۱۰ نکته خواندنی درباره شیر آلات قهرمان

لست سکند

شیرآلات قهرمان یکی از قدیمی‌ترین کارخانه‌های تولید شیر آلات در ایران است؛ این برند برای مدت طولانی پرفروش‌ترین و معروف‌ترین برند تولید شیرآلات ساختمانی بوده است.

 

 

در ادامه کاماپرس به ارائه نکاتی درباره شیرآلات قهرمان می‌پردازد که دانستن آن می‌تواند برای فعالین حوزه تاسیسات جالب باشد؛

۱. کارخانه شیرآلات بهداشتی قهرمان از نخستین کارخانه‌های تولید شیر آلات بهداشتی، ساختمانی، لوازم و تجهیزات حمام، و شیرآلات الکترونیکی و بیمارستانی است. این کارخانه با مساحتی بیش از 30 هکتار و بنایی حدود 100 هزار متر مربع، تشکیل شده از سوله‌های کارگاهی، ساختمانی و اداری به امر احداث نخستین شهرک صنعتی خصوصی کشور اقدام کرده است. کارخانه شیر آلات بهداشتی قهرمان، در روستای بلداشی، شهرستان گرمی استان اردبیل واقع شده است و ظرفیت بالغ بر 3 هزار نیروی کار دارد.

راز آسمان پایتخت

۲. کارخانه شیرآلات قهرمان در سال 1359 در تهران تاسیس شد. این شرکت از همان ابتدا اصول مدیریتی و کیفیتی را سرلوحه کار خود قرار داد و توانست اعتماد مصرف‌کنندگان را به خود جلب کند.

۳. محصولات کارخانه قهرمان هم‌اکنون به بیش از 20 کشور صادر می‌شود.

۴. محصولات کارخانه شیرآلات صنعتی قهرمان بسیار متنوع است و در انواع ظرفشویی، علم دوش، پیسوار، شلنگ آفتابه، با نام‌های بهادر، موج، اسپانیایی، ایتالیایی، فلت رویال، صدف، ارکیده، اردلان، تنسو رویال و … عرضه می‌شوند.

۵. کارخانه شیرآلات قهرمان برای محصولات تولیدی خود 10 سال خدمات پس از فروش و ۵ سال گارانتی ارائه می‌دهد. این محصولات دارای استاندارد تضمین کیفیت و برند برتر سال در کیفیت و تنوع شیر آلات ساختمانی سال 98 است.

۶. از مراحل تولید محصولات شیر آلات قهرمان می‌توان از مراحل ریخته‌گری، برش‌کاری، تراش‌کاری، پرداخت، پولیش کاری و آبکاری نام برد.

۷. یکی از مواردی که محصولات تولیدی شیرآلات شرکت قهرمان را از دیگر رقبایش متمایز کرده، حفظ درخشندگی محصولات طی سالیان پس از استفاده است که دلیل آن استفاده از مواد درجه یک، باکیفیت و استاندارد بودن آبکاری این محصولات است.

۸. از جمله دلایلی که سبب شده شیرآلات قهرمان رتبه اول شیر آلات در ایران را به‌دست بیاورد، قیمت مناسب، تنوع در طرح، مدل و رنگ، کیفیت قطعات مصرفی، کارتریج قدرتمند اسپانیایی، آبکاری ظریف، بدنه مستحکم، گارانتی و خدمات پس از فروش است.

۹. اخیرا با رواج پیدا کردن خریدهای اینترنتی، و افزایش واسطه‌ها در امر خرید محصول، فروشگاه اینترنتی قهرمان با نام تجاری قهرمان‌استور، اقدام به فروش محصولات خود کرده است. همین موضوع سبب شده است که مشتریان به صورت مستقیم و با کمترین سود و حذف واسطه‌ها خرید اینترنتی خود را انجام بدهند. همچنین مشتریان این حق را دارند که تا سه ماه، پیش از اینکه کالای خریداری شده را مصرف کنند، کالای خود را مرجوع و هزینه خود را دریافت کنند.

۱۰. شیر آلات قهرمان در نمایشگاه صنعت ساختمان سال 98 حضور داشته است.

مرتبط با : شیرآلات قهرمان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز