10 ویژگی‌ بی نظیر فلاسک هوشمند سفری + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از جدید‌ترین ابزارهایی که اخیرا به وسیله شرکت‌های تکنولوژیک و فناورانه تولید و به بازار عرضه‌شده، فلاسک هوشمند است. کارایی بی‌نظیر این فلاسک‌ها آن‌ها را به وسایلی پراستفاده به خصوص برای گردشگران و علاقمندان به سفر و مسافرت تبدیل کرده است.

به گزارش کاماپرس، درون فلاسک‌های هوشمند سنسور‌هایی وجود دارد که دمای مایع درون آن‌ را به وسیله ال سی دی نشان می‌دهد. این ال سی دی معمولا روی در فلاسک‌ها قرار می‌گیرد.

قابلیت‌های ویژه فلاسک هوشمند سفری

  • این قابلیت به شما کمک می‌کند که در زمان شروع حرکت برای کوهنوردی و سفر، از دمای مایع داخل فلاسک مطلع شوید و در طول مسیر دمای مایع را چک کنید. این فلاسک‌ها از جنس فلز ساخته‌شده‌اند و دارای سنسور دمای هوشمند و صفحه‌نمایش LCD هستند.
  • این موضوع به ما کمک می‌کند که متوجه شویم مایع داخل فلاسک سرد یا گرم است. به عبارتی، این ویژگی فلاسک یک نوع هشدار محسوب می‌شود و به شما کمک می‌کند تا بدانید آیا روی نوشیدنی گرم خود می‌توانید برای ادامه‌ راه حساب کنید یا خیر.
  • نحوه‌ کار با این نوع تکنولوژی جدید فلاسک‌ها اصلا سخت و پیچیده نیست و استفاده از آن برای افراد در گروه‌های مختلف راحت است. فقط کافیست صفحه‌ نمایشگر روی در فلاسک را لمس کنید تا دمای مایع را نشان دهد.

بیشتر بخوانید:

 

  • یکی از ویژگی‌های فلاسک‌های هوشمند که بسیار حائز اهمیت است، تولید آن‌ها در حجم‌های مختلف است. پس دست شما برای انتخاب حجم فلاسک باز است.
  • نگهداری از فلاسک‌های هوشمند به حساسیت زیادی نیاز ندارد؛ چون بدنه فلاسک در برابر ضربه مقاوم است و در مواقع بسیار نادری آسیب می‌بیند.
  • فلاسک‌های هوشمند در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند که اغلب این تفاوت رنگ در قیمت آن‌ها تاثیری نخواهد داشت.
  • فلاسک‌های هوشمند در اندازه‌های مختلف یک لیتری یا چند لیتری، در اندازه و سایز‌های مختلفی تولید می‌شوند.
  • درون فلاسک‌های هوشمند از جنس استیل ساخته می‌شود که این موضوع باعث می‌شود دمای مایع درون آن تا ساعت‌ها حفظ شود.
  • فلاسک‌های هوشمند دارای فیلتری از جنس استیل هستند که از ورود تفاله و موادی مانند چایی و سایر مواد به آب نوشیدنی جلوگیری می‌کند.

فلاسک هوشمند_کاماپرس

مزایای بی‌شمار فلاسک هوشمند سفری

فلاسک هوشمند سفری مزایای زیادی برای استفاده در سفر و طبیعت‌گردی دارد که برخی به شرح زیر است:

  • امکان چک کردن دمای نوشیدنی در هر زمان و مکان
  • حفظ دمای نوشیدنی گرم یا سرد برای چند ساعت
  • مقاوم در برابر ضربه و مناسب برای فعالیت‌های سخت مثل کوهنوردی
  • طراحی هوشمندانه و جذاب

فلاسک هوشمند سفری برای چه کسانی مناسب است؟

به طور کلی گروه‌های مختلفی از افراد می‌توانند از فلاسک هوشمند استفاده کنند و کاربرد آن برای همه راحت است.

ورزشکاران

فلاسک هوشمند برای همه افراد و اشخاصی که عموما ورزش‌های مختلفی را انجام می‌دهند، کاربردی است. برای مثال کوهنوردان، دوچرخه‌سواران، موتورسواران و غیره می‌توانند از این فلاسک‌ها استفاده کنند.

هدایای تبلیغاتی

یکی از بهترین روش‌های بازاریابی، تهیه هدایای تبلیغاتی است که در مناسبت‌ها، نمایشگاه‌ها و جشن‌های مختلف می‌توانید به مخاطبان، مدیران و کارمندان خود ارائه دهید. در این مواقع فلاسک‌های هوشمند می‌توانند بهترین گزینه باشند.

گردشگران و طبیعت گردان

افرادی که اغلب اوقات خود را در سفر می‌گذرانند و گردشگر محسوب می‌شوند نیز می‌توانند از فلاسک‌های هوشمند استفاده کنند و این نوع فلاسک‌ها برای آنان بسیار کارآمد است. به خصوص کسانی که گردشگری را به صورت حرفه‌ای انجام می‌‌دهند و از آثار باستانی، طبیعت، تاریخ شهرها و کشورهای مختلف دیدن می‌کنند.

قیمت فلاسک هوشمند سفری

با جستجو در سایت‌های اینترنتی می‌توان قیمت انواع این فلاسک‌ها را بررسی کرد. به عنوان نمونه،‌فلاسک هوشمند مدل 058 گنجایش 0.5 لیتر در بازا 179 هزار تومان قیمت دارد. فلاسک هوشمند مدل ستاره‌ای کد 880 گنجایش 0.5 لیتر 238 هزار تومان فروخته می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالاسلام بابا
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز