پرفروش ترین لپ تاپ اچ پی با سی پی یو core i5

تور لحظه آخری-کاماپرس

در دنیای در حال تحول لپ‌تاپ‌ها، یافتن تعادل ایده‌آل بین عملکرد، قابلیت اطمینان و قیمت مناسب و پیداکردن یک گزینه خوب و باکیفیت یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های کاربران است. Hewlett-Packard (HP)، نامی مشهور در حوزه تکنولوژی است که به طور مداوم لپ‌تاپ‌های پیشرفته مجهز به پردازنده‌های Core i5 اینتل را ارائه می‌دهد که طیف متنوعی از نیازهای کاربران را برآورده می‌کنند. این لپ‌تاپ‌ها قدرت و کارایی را با هم ترکیب کرده و یک گزینه ایده‌آل را در بین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار به کاربران ارائه می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش، پرفروش‌ترین لپ‌تاپ اچ پی با سی پی یو core i5 را به همراه قیمت آن به شما معرفی می‌کند.

1-لپ تاپ اچ پی مدل DW4000NE

لپ‌تاپ اچ پی مدل DW4000NE، به‌عنوان یک راه‌حل پر قدرت با تمرکز بر ارائه یک تجربه کاربری کارآمد است. این لپ‌تاپ تنها ۱.۷ کیلوگرم وزن داشته و مجهز به پردازنده Intel Core i5-1235U از نسل دوازدهم است که دارای ۱۰ هسته پردازشی و ۱۲ رشته است. این لپ‌تاپ با ۱۶ گیگابایت رم DDR4 که با فرکانس ۳۲۰۰ مگاهرتز کار می‌کند، چندوظیفگی و پاسخ‌گویی روان را تضمین می‌کند. حافظه داخلی توسط یک SSD ۵۱۲ گیگابایتی PCIe NVMe، فضای کافی را برای داده‌ها فراهم می‌کند و درعین‌حال سرعت کلی سیستم را افزایش می‌دهد. بخش گرافیک توسط یک پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce MX550 با ۲ گیگابایت حافظه اختصاصی ارائه می‌شود که برای کارهای اداری و همچنین خانگی بسیار مناسب است. قیمت این محصول ۲۷ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان است.

لپ تاپ اچ پی مدل DW4000NE

2-لپ تاپ اچ پی مدل Victus FA1051NE

لپ‌تاپ اچ پی مدل Victus FA1051NE بخشی از سری لپ‌تاپ‌های Victus، دستگاهی جذاب است که برای پاسخگویی به طیف متنوعی از کاربران طراحی شده است. این لپ‌تاپ با وزن ۲.۲ کیلوگرم و بدنه از پلاستیک، یک گزینه ایده‌آل برای کاربران است. این لپ‌تاپ دارای صفحه‌کلید عددی، نور پس‌زمینه صفحه‌کلید و نورپردازی بدنه است که عملکرد و زیبایی را بهبود می‌بخشد. این لپ‌تاپ دارای پردازنده Intel Core i5-13420H از نسل سیزدهم سری Alder Lake است. این پردازنده با ۸ هسته پردازشی و ۱۲ رشته، تجربه کاربری قدرتمند و کارآمدی را با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز تا ۴.۶ گیگاهرتز ارائه می‌دهد. این دستگاه مجهز به ۳۲ گیگابایت رم DDR4 است که با فرکانس ۳۲۰۰ مگاهرتز کار می‌کند نیازهای ذخیره‌سازی توسط یک SSD ۱ ترابایتی PCIe NVMe برآورده می‌شود که هم سرعت و هم فضای کافی برای داده‌های کاربران فراهم می‌کند. قیمت این محصول ۳۶ میلیون و ۹۰ هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

لپ تاپ اچ پی مدل Victus FA1051NE

3-لپ تاپ اچ پی مدل ENVY X360 14ES0013DX

لپ‌تاپ اچ پی مدل ENVY X360 14ES0013DX یک لپ‌تاپ همه‌کاره است که طیف متنوعی از کاربران را جذب خودکرده است. این لپ‌تاپ سری ENVY با وزن ۱.۵ کیلوگرم بوده که دارای بدنه آلومینیومی است که هم دوام و هم ظاهر و احساس بهتری به کاربران می‌دهد. این لپ‌تاپ دارای صفحه‌کلید عددی، نور پس‌زمینه صفحه‌کلید و نورپردازی بدنه است که عملکرد و زیبایی‌شناسی را بهبود می‌بخشد. این لپ‌تاپ از پردازنده اینتل Core i5-1355U از نسل سیزدهم بهره می‌برد. این لپ‌تاپ به ۸ گیگابایت رم DDR4 مجهز شده است که با فرکانس ۳۲۰۰ مگاهرتز کار می‌کند و قابلیت‌های چندوظیفه‌ای روان را تضمین می‌کند. نیازهای ذخیره‌سازی توسط یک SSD ‍۱ ترابایتی PCIe NVMe برآورده می‌شود که دسترسی سریع به داده‌ها و فضای کافی برای فایل‌های کاربر را ارائه می‌دهد. قیمت این محصول ۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

لپ تاپ اچ پی مدل ENVY X360 14ES0013DX

4-لپ تاپ اچ پی مدل Pavilion X360 15 ER1051CL

لپ‌تاپ اچ پی مدل Pavilion X360 15 ER1051CL یک لپ‌تاپ همه‌کاره است که برای پاسخگویی به طیف گسترده‌ای از نیازهای کاربران طراحی شده است. این لپ‌تاپ که بخشی از سری Pavilion است، عملکرد را با قابلیت حمل ترکیب می‌کند و آن را برای کار و برای سرگرمی و بازی مناسب می‌کند. وزن ۱.۸ کیلوگرم و  بدنه پلاستیکی این لپ‌تاپ تعادلی بین دوام و طراحی سبک ایجاد می‌کند. از طرفی این لپ‌تاپ دارای صفحه‌کلید با اندازه کامل، نور پس‌زمینه صفحه‌کلید و نورپردازی بدنه است. این لپ‌تاپ مجهز به پردازنده Intel Core i5-1235U از نسل دوازدهم، عملکردی پاسخگو و کارآمد را تضمین می‌کند. این پردازنده با ۱۰ هسته و ۱۲ رشته و پشتیبانی از ۱۲ گیگابایت رم DDR4 با فرکانس ۳۲۰۰ مگاهرتز، قابلیت اجرای برنامه‌های مختلف را به‌صورت هم‌زمان به کاربران خود ارائه می‌دهد. نیازهای ذخیره‌سازی توسط یک SSD  ۵۱۲ گیگابایتی برآورده می‌شود که هم سرعت و هم قابلیت اطمینان را ارائه می‌دهد. قیمت این محصول ۴۲ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان است.

لپ تاپ اچ پی مدل Pavilion X360 15 ER1051CL

5-لپ تاپ اچ پی مدل FQ5292NIA

لپ‌تاپ اچ پی مدل FQ5292NIA یک لپ‌تاپ قابل‌اعتماد و سبک‌وزن است که برای استفاده همه‌جانبه طراحی شده است و هم برای بهره‌وری و هم برای سرگرمی مناسب است. این لپ‌تاپ با وزن ۱.۶۹ کیلوگرم، دارای صفحه‌کلید با اندازه کامل با صفحه‌کلید عددی، نور پس‌زمینه صفحه‌کلید و نور بدنه است که قابلیت استفاده در محیط‌های مختلف را افزایش می‌دهد. این لپ‌تاپ با پردازنده اینتل Core i5-1235U از نسل دوازدهم، یک تجربه محاسباتی یکپارچه را ارائه می‌دهد. با ۱۰ هسته، ۱۲ رشته و حافظه کش ۱۲ مگابایتی، امکان اجرای چند برنامه هم‌زمان را به کاربران خود می‌دهد.  این دستگاه با ۸ گیگابایت رم DDR4 عرضه می‌شود که حافظه کافی را برای کارهای مختلف فراهم می‌کند. راه‌حل ذخیره‌سازی شامل یک SSD ۵۱۲ گیگابایتی PCIe NVMe است که دسترسی سریع به داده‌ها و پاسخگویی سیستم را تضمین می‌کند. قیمت این محصول ۲۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان است.

لپ تاپ اچ پی مدل FQ5292NIA

اطلاع از قیمت روز لپ‌ تاپ با “سبیت”

فروشگاه سبیت فعالیت خود را از سال 1382 به صورت اینترنتی آغاز نموده و بهترین سایت خرید قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر، انواع لپ‌تاپ، موبایل، تبلت، کنسول بازی، گجت‌ها و لوازم هوشمند است. همکاری مستقیم با معتبرترین برندها همچون ASUS ، Lenovo، Acer، HP ، MSI , Huawei و همینطور مطرح‌ترین و خوشنام‌ترین شرکت‌های خدمات پس از فروش مانند سازگار‌ارقام، آواژنگ، حامی، همتا و … باعث گردیده تا این شرکت بتواند محصولات عرضه شده خود را با مناسب‌ترین قیمت و بهترین خدمات پس از فروش به دست مصرف کننده برساند. برای مقایسه مدل‌های گوشی‌ و لپ‌تاپ و اطلاع از قیمت روز آن‌ها می‌توانید به وبسایت سبیت به آدرس https://cebit.ir  مراجعه نمایید یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنید. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه، می‌توانید با شماره 02143000035 تماس بگیرید.
انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز