پاسخ شوکه کننده سلنا گومز به احتمال ازدواجش با بلانکو

ژیوار

رابطه جدید سلنا گومز با آهنگساز مشهور، بنی بلانکو، اخیرا نقطه توجه رسانه‌ها و مردم بوده است. ابراز علاقه بی‌پایان گومز به بلانکو و استحکام رابطه آن‌ها گمانه‌زنی‌ها را به سمت و سوی ازدواج و امکان تشکیل خانواده توسط این زوج برده است. او این بار خود شخصا درباره به وقوع پیوستن این احتمال با رسانه‌ها صحبت کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ای نیوز، این خواننده ۳۱ ساله که زندگی خصوصی‌اش برای سال‌ها در معرض عموم بوده اخیرا تلاش می‌کند در رابطه با رسانه‌ها محتاط‌تر عمل کند، اما به‌نظر می‌رسد ابایی از صحبت کردن درباره رابطه عاشقانه‌اش با بلانکو ندارد.

بیشتر بخوانید:

او در پاسخ به این سوال که به ازدواج با بلانکو فکر می‌کند یا نه جواب داد:«همه می‌دانیم روابط عاشقانه واقعی در آخر به کجا ختم می‌شوند… من تمام لحظاتی که با او میگذرانم‌ را دوست دارم و نمیدانم در آینده چه خواهد شد، اما مطمئنم او به این زودی‌ها جایی نخواهد رفت!»

دریان سفر امید

او در ادامه افزود: «من برای پنج سال تنها بودم و دو سال اولیه آن برایم شکنجه بود، با این حال به آن عادت کردم و در میانه راه متوجه شدم احساساتم به دوست قدیمی‌ام، بنی، در حال تغییر است و این چیزی بود که واقعا انتظارش را نداشتم!»

گومز همچنین در ۱۴ می طی حضورش در یک برنامه تلویزیونی از علاقه شدیدش به بچه‌ها سخن گفت و اعتراف کرد هدف بعدی‌اش مادر شدن است.

انتهای پیام

تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان