وام های جدید برای بازنشستگان

ژیوار

صندوق بازنشستگی کشور خبر داده که به فرزندان بازنشستگان وام ازدواج و لوازم خانگی پرداخت می کند.

به گزارش کاماپرس، پس از پرداخت وام های 10 و 5 میلیونی به بازنشستگان طی یک سال گذشته، صندوق بازنشستگی کشوری به تازگی از پرداخت دو وام جدید برای فرزندان بازنشتسگان در راستای کمک به امر ازدواج خبر داده است.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه در مرحله اول به هزار نفر از فرزندان بازنشستگان کشوری وام ازدواج ۲۰ میلیون تومانی داده شد، افزود: در مرحله دوم که ثبت نام آغاز شد مجدد برای هزار نفر از فرزندان بازنشستگان کشوری وام ۲۵ میلیون تومانی کمک هزینه ازدواج در نظر گرفته شد که این احتمال وجود دارد که هفته بعد وام این افراد واریز شود.

مرتضایی فرد درباره نحوه ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری، گفت: ثبت نام وام از طریق سایت بوده و این وام براساس اولویت بندی که بین بازنشستگان صورت می‌گیرد اختصاص پیدا می‌کند و بازنشستگانی که دریافتی کمتری نسبت به سایر بازنشستگان دارند در اولویت قرار دارند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: می‌خواهیم هر فصل این تسهیلات را برای فرزندان بازنشستگان کشوری در نظر بگیریم.

دریان سفر امید

اخبار مرتبط را بخوانید:

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه به نوه بازنشستگان کشوری وام ازدواج تعلق می‌گیرد، بیان کرد: به افرادی که تحت تکفل پدر بزرگشان از لحاظ قانونی باشند این وام اختصاص پیدا می‌کند و با داشتن مدارک لازم که نشان فرد تحت تکفل پدر بزرگ بازنشسته خود است می‌توانند برای دریافت وام ازدواج اقدام کنند.

آخرین اخبار از اعطای وام لوازم خانگی به بازنشستگان کشوری

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه بازنشستگان استقبال خوبی از این طرح داشتند، گفت: بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات داده شده است که نیازی به هیچ ضمانتی نداشت و بازپرداخت آن ۵ ساله و سود آن ۱۰ درصد بود. همچنین اقساط این وام بعد از تحویل لوازم خانگی از حقوق بازنشستگان کسر شد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “وام های جدید برای بازنشستگان

  1. هادی گفته:

    نفرین ولعنت به مدیران بی لیاقت تامین اجتماعی ومدیران مواجب بگیر کانونهای بازنشستگی ودرود به شرف وشجاعت مدیر صندوق کشوری خدایا این همه تبعیض وبی عدالتی بین صندوقهای بازنشستگی قابل تحمل نیست.لعنت الله قوم الظالمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز