وام قرض الحسنه 50 میلیون تومانی بانک مهر ایران

لست سکند

طبق توافق نامه بانک قرض الحسنه مهر ایران با جهاد دانشگاهی، از این پس دانشجویان این امکان را دارند تا شهریه خود را با دریافت تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام های بانکی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، براساس تفاهم نامه بین بانک مهر ایران و جهاد دانشگاهی، دانشجویان معرفی شده از سوی واحد دانشگاهی در سطح کشور امکان دریافت تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد حداکثر 4 درصد سالیانه را دارند. این تسهیلات به منظور پرداخت شهریه تحصیلی به دانشجویان واجد شرایط پرداخت می‌شود. مقدار این تسهیلات حداکثر 50 میلیون تومان بوده و معرفی شدگان تنها یک بار امکان استفاده از آن را دارند.

پربازدیدترین ویدیوهای امروز:

مدت بازپرداخت تسهیلات پرداخت شهریه، بر اساس اعلام دانشگاه تعیین می‌شود. در کل مدت کل ترم‌‌های باقی مانده از تحصیل دانشجو به اضافه یک ترم و حداکثر 60 ماه برای بازپرداخت این دسته تسهیلات اعلام شده است.

راز آسمان پایتخت

از جدیدترین تسهیلات و وام های بانکی مطلع شوید:

تسهیلات بانک مهر ایران برای دانشجویان

بانک مهر ایران تاکنون در قالب‌ها و چارچوب‌های مختلفی به دانشجویان خدمات ارائه داده است. این مجموعه قبل از این هم سعی داشته تا با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه از دانشجویان حمایت کند. به همین منظور قراردادهای مختلفی را با صندوق رفاه دانشجویان، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و … منعقد کرده است. حال در اقدام جدید خود با انعقاد تفاهم نامه با جهاد دانشگاهی، سعی در حمایت بیشتر از دانشجویان دارد. این بانک هر ساله تسهیلات قرض الحسنه به دانشجویان سراسر کشور اختصاص می‌دهد.

به گزارش دنیای اقتصاد، بانک مهر ایران دقیقا تا آبان ماه سال گذشته 76 هزار و 650 فقره وام قرض الحسنه به ارزش هزار و 885 میلیارد ریال به دانشجویان پرداخت کرد. این تسهیلات به دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور، آزاد و صندوق رفاه دانشجویان تعلق داشت. بانک مهر سعی دارد طی سال جاری هم این تسهیلات قرض الحسنه را به دانشجویان متقاضی ارائه دهد و اندکی از بار هزینه‌های آن‌ها را کم کند.

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

13 دیدگاه برای “وام قرض الحسنه 50 میلیون تومانی بانک مهر ایران

  1. سعید گفته:

    سلام من امروز رفتم بانک مهر برای وام رئیس شعبه گفت که 2تا ضامن کارمند و یک ضامن عادی برای وام حتما لازمه،در ضمن حتما هم باید مبلغ 50میلیون سپرده داشته باشین ینی سپرده لازمه که داشته باشین…خب من اکه 50میلیون پول داشتم دیگع وام نمیگرفتم:)سعید هستم از استان فارس،داراب

  2. آرش گفته:

    سلام بنده هم امروز رفتم بانک واسه وام و روزهای گذشته شبیه این آدمای گرفتار دیگه. ولی این بانکی ها احساس میکنم این وام ها رو واسه دور ور و افراد خودشون میخوان چون ما که میریم میگن حتی سه تا ضامن بیار با این حال که من خودم کارمندم .

  3. امیر گفته:

    سلام آخه یاروکارگربدبخت ازکجا بیاره ۳تاضامن بیاره .بعدا نمی کارمند؟؟اگه ۵۰میلیون سپرده داشت دیگه وام میخواست چیکاراخه؟بازهم دروغ وهمش دروغ به مردم میگن وقصدآزارواذیت مردم رودارن .وگرنه همش دروغ میگن.

  4. پدرخوانده گفته:

    همش الکیه
    من سی تومان سپرده گذاشتم تا یکسال اما هنوز وام ندادن هر ضامنی میبرم یک ایرادی میگیرن😐😐😐

  5. صادق گفته:

    باسلام
    هر زمان گفتن صبح شنبه کلیه حسابهای هر ایرانی مبلغ ۵۰ م شارژ می شود و آن مبلغ از محل یارانه هرماه کسر میگردد. می‌توان گفت بله

  6. سیدمجیدموسوی گفته:

    بانک ملی بهتره
    خدماتش ۲۴ ساعته هستش
    تواین مدت ۱۴ سالی که ازش استفاده میکنم واقعا راضی هستم
    به تراکنش های نالی خودتون نگاه میکنه ووام را هم سخت نمیگیرند
    فرقی هم نمیزارن بین افراد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز