دانشجویانی که برای مدت نسبتا طولانی به شارژر دسترسی ندارند می‌توانند از این لپ تاپ استفاده کنند. همچنین، با لپ‌‌تاپی سبک و باریک با وزن ۱.۷ کیلوگرمی رو به رو هستیم که برای دانشجویانی که نگران حمل لپ تاپ برای مسافت‌های طولانی هستند مناسب است.

پرفروش ترین لپ تاپ های دانشجویی ایسوس-کاماپرس

لپ تاپ ایسوس ۱۶ اینچی مدل R۱۶۰۵ZA DG

قیمت این محصول ایسوس ۳۸ میلیون تومان است. باتری این محصول می‌تواند تا ۵ ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد کار کند و به دانشجوبان این امکان را می‌دهد که در محیط‌های باز و دور از پریز برق کار‌های خود را به راحتی انجام دهند. دانشجویانی در کنار انجام امور روزمره به گیم و تماشای فیلم علاقمند هستند می‌توانند این لپ‌‌تاپ‌ را نظر بگیرند؛ چرا که وضوح صفحه نمایش و سرعت بالای پردازشگر تصاویر و بازی‌های سبک را با کیفیت بالا ارائه می‌دهد.

پرفروش ترین لپ تاپ های دانشجویی ایسوس-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ایسوستکنولایف
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز