ویژگی های منحصر به فرد لاماری ایما هیبریدی + قیمت

ویژگی های منحصر به فرد لاماری ایما هیبریدی + قیمت-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

آرین پارس موتور از خودروی کراس‌اوور لاماری ایما با سیستم محرکه هیبریدی رونمایی کرد.

به گزارش کاماپرس، این مدل جدید با نام لاماری ایما HEV معرفی شده است که نشان‌دهنده ویژگی هیبرید بودن آن است. تولید انبوه این محصول جدید به‌زودی در کارخانه آرین پارس موتور واقع در شهر خمین آغاز می‌شود.

لاماری ایما HEV در کنار دو مدل معمولی و X ایما، جدیدترین نماینده از خانواده این کراس‌اوور است که البته از نظر ظاهر و طراحی نیز با دو مدل دیگر تفاوت دارد. مهم‌ترین ویژگی این خودرو که آن را از سایر رقبا متمایز می‌کند، بهره‌مندی از سیستم محرکه هیبرید است.

مشخصات فنی لاماری ایما هیبریدی

در لاماری ایما HEV یک موتور توربوشارژ ۱.۵ لیتری به همراه یک موتور الکتریکی به عنوان بخش‌های اصلی سیستم محرکه هیبرید کار می‌کنند. توان ترکیبی خروجی این سیستم معادل ۱۷۴ اسب بخار و گشتاوری برابر ۳۰۰ نیوتن متر است که قدرت مناسب این خودرو را نشان می‌دهد. انتقال قدرت در لاماری ایما HEV  از طریق یک جعبه‌دنده پیشرفته DHT انجام می‌شود.

یکی از مزایای بزرگ خودروهای هیبرید مصرف بهینه سوخت است که در این لاماری ایما به خوبی مشهود است. بر اساس آزمایش‌های استاندارد، این خودرو به‌طور میانگین 4.7 لیتر بنزین در هر 100 کیلومتر مصرف می‌کند که رقم بسیار خوبی محسوب می‌شود. البته رانندگی، شرایط جاده و کیفیت سوخت می‌تواند بر میزان مصرف واقعی تاثیرگذار باشد.

ویژگی های منحصر به فرد لاماری ایما هیبریدی + قیمت-کاماپرس

امکانات رفاهی و ایمنی لاماری ایما هیبردی

در زمینه امکانات رفاهی و ایمنی نیز لاماری ایما HEV به پیشرفته‌ترین تجهیزات روز مجهز است.  امکانات رفاهی این خودرو مواردی چون سردکن صندلی راننده، گرم‌کن صندلی‌های جلو، ترمز پارک الکتریکی، فرمان کمکی برقی، درب صندوق عقب برقی با سنسور پایی، سقف پانوراما، صندلی‌های برقی، دوربین 360 درجه و سیستم تهویه مطبوع را شامل می‌شود.

همچنین وجود شش کیسه هوای چند منظوره، سیستم‌های کمکی کنترل پایداری و کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی، رادارهای پیشرفته و دوربین‌های متعدد، ایمنی بالای این خودرو را تضمین می‌کنند.

به نقل از خودروبانک، به لطف همین ویژگی‌ها، لاماری ایما HEV توانسته است امتیاز پنج ستاره ایمنی را از سازمان چاینا انکپ دریافت کند.

قیمت لاماری ایما هیبریدی

قیمت لاماری ایما HEV در حال حاضر به طور دقیق مشخص نیست. آرین پارس موتور قیمت این خودرو را تا پایان سال جاری اعلام می‌کند.

ویدیو معرفی لاماری ایما هیبریدی

ویدیو معرفی لاماری ایما در صفحه آپارات آخرین خودرو منتشر شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : آرین پارس موتور
آهن رویال
رایانه کمک
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز