پرفروش ترین لپ تاپ های دانشجویی لنوو + قیمت مهر ۱۴۰۲

تورهای مسافرتی لحظه آخر

لنوو در ۵ سال گذشته رتبه اول فروش لپ‌‌تاپ‌ در دنیا را به دست آورده است، در سال ۲۰۲۲ سهم لنوو از فروش جهانی لپ‌‌تاپ حدود ۲۵.۵ درصد بوده است. لنوو  لپ تاپ‌ های دانشجویی متنوعی را با توجه به معیار‌هایی چون عمرباتری طولانی، عملکرد بالا، وزن سبک و قابلیت ارتقا تولید می‌کند. دانشجویان در شروع سال تحصیلی جدید می‌توانند پرفروش‌ ترین لپ تاپ‌ های دانشجویی لنوو را مد نظر قرار دهند. این لپ‌تاپ‌ها مطابق با نیاز بازار از لحاظ کیفیت و قیمت متفاوت هستند.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت تکنولایف پرفروش‌ترین لپ‌ تاپ‌ های دانشجویی لنوو را معرفی می‌کند.

لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو ( i۳ ۸G ITB) V۱۵ G۲ ITL

قیمت این دستگاه لنوو در لحظه تهیه این گزارش ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است. این لپ تاپ برای امور دانشجویی ساده که به قدرت پردازش بالا نیاز ندارند مثل شرکت در کلاس‌های آنلاین، انجام پروژه‌های غیرمهندسی ساده یا ارائه‌های کلاسی مناسب است. صفحه نمایش این محصول لنوو فول اچ دی و مات است، بنابراین در استفاده طولانی چشم‌ها را اذیت نمی‌کند و برای تماشای ویدیو خوب است. همچنین، برخورداری از پردازنده اینتل corei۳ نیز در این بازه قیمتی مزیت محسوب می‌شود.

پرفروش ترین لپ تاپ های دانشجویی لنوو-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو  IdeaPad ۳ ۱۵ITL۶ ( i۳ ۴G ITB)

قیمت این لپ‌‌تاپ‌ دانشجویی ۱۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است. این محصول لنوو مشخصات فنی قابل قبول و امکانات جانبی فراوانی دارد؛ بنابراین می‌تواند برای عموم کاربران و دانشجویانی که به توان پردازش بسیار بالا در لپ‌‌تاپ‌ خود نیاز ندارند مناسب باشد. ظاهر ساده این لپ تاپ به گونه‌ای ساخته شده است که کمتر لکه‌های کثیفی و اثر انگشت را به خود جذب کند. باتری در حالت آفلاین برای تماشای فیلم می‌تواند تا ۸ ساعت و برای کار‌های دانشجویی تا ۶ ساعت بازدهی داشته باشد.

پرفروش ترین لپ تاپ های دانشجویی لنوو -کاماپرس

لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو Ideapad ۳ ۱۵ITL۶ (i۵ ۸G ۵۱۲G)

قیمت این لپ‌‌تاپ‌ لنوو ۲۳ میلیون و ۶۸۸ هزار تومان است. استفاده از پردازنده قوی در این دستگاه سرعت بالا در اجرای سیستم عامل و اپلیکشن‌ها را تضمین می‌کند. کیبورد‌ این لپ‌‌تاپ‌های استاندارد است و دانشجویان برای مدت طولانی می‌توانند به راحتی با آن تایپ کنند. دانشجویانی که علاوه بر انجام کار‌های روزمره به گیم هم علاقمند هستند می‌توانند از اجرای خوب بازی‌های سبک روی این لپ تاپ لذت ببرند.

پرفروش ترین لپ تاپ های دانشجویی لنوو_کاماپرس

لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل IdeaPad ۳ ۱۵ITL۶ (i۷ ۸GB ۱TB)

این محصول لنوو با قیمت ۲۵ میلیون و ۸۸ هزار تومان در دسترس است. لنوو این محصول را با طراحی زیبا و سخت‌افزار با کفیت راهی بازار کرده است. پردازنده این لپ تاپ برای پردازش‌های سنگین مناسب است و می‌تواند کار‌های مهندسی نیمه حرفه‌ای را هم انجام دهد. دوربین این لپ‌‌تاپ‌ در تماس‌های تصویری کیفیت قابل قبولی دارد، بنابراین برای ارائه در کلاس‌های آنلاین مناسب است. بلندگو‌های استریو هم کیفیت بالایی دارند و دانشجویانی را که به پخش موسیقی یا شنیدن پادکست علاقمند هستند را راضی نگه می‌دارد.

پرفروش ترین لپ تاپ های دانشجویی لنوو -کاماپرس

لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو Ideapad ۵ ۱۵ITL۰۵ (i۷ ۱۶GB ۱TB)

قیمت این لپ‌‌تاپ‌ لنوو ۳۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است. ویژگی بارز این لپ‌‌تاپ‌ لنوو پردازنده بسیار قوی آن است که در کنار نمایشگر فول اچ دی قرار گرفته است. بنابراین، انجام امور روزمره و دانشجویی و اجرای بازی‌های سبک با سرعت و کیفیت بالا تضمین شده است. وجود پورت‌های متعدد در این لپ تاپ دانشجویان را از خرید و حمل انواع مبدل‌ها بی‌نیاز می‌کند. باتری این محصول لنوو تا ۱۱ ساعت در شرایط بهینه بازدهی دارد.

پرفروش ترین لپ تاپ های دانشجویی لنوو-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفلنوو
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز