معرفی پرفروش ترین لپ تاپ ایسوس گیمینگ

لپ تاپ گیمینگ ایسوس-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

انتخاب لپ‌تاپ گیمینگ به دلیل تنوع بالای آنها کار آسانی نیست. برای خرید یک لپ‌تاپ مناسب بازی، باید مدلی را انتخاب کنید که پردازنده سریع‌تر، سیستم خنک‌کننده قوی، کارت گرافیکی مجزا برای اجرای باکیفیت بازی‌ها و حجم رم بیشتری داشته باشد تا بتواند نیازهای یک گیمر حرفه‌ای را به خوبی برآورده کند. برند تایوانی ایسوس، لپ‌تاپ‌هایی با این ویژگی‌ها تولید کرده که مناسب به نظر می‌رسند؛ اما انتخاب و خرید لپ‌تاپ ایسوس گیمینگ با توجه به تنوع زیاد این برند، هنوز هم کار راحتی نیست.

برای کسب اطلاع از قیمت‌ لپ‌ تاپ ایسوس گیمینگ و مقایسه مدل‌ها می‌توانید به سایت دیجی تأمین مراجعه کنید.

چرا باید برای خرید لپ‌تاپ ایسوس گیمینگ دست به کار شویم؟

با وجود کنسول‌ها، پلی ‌استیشن‌ها و دیگر دستگاه‌های مخصوص بازی، شاید خرید یک لپ‌تاپ گیمینگ بیهوده به نظر برسد. اما حتی با وجود کنسول‌ها و پلی ‌استیشن‌های پیشرفته، لپ‌تاپ‌های گیمینگ همچنان گزینه محبوبی برای گیمرها هستند. این لپ‌تاپ‌ها به دلیل داشتن کارت گرافیکی تخصصی‌تر نسبت به کنسول‌ها، قوی‌تر هستند و کیفیت بازی‌ را به طرز چشم‌گیری بالا می‌برند.

این لپ‌تاپ‌ها قابلیت ارتقاء دارند و به دلیل داشتن پردازنده‌ قوی، در اجرای بازی‌ها عملکرد بسیار خوب و رضایت‌بخشی به نمایش خواهند گذاشت. یکی دیگر از مزیت‌هایی که ارزش خرید لپ‌تاپ ایسوس گیمینگ را بالا برده است، پردازنده گرافیکی قوی است که باعث شده برای انجام کارهای طراحی و مهندسی هم گزینه مناسبی باشند.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسوس را معرفی می‌کند.

راز آسمان پایتخت

لپ تاپ گیمینگ ایسوس-کاماپرس

معرفی پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های ایسوس گیمینگ

1-  لپ‌تاپ ایسوس گیمینگ  ASUS TUF GAMING FX517ZR

قیمت این لپ‌تاپ در لحظه تهیه گزارش 56 میلیون و 900 هزار تومان است. کیفیت ساخت بدنه این لپ‌تاپ گیمینگ بسیار بالا است و از صفحه نمایش و قطعات داخلی لپ‌تاپ در برابر آسیب ناشی از ضربه و فشار محافظت می‌کند. نرخ بروز رسانی 144 هرتزی صفحه نمایش این لپ‌تاپ ایسوس این دستگاه باعث می‌شود انتظارتان برای اجرای بازی ناچیز باشد.

پردازنده مرکزی این لپ‌تاپ مخصوص بازی، 10 هسته‌ای است و نرم‌افزارها و بازی‌های سنگین را به خوبی اجرا می‌کند. این لپ‌تاپ مثل تمام لپ‌تاپ‌های ایسوس گیمینگ دارای فن‌های داخلی است که باعث عملکرد خوب سیستم خنک کننده می‌شود و ارزش خرید لپ‌تاپ‌های ایسوس گیمینگ را بالا می‌برد. برای پردازنده گرافیکی این لپ‌تاپ دو کیلوگرمی، 8 گیگابایت حافظه اختصاصی در نظر گرفته شده تا قدرت و سرعت در اجرای بازی‌های سنگین بالا باشد. شارژدهی باتری این لپ‌تاپ پرفروش بین 3 تا 4 ساعت است.

2- لپ‌‌تاپ ایسوس گیمینگ  ASUS TUF GAMING F15 FX506HC

قیمت این لپ‌تاپ گیمینگ 35 میلیون و 800 هزار تومان است. طراحی ظریف و در عین حال محکم این دستگاه، آن را خاص‌تر از لپ‌تاپ‌های ساده‌ کرده است و در عین حال استحکام و مقاومت آن را دست نخورده باقی گذاشته است. نرخ بروز رسانی صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ ایسوس 144 هرتز است و باعث می‌شود کیفیت تصویر در هنگام بازی کاملا رضایت‌بخش باشد.

پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای این لپ‌تاپ به خوبی از پس اجرای بازی‌های سنگین برمی‌آید که البته اختصاص دادن 4 گیگابایت حافظه به پردازنده گرافیکی هم کمک شایانی به پردازش عالی این دستگاه می‌کند. شارژدهی باتری این لپ‌تاپ مخصوص بازی، بین 1 تا 3 ساعت است.

3- لپ‌تاپ ایسوس گیمینگ ASUS TUF GAMING FX507ZM

قیمت این لپ‌تاپ ایسوس 56 میلیون و 500 هزار تومان است. طراحی بسیار زیبا و خاص این لپ‌تاپ در کنار کیفیت ساخت بالا، آن را از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار کرده است. نرخ بروز رسانی صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ 144 هرتز است و در کنار مات بودن صفحه پردازش سریع تصویر را با وضوح آن همراه می‌کند.

پردازنده مرکزی 14 هسته‌ای و قدرتمند این لپ‌تاپ برای نصب و اجرای برنامه‌های مهندسی هم مناسب است. پردازنده گرافیکی این دستگاه با حافظه 6 گیگابایتی باعث می‌شود عملکرد بسیار خوبی را در اجرای بازی‌های با گرافیک بالا شاهد باشیم. شارژدهی باتری این لپ‌تاپ بین 4 تا 5 ساعت است.

4- لپ‌تاپ ایسوس گیمنیگ ASUS TUF GAMING FX507ZE

قیمت این لپ‌تاپ پرفروش 51 میلیون و 800 هزار تومان است. نرخ بروز رسانی تصویر 144 هرتزی صفحه نمایش این لپ‌تاپ، باعث سرعت و کیفیت بالای پردازش تصویر شده است. پردازنده مرکزی 14 هسته‌ای این لپ‌تاپ گیمینگ در کنار پردازنده گرافیکی با حافظه اختصاصی 4 گیگابایت، عملکرد خوب این دستگاه را در پردازش بازی‌های سنگین با گرافیک بالا به همراه خواهد داشت. شارژدهی باتری این دستگاه بین 2 تا 4 ساعت است. برای خرید لپ‌تاپ ایسوس گیمینگ می‌توانید از کارشناسان دیجی تأمین مشورت بگیرید.

5- لپ‌تاپ ایسوس گیمینگ  ASUS TUF DASH F15 FX517ZC

قیمت این لپ‌تاپ 44 میلیون و 600 هزار تومان است. طراحی این لپ‌تاپ گیمینگ، ساده و در عین حال زیباست. کیفیت ساخت بالای این لپ‌تاپ دو کیلوگرمی باعث شده استحکام و دوام بالایی داشته باشد. نرخ بروز رسانی 144 هرتزی تصویر صفحه نمایش این لپ‌تاپ ایسوس در کنار پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای و حافظه 4 گیگابایتی پردازنده گرافیکی آن، باعث شده کیفیت و سرعت بالایی را در پردازش بازی‌ها به نمایش بگذارد. باتری این لپ‌تاپ بین 2 تا 4 ساعت شارژدهی دارد.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس-کاماپرس

دیجی تأمین

شرکت تأمین پخش رایانه (دیجی تامین) بیش از هشت سال در زمینه واردات و تامین قطعات در حوزه آی تی سابقه فعالیت دارد و یکی از بزرگ‌ترین توزیع‌کنندگان لپ‌تاپ، موبایل، تبلت و رایانه‌های شخصی در سراسر ایران است. برای خرید لپ‌تاپ ایسوس گیمینگ می‌توانید به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید و یا با کارشناسان این مرکز مشورت کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره 91007890 -021تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی تامین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “معرفی پرفروش ترین لپ تاپ ایسوس گیمینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز