پرفروش ترین لپ تاپ های لنوو لژیون + قیمت روز

لست سکند

لپ‌تاپ‌های لنوو لژیون، سری لپ‌تاپ‌هایی است که برند لنوو مخصوص بازی تولید کرده است. از آنجایی که پیش بینی‌ها نشان داد لپ‌تاپ‌های گیمینگ تا سال 2024 میلادی نیمی از بازار جهانی فروش لپ‌تاپ‌ها را تصرف می‌کنند، به نظر می‌رسد این اقدام لنوو بسیار هوشمندانه باشد. لپ‌تاپ‌های لنوو لژیون از پردازنده‌های بسیار قدرتمندی برخوردارند که به گیمرها اجازه می‌دهد بازی‌ها را با سرعت بالایی اجرا کنند. نمایشگرهای باکیفیت این لپ‌تاپ‌ها هم تجربه لذت بخشی را برای گیمرها به ارمغان می‌آورد.

قیمت لپ‌تاپ‌های گیمینگ به دلیل نوسانات بازار ارز ممکن است متغیر باشد. برای کسب اطلاع از قیمت روز لپ ‌تاپ لنوو لژیون می‌توانید از سایت سبیت استفاده کنید.

لپ‌تاپ لنوو لژیون برای چه کسانی مناسب است؟

لپ‌تاپ‌های لنوو لژیون علاوه بر این که برای گیمینگ مناسب هستند، به دلیل برخورداری از پردازنده‌های مرکزی و گرافیکی قدرتمند، عملکرد خوبی در اجرای برنامه‌های سنگین مهندسی و طراحی دارند و به همین دلیل برای دانشجویان رشته‌های مهندسی و گرافیک هم گزینه خوبی به شمار می‌روند. کیفیت ساخت بالای این لپ‌تاپ‌ها هم خیال‌ شما را از دوام زیادشان راحت می‌کند. این لپ‌تاپ‌های مخصوص گیمینگ اکنون محبوبیت زیادی دارند.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های لنوو لژیون را معرفی می‌کند.

لپ تاپ لنوو لژیون- کاماپرس

راز آسمان پایتخت

معرفی پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های لنوو لژیون + قیمت روز لپ‌‌تاپ

1- لپ‌تاپ 17.3 اینچی لژیون 5 لنوو مدل LEGION 5 17ITH6H-WG

قیمت این لپ‌تاپ در لحظه تهیه گزارش 61 میلیون و 770 هزار تومان است. صفحه نمایش 17.3 اینچی این لپ‌تاپ لنوو با نرخ 144 هرتزی کاملا مناسب گیمینگ است. پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای و کارت گرافیکی مدل RTX3060 با حافظه اختصاصی 6 گیگابایت علاوه بر عملکرد خوبی که در اجرای بازی‌های سنگین به نمایش می‌گذارد، برای استفاده‌های روزانه مثل وبگردی، تماشای فیلم و شرکت در کلاس‌های آنلاین مناسب است. باتری این لپ‌تاپ گیمینگ بین 2 تا 4 ساعت شارژدهی دارد.

لپ تاپ لنوو لژیون- کاماپرس

2- لپ‌تاپ 15.6 اینچی لژیون 5 لنوو مدل LEGION 5 15ITH6H-AAD

قیمت این لپ‌تاپ لنوو 62 میلیون و 170 هزار تومان است. برای کسب اطلاع بیشتر از قیمت روز لپ‌تاپ می‌توانید از سایت سبیت کمک بگیرید. صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ از وضوح فول اچ دی و نرخ نوسازی تصویر 165 هرتز برخوردار است که تصویر بسیار خوبی را در هنگام بازی نشان خواهد داد. پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای به همراه کارت گرافیکی مدل RTX3070 با 8 گیگابایت حافظه اختصاصی، بازی‌های سنگین را به خوبی اجرا می‌کند. این لپ‌تاپ برای استفاده‌های روزانه هم مناسب است. این لپ‌تاپ بین 2 تا 4 ساعت شارژدهی دارد.

قیمت روز لپ تاپ-کاماپرس

3- لپ‌تاپ 16 اینچی لژیون 5 پرو لنوو مدل LEGION 5 Pro 16IAH7H-K

قیمت این لپ‌تاپ گیمینگ 119 میلیون و 790 هزار تومان است. نمایشگر 16 اینچی این لپ‌تاپ لنوو با نرخ نوسازی 165 هرتز و وضوح تصویر بالا، کیفیت بسیار خوب تصویر را به نمایش می‌گذارد که بازی را بسیار لذت بخش می‌کند. پردازنده مرکزی 14 هسته‌ای در کنار کارت گرافیکی مدل RTX3070 با 8 گیگابایت حافظه اختصاصی، بسیار قدرتمند است و علاوه بر گیمینگ، به دلیل داشتن کارت گرافیکی قوی می‌تواند در استفاده از برنامه‌های طراحی هم عملکرد بسیار خوبی به نمایش بگذارد.

لپ تاپ لنوو لژیون- کاماپرس

4- لپ‌تاپ 16 اینچی لژیون 5 پرو لنوو مدل LEGION 5 Pro 16IAH7H-KF

قیمت این لپ‌تاپ لنوو لژیون 122 میلیون و 490 هزار تومان است. نمایشگر 16 اینچی با نرخ نوسازی 165 هرتز و وضوح فوق‌العاده، کیفیت تصویر بسیار رضایت بخشی را در اختیار گیمرها می‌گذارد. پردازنده مرکزی قدرتمند 14 هسته‌ای در کنار کارت گرافیکی مدل RTX3070 با حافظه اختصاصی 8 گیگابایتی عملکرد بسیار خوبی در اجرای بازی‌های سنگین به نمایش خواهد گذاشت. این لپ‌تاپ برای استفاده‌های روزانه هم گزینه مناسبی است.

قیمت روز لپ تاپ-کاماپرس

5- لپ‌تاپ 15 اینچی لژیون 5 لنوو مدل LEGION 5-15IAH7H-MC

قیمت این لپ‌تاپ پرفروش 74 میلیون و 570 هزار تومان است. صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ با وضوح بسیار بالا و نرخ نوسازی 165 هرتز، گزینه بسیار خوبی برای گیمینگ است. پردازنده مرکزی 14 هسته‌ای به همراه کارت گرافیکی مدل RTX3060 که 6 گیگابایت حافظه اختصاصی برای آن در نظر گرفته شده است، عملکرد بسیار خوبی در اجرای بازی‌ها و برنامه‌های سنگین دارد. این لپ‌تاپ به دلیل داشتن نمایشگر بسیار باکیفیت، تماشای فیلم را بسیار لذت بخش می‌کند.

لپ تاپ لنوو لژیون- کاماپرس

خرید لپ‌تاپ لنوو لژیون از سبیت

این فروشگاه عرضه کننده لوازم الکترونیکی کار خود را در سال 1382 با فروش فیزیکی لپ‌تاپ، تبلت، مانیتور، موبایل، قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر آغاز کرد. سبیت که زیرمجموعه شرکت هوشمند سیستم فرتاک است، در سال 1395 فعالیت اینترنتی خود را آغاز کرد. این فروشگاه اینترنت، سابقه همکاری مستقیم با برندهای معتبری مثل ایسوس، لنوو، ایسر، اچ پی را هم در کارنامه خود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت روز لپ‌تاپ لنوو لژیون، می‌توانید به سایت اینترنتی این مجموعه مراجعه کنید. در صورت نیاز به مشورت با کارشناسان سبیت، با شماره 4300035-021 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز