پرطرفدارترین سینماهای تهران برای روزهای تعطیل

تورهای مسافرتی لحظه آخر

محبوب‌ترین سینماهای تهران در دو دسته قرار می‌گیرند. یا بسیار مدرن و شیک هستند و امکانات فراوانی دارند که به تازگی نیز تاسیس شده‌اند و یا سینماهای نسبتا قدیمی هستند که همچنان سعی در بالا بردن کیفیت خود داشته و در عین حال حس نوستالژی افراد را بیدار می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش محبوب‌ترین سینماهای تهران برای روزهای تعطیل را معرفی می‌کند.

پردیس سینمایی ملت از بهترین سینماهای تهران

این سینما معماری جذابی دارد و نزدیک پارک ملت بنا شده است. تعداد سالن‌های سینما ملت 4 عدد بوده و ظرفیت تمام سالن‌ها 280 نفره است. البته این سینما، یک سالن با ظرفیت 30 نفر برای اکران‌های ویژه نیز دارد. در سینما ملت علاوه بر دیدن فیلم امکان شرکت در فعالیت‌های هنری متعدد نیز وجود دارد.

آدرس و شماره تماس:

تهران، خیابان ولیعصر، بزرگراه هاشمی رفسنجانی، روبروی کردستان، پردیس سینمایی ملت. (نزدیک‌ترین ایستگاه مترو: شریعتی) – 02123162

سینما ملت-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

آیا تا به حال پردیس سینمایی چارسو رفته‌اید؟

این سینما در طبقه هفتم مجتمع بازار چارسو قرار دارد و از سینماهای جدید تهران به حساب می‌آید. این سینمای مدرن مجهز به آخرین تکنولوژی صوت و تصویر سینمای دیجیتال بوده و 6 سالن با ظرفیت‌های مختلف دارد. سالن شماره 1 این مجموعه با 330 نفر ظرفیت و 30 جایگاه برای معلولین و سالن شماره 2 و 3 با 106 نفر ظرفیت و 6 جایگاه برای معلولین در نظر گرفته شده است. علاوه بر این سالن شماره 4 و 5 نیز هر کدام 136 نفر ظرفیت داشته و دارای 4 جایگاه برای معلولین هستند. سالن شماره 6 نیز 245 نفر ظرفیت دارد.

آدرس و شماره تماس:

تهران، خیابان جمهوری اسلامی، تقاطع پل حافظ، بازار چارسو، پردیس سینمایی چارسو. (نزدیک‌ترین ایستگاه مترو: تاتر شهر و سعدی) – 02161724444

پردیس+سینمایی+چارسو-کاماپرس

پردیس سینمایی فرهنگ برای عاشقان فیلم

این پردیس با نام قبلی سیلورسیتی در سال 1347 توسط مهدی میثاقی تاسیس شده و از قدیمی‌ترین سینماهای تهران به حساب می‌آید. این سینما در قلهک قرار دارد و دارای کتابفروشی است. امکان استفاده از 3 سالن سینمایی با ظرفیت‌های 327، 239 و 64 نفره در این سینما فراهم شده و هر 3 سالن به فناوری پخش صدای دالبی مجهز هستند. در این پردیس امکان دیدن فیلم‌های روز دنیا در سانس‌های 21 و 23 هر شب همراه با زیرنویس فارسی وجود دارد.

آدرس و شماره تماس: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان دولت. (نزدیک‌ترین ایستگاه مترو: قلهک) – 02122601205

فرهنگ-کاماپرس

پردیس سینمای آزادی در تهران

این پردیس با نام قبلی شهر فرنگ در سال 1348 تاسیس شده و در سال 1375 فروش 150 میلیون تومانی را به خود اختصاص داده است. همین مسئله باعث شده تا به عنوان پرفروش‌ترین سینمای ایران شناخته شود. در این پردیس 7 سالن با ظرفیت‌های مختلف 311، 170، 154 و 147 نفره وجود دارد و می‌توان از 3 کافی شاپ و 2 رستوران آن استفاده کرد.

آدرس و شماره تماس:

تهران، تقاطع خیابان شهید بهشتی، عباس آباد و خیابان وزرا (خالد اسلامبولی). (نزدیک‌ترین ایستگاه مترو: میرزای شیرازی) – 02184480

آزادی-کاماپرس

پردیس سینمایی کوروش در غرب تهران

سینما کوروش در مجتمع کوروش قرار دارد و جزو مدرن‌ترین و مجهزترین سینماهای تهران به حساب می‌آید. این سینما 14 سالن سینمایی با ظرفیت 2600 نفره داشته و در آن سالن‌های وی آی پی مختلفی قرار گرفته است. علاوه بر این امکان برگزار کردن سمینار، همایش، کارگاه و کنسرت نیز در این سینما وجود دارد.

آدرس و شماره تماس:

تهران، بزرگراه ستاری شمال، پیامبر مرکزی، مرکز خرید کوروش، پردیس سینمایی کوروش تهران. (نزدیک‌ترین ایستگاه مترو: صادقیه) – 0214701

کوروش-کاماپرس

انتهای پیام

دادپویان
ایده سبز
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز