ویژگی خاص گران ترین شیر ظرفشویی جهان ؛ 200 میلیون تومان ناقابل !

شیرآلات_کاماپرس
ژیوار

شاید عجیب باشد که یک شیر ظرفشویی برای آشپزخانه شما 190 تا 200 میلیون تومان قیمت داشته باشد؛ اما اگر از امکانات این شیر اطلاع داشته باشید، دیگر تعجب نخواهید کرد که چرا افرادی حاضرند برای داشتن این شیر آب ظرف‌ شویی، چنین رقم نجومی را پرداخت کنند.

به گزارش کاماپرس، این شیر آب آلمانی قابلیت گرم و سرد کردن آب را بدون آبگرمکن دارد. با این شیر ظرفشویی می‌توانید آب جوش موردنیاز برای چای و قهوه را از شیر آب داخل آشپزخانه‌تان تأمین کنید. در کنار این‌ها شما می‌توانید آب گازدار را هم بدون خریدن از مغازه در خانه خود داشته باشید.

شیر ظرفشویی- کاماپرس

همه این‌ها در کنار هم می‌تواند خرج شما را برای خرید آب گازدار از سوپرمارکت کم کند و هزینه خرید دستگاه آب جوش کن هم نخواهید داشت. آب سرد یخچال هم دیگر موردنیازتان نخواهند بود و تنها با یک شیر آشپزخانه تمامی این امکانات در دسترس شماست.

بهترین برند شیرآلات خارجی در بازار

شیرآلات فیستر

دریان سفر امید

شرکت فیستر (Pfister) یکی از بهترین برند‌های تولیدکننده شیرآلات در جهان است. این شرکت در سال ۱۹۱۰ شروع به فعالیت کرده و تاکنون به دلیل کیفیت خوب، طول عمر بالای محصولات و تولید محصول با طراحی منحصربه‌فرد، در رتبه برتر جهانی قرار دارد. تنوع محصولات در این برند، بسیار زیاد است و توانسته هر سلیقه‌ای را مجاب کند.

بیشتر بخوانید:

شیرآلات هانس گروهه

برند هانس گروهه (Hansgrohe) یک برند آلمانی است و شرکت آن در سال ۱۹۰۱ در آلمان تأسیس‌ شده است. این برند از پیشگامان تولید لوازم حمام و شیرآلات خانگی هستند. در هانس گروهه علاوه بر تولید لوازم حمام، شیرآلات آشپزخانه نیز تولید می‌شود.

دوام بالا، نصب آسان و کیفت بالای طراحی، از دلایل استقبال مردم از این برند است؛ تا جاییکه بیش از ۸۰ درصد تولیدات این شرکت در سطح بین‌الملل فروخته می‌شود.

شیر آشپزخانه فوکوس هانس گروهه جنس بدنه برنج و نوع علم آن متحرک شلنگ‌دار، با قیمت 13 میلیون و 147 هراز تومان در بازار فروخته می‌شود. شیر ظرف شویی هانس گروهه آلمان مدل اکسور فنری با علم متحرک فنری نیز 36 میلیون و 194 هزار تومان قیمت دارد.

شیرآلات کوهلر 

برند کوهلر (kohler) نیز یک شرکت آلمانی است که شیرآلاتی با خاص‌ترین طراحی را تولید می‌کند. از مهم‌ترین مزایای خرید آن می‌توان به قیمت پایین و زیبایی منحصربه‌فرد اشاره کرد. همچنین در محصولات این برند به‌خوبی می‌توان خلاقیت در تولید و نوآوری را مشاهده کرد.

شیر حمام موست مدل کوهلر کروم مات، کارتریج شیر ساخت اروپا با گارانتى 8 میلیون و 847 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول سازگار با آب آشامیدنى و فاقد سرب و هرگونه عنصر غیرمجاز است.

شیرآلات کی‌دبلیوسی

کی‌دبلیوسی (KWC) نام برند کارخانه‌ای در ایران است که محصولات آن تحت لیسانس سوئیس ساخته می‌شوند. این کارخانه برای تولید محصولات خود از دستگاه‌های پیشرفته استفاده می‌کند. با خرید محصولات کی‌دبلیوسی در واقع محصولاتی ضدآب، مقاوم در برابر لکه و  خوردگی، تولیدشده توسط مواد اولیه مرغوب و … را خریداری کرده‌اید. این برند تولیدکننده شیر‌آلات مختلف ساختمانی شامل شیرآلات روشویی، توالت، ظرف‌ شویی و … است.

شیرآلات- کاماپرس

شیر ظرف شویی آشپزخانه کی‌دبلیوسی مدل زو دوکاره با تصفیه آب کروم با آبفشان شیر آشپزخانه در بازار به قیمت 8 میلیون و 449 هزار تومان فروخته می‌شود.

همچنین شیر ظرف‌شویی شلنگ‌دار (شاوری) این برند مدل زو چراغ‌دار کروم، مجهز به Advanced Light Technology (تکنولوژی نوری پیشرفته) 9 میلیون و 450 هزار تومان قیمت دارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به نور سفید یخی LED، مجهز به سر دوش Pull-Down، آبفشان M24 Neoperl-Cache با قابلیت خاموش شدن خودکار پس از 30 دقیقه اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : راسانشودرکی دبلیو سی
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان