پرفروش ترین شوینده های صورت در بازار + قیمت

ژیوار

در طول روز پوست در معرض آلودگی‌های مختلفی قرار می‌گیرد و شست‌وشو با آب کافی نیست. از طرفی سایر شوینده‌ها و صابون‌های معمولی، همه چربی پوست را از بین می‌برند و باعث خشکی پوست می‌شوند. شوینده‌های صورت طوری فرمولاسیون شده‌اند که چربی و رطوبت پوست را کنترل کنند و باعث التهاب و خشکی صورت نشوند. فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن امکان بررسی محصولات مختلف به کاربران کمک می‌کند در زمان کوتاه‌تری شوینده صورت متناسب با پوست خود را پیدا کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی پرفروش‌ترین شوینده‌های صورت موجود در بازار می‌پردازد:

فوم شست‌وشوی صورت ضد آکنه ژنو

فوم صورت ضد آکنه ژنو برای پوست‌های چرب و مختلط قابل استفاده است و منجر به ایجاد تعادل در ترشح چربی می‌شود و از براق شدن پوست جلوگیری می‌کند. این محصول به خوبی می‌تواند آلودگی‌های پوستی، سلول‌های مرده، لوازم آرایشی و باکتری‌های عامل آکنه از پوست تمیز کند. این شوینده همچنین قادر به لایه‌بردای بسیار ملایم است که باعث می‌شود مواد موثر آن جذب پوست شود. این فوم شست‌شو طوری فرمولاسیون شده است که بدون ایجاد خشکی و حساسیت، باعث شفافیت و تمیزی پوست می‌شود. این محلول پمپی در حجم 150 میلی‌لیتر به قیمت 112 هزار تومان قابل تهیه است.

فوم شستشو و روشن کننده پوست صورت پرودرما

فوم پاک‌کننده پرودرما فاقد سولفات و پاک‌کننده‌های صابونی است و دارای عصاره‌های لیکوریس و بیربری است که باعث از بین رفتن لکه‌های قهوه‌ای و تیره پوست می‌شود. این شوینده به خوبی می‌تواند باعث از بین رفتن آلودگی‌های سطحی پوست و مواد آرایشی شود. لاکتیک اسید موجود در این شوینده پوست را آبرسانی و روشن و شفاف می‌کند و از مسدود شدن منافذ پوست و ایجاد آکنه جلوگیری می‌کند. این شوینده ملایم برای استفاده روزانه انواع پوست مناسب است و در حجم 200 میلی‌لیتر به قیمت 76 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

فوم شستشو پوست چرب ژوت

فوم شست‌وشو ژوت برای پوست‌های چرب مناسب است و با پاکسازی عمیق سلول‌های مرده پوست منجر به افزایش شادابی پوست می‌شود. این فوم شست‌وشو قدرت بالا برای پاک‌کنندگی مواد آرایشی، چربی و آلودگی هوا دارد. این محصول دارای ترکیبات رطوبت‌رسان، ضد التهاب، کاهش سوزش و قرمزی پوست است. در فرمولاسیون این فوم شست‌شو از مواد صابونی استفاده نشده است و دارای ph مناسب برای پوست است. روغن جوانه گندم، روغن کالندولا، عصاره آلوئه‌ورا و دکسپانتول فرمولاسیون‌شده در این محصول باعث افزایش نرمی و شادابی پوست می‌شود. این فوم شست‌وشو به صورت پمپی در حجم 150 میلی‌لیتر به97 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ژل شستشوی صورت پوست‌های چرب با عصاره بامبو دیپ سنس

ژل شست‌وشو صورت دیپ سنس با عصاره بامبو برای پوست‌های چرب تا معمولی طراحی شده است. این محصول حاوی هیالورونیک اسید، سالسیلیک اسید، روغن آملا و عصاره درخت چای و بامبو است که آلودگی‌ها و مواد آرایشی را به خوبی از پوست تمیز می‌کند بدون این که باعث ایجاد خشکی و کشیدگی پوست شود. استفاده روزمره از این محصول به کنترل چربی و آکنه پوست کمک می‌کند. این محصول به صورت ژلی در حجم 250 میلی‌لیتر به قیمت 75 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ژل شستشوی صورت جنتل پیوریفایر پوست نرمال و خشک نئودرم

ژل شست‌وشو صورت نئودرم برای پوست‌های خشک و معمولی مناسب است که علاوه بر پاک‌کنندگی خاصیت رطوبت‌رسانی نیز دارد. این محصول دارای خاصیت ضد التهابی قوی است و باعث لطافت و نرمی پوست می‌شود. این شوینده ملایم با پاکسازی موثر آلودگی‌های محیطی از خشکی پوست جلوگیری می‌کند. این محصول به صورت ژلی در حجم 200 میلی‌لیتر به قیمت 109 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز