پرفروش ترین ساعت هوشمند سامسونگ برای کاربرد روزمره + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ساعت هوشمند سامسونگ که برای کاربرد روزمره مناسب بوده و طرفداران زیادی داشته باشد اغلب دارای قابلیت مکالمه بوده و البته از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی می‌کند. این محصول با ظرفیت‌های باتری و امکانات مختلفی طراحی شده که متناسب با آن‌ها ممکن است قیمت‌های مختلفی نیز داشته باشد.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ برای کاربرد روزمره در خرداد 1403  را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی کرده و ویژگی‌های هر یک را به طور جداگانه بررسی می‌کند.

ساعت هوشمند سامسونگ برای کاربرد روزمره Galaxy Watch6 Classic

این ساعت هوشمند سامسونگ با سیستم عامل‌‌های اندروید 10 و بالاتر سازگاری داشته و با سایز 47 میلی متری عرضه شده که در زمان تهیه این گزارش با قیمت 13 میلیون و 449 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول ظرفیت باتری 425 میلی آمپر ساعته داشته و از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آن، این ساعت سامسونگ قابلیت مکالمه را در اختیار کاربران قرار داده و امکان نمایش 16 میلیون رنگ در صفحه آن وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

ساعت هوشمند سامسونگ برای کاربرد روزمره Galaxy Watch4 Classic

این ساعت دارای سایز صفحه 46 میلی متری و ظرفیت باتری 361 میلی آمپر ساعته بوده و با قیمت 6 میلیون و 599 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی کرده و با سیستم عامل‌های اندروید 6 و بالاتر سازگار است. همچنین این ساعت هوشمند سامسونگ قابلیت مکالمه را عرضه کرده و 52 گرم وزن دارد. این محصول که از حالت‌های ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند، تا 40 ساعت بازدهی باتری را ارائه می‌دهد.

ساعت هوشمند سامسونگ برای کاربرد روزمره Galaxy Watch5

این محصول ظرفیت باتری 410 میلی آمپر ساعته را عرضه کرده و با قیمت 7 میلیون و 560 هزار تومان به فروش می‌رسد. سایز صفحه ساعت در این مدل 44 میلی متر بوده و در آن قابلیت مکالمه و پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان و پیام وجود دارد. این ساعت هوشمند سامسونگ با سیستم عامل‌های اندروید 6 و بالاتر سازگار بوده و وزن آن 33.5 گرم است.

ساعت هوشمند سامسونگ برای کاربرد روزمره Galaxy Watch4

این محصول با سایز 40 میلی متری و ظرفیت باتری 247 میلی آمپر ساعتی محصول پرفروش دیگری است که با قیمت 6 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این ساعت هوشمند سامسونگ با سیستم عامل‌های اندروید 6 و بالاتر سازگار بوده و از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آن، این ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه طراحی شده و 26 گرم وزن دارد. این محصول که از حالت‌های ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند، گواهی مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری را کسب کرده است.

ساعت هوشمند برای کاربرد روزمره Galaxy Watch5 Pro

این ساعت هوشمند سامسونگ 46.5 گرم وزن داشته و با قیمت 11 میلیون و 699 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با قابلیت مکالمه و پشتیبانی از زبان فارسی ارائه شده و ظرفیت باتری آن 590 میلی آمپر ساعت است. همچنین این ساعت با سیستم عامل‌های اندروید 6 و بالاتر سازگاری داشته و امکان شخصی سازی واچ فیس را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاتکنولایفدیجی لندسامسونگکالاتیک
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز