پرفروش ترین ست کیبورد و ماوس بی سیم در بازار + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

خرید ست کیبورد و ماوس بی‌ سیم از بسیاری جهات می‌تواند مقرون به صرفه باشد. معمولا فروشگاه‌ها برای فروش جداگانه ماوس و کیبورد، قیمت بالاتری را درنظر می‌گیرند، اما در صورت فروش این دو محصول به صورت ست، قیمت تا حدودی اقتصادی‌تر می‌شود. خرید همزمان ماوس و کیبورد بی سیم مزیت‌های دیگری نیز دارد. برای نمونه شما تنها با یک دانگل به دو وسیله متصل خواهید شد و در مصرف پورت‌های لپ تاپ نیز صرفه‌جویی می‌شود.

کاماپرس در این گزارش، مشخصات و قیمت پرفروش ترین ست کیبورد و ماوس بی سیم موجود در بازار را بررسی می‌کند.

کیبورد و ماوس بی سیم لاجیتک مدل MK270

پرفروش‌ترین کیبورد و ماوس بی سیم موجود در بازار متعلق به برند معروف لاجیتک است. کیبورد این محصول انرژی خود را از دو باتری آلکالاین AAA کسب می‌کند و ماوس نیز به یک عدد باتری آلکالاین AA نیاز دارد. مصرف کم باتری از مزیت‌های بزرگ MK270 است و این مقدار باتری به مدت 2 سال انرژی لازم را برای این کیبورد و ماوس تامین می‌کند.

کیبورد 104 کلیدی لاجیتک 8 کلید میانبر نیز دارد و در لحظه نگارش این گزارش با قیمتی حدود یک میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسد.

کیبورد و ماوس بی سیم شیائومی مدل WXJS01YM

دومین کیبورد و ماوس بی سیم پرفروش بازار ایران متعلق به برند شیائومی است. این کیبورد اگرچه بخش اعداد را نیز دارد، اما جزو مدل‌های جمع و جور محسوب می‌شود. این کیبورد 104 کلیدی از نظر آرگونومیک طراحی مناسبی برای خسته نکردن دست هنگام تایپ دارد و قوس کمی که در کلیدها وجود دارد، زدن کلیدها در تایپ سریع را آسان کرده است.

بیشتر بخوانید:

کیبورد و ماوس بی سیم مدل WXJS01YM هر کدام با یک باتری به خوبی کار می‌کنند و این ست در بازار به قیمت یک میلیون و 100 هزار تومان به فروش می‌رسد.

کیبورد و ماوس بی سیم مدل اکسون مدل مینی K-120

اگر به دنبال کیبورد و ماوس بی سیم کاملا جمع و جور هستید، این مدل برند اکسون برای شما ساخته شده است. طراحی کیبورد بسیار ظریف و زیبا است و با قرارگیری حداقل کلیدهای لازم و بدون بخش اعداد، یک مینی کیبورد کاربردی برای کسانی که مرتب در حال حمل لپ تاپ خود هستند، محسوب می‌شود.

شاید تنها مشکل این کیبورد 72 کلیدی مصرف زیادی باتری باشد. کیبورد و ماوس در مجموع به 4 باتری آلکالاین نیم قلمی احتیاج دارند. قیمت کیبورد و ماوس بی سیم اکسون مدل مینی K-120 حدود 550 هزار تومان است.

کیبورد و ماوس بی سیم لاجیتک مدل MK-235

این کیبورد و ماوس لاجیتک نیز در لیست پرفروش‌های بازار ایران دیده می‌شود و قیمت پایین‌تری نسبت به مدل قبلی معرفی شده دارد. این مدل از طراحی بسیار زیبا و کاربردی برخوردار است و تمام کلیدهای استاندارد روی آن قرار گرفته است.

یکی از مزیت‌های مدل MK-235 حساسیت بالای کلیدهای آن است که با یک لمس ساده نیز فعال می‌شوند و نیازی به فشردن سنگین ندارد. این کیبورد و ماوس با قیمتی حدود یک میلیون و 150 هزار تومان به فروش می‌رسد.

کیبورد و ماوس بی سیم تسکو مدل TKM 7019W

شرکت ایرانی تسکو نیز با تولید کیبورد و ماوس با کیفیت توانسته است برخی از مدل‌های خود را در بازار ایران به فروش بالایی برساند. کیبورد و ماوس بی سیم تسکو مدل TKM 7019W نیز به دلیل کیفیت مناسب و قیمت اقتصادی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

داشتن 104 کلید، حروف فارسی و مصرف باتری پایین در حد یک باتری آلکالاین از ویژگی‌های این کیبورد 650 هزار تومانی است.

انتهای پیام

مرتبط با : کالاتیک
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز