شرایط دریافت وام 50 میلیون تومانی بانک کارآفرین + جزئیات بازپرداخت

لست سکند

بانک کارآفرین از امروز طرح پرداخت تسهیلات قرض الحسنه پس انداز «نیک آفرین پلاس» را شروع کرد. به گزارش این بانک مشتریان حقیقی امکان استفاده از خدمات طرح مذکور را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام های بانکی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تمامی مشتریان حقیقی بانک کارآفرین اعم از مشتریان فعلی و جدید، امکان افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز ریالی نیک آفرین و سپرده گذاری در حساب مذکور را به مدت حداقل سه ماه متناسب با میزان سپرده خود تا سقف 50 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با مدت زمان بازپرداخت 36 ماهه دارند.

پربازدیدترین ویدیوی امروز:

بنابر اعلام روابط عمومی بانک کارآفرین، این مجموعه با هدف گسترش و ترویج فرهنگ قرض الحسنه و ایفای مسئولیت اجتماعی خود، شرایطی را فراهم کرده تا مشتریان حقیقی امکان استفاده از تسهیلات قرض الحسنه طرح نیک آفرین را داشته باشند. به همین منظور، متقاضیان باید اقدام به سپرده گذاری در حساب قرض الحسنه نیک آفرین کرده و یک دوره توافق شده‌ای را سپری کنند تا بتوانند از تسهیلات این طرح بهره ببرند.

راز آسمان پایتخت

از جدیدترین تسهیلات و وام های بانکی مطلع شوید:

دوره انتظار برای دریافت این تسهیلات برحسب میزان سپرده گذاری مشتریان و امتیاز تعلق گرفته به آن‌ها متفاوت بوده و منوط به احراز اهلیت اعتباری مطابق قوانین و مقررات است. براساس جدول زیر میزان پرداخت تسهیلات و مدت انتظار مشخص می‌شود؛

طبق اعلام بانک کارآفرین، افراد برای آگاهی بیشتر درباره نوع و چگونگی دریافت آن امکان تماس یا مراجعه حضوری به شعب بانک را دارند.

رشد تسهیلات اعطایی بانک کارآفرین

این بانک همواره درباره اعطای تسهیلات مناسب به مشتریان خود تلاش می‌کند. در کل بانک کارآفرین طی شش ماهه ابتدایی سال جاری حدود 149 هزار میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان خود اعطا کرد که این میزان رشد 75 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشت.

البته با توجه به افزایش تسهیلات اعطایی بانک کارآفرین، درآمد ناشی از این بخش هم رشد پیدا کرده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته 109 درصد بالا رفته است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

مرتبط با : بانک کارآفرین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

8 دیدگاه برای “شرایط دریافت وام 50 میلیون تومانی بانک کارآفرین + جزئیات بازپرداخت

  1. جمشید گفته:

    سلام اگر بنده حساب باز کنم بیست میلیون بلند مدت بریزم بحساب میتونم وام پنجاه میلیونی بگیرم یانه راهنمایی بفرمایین ممنون

  2. محسن داودی گفته:

    سلام بر شما ببخشید من نیاز به وام 50میلیون تومانی دارم ولی ضامن ندارم میشه راهنمائی بفرمایید ممنون

  3. مهدی گفته:

    سلام بااجازه از تمام مردم خوبودورم شهرمون که بفکرمردم زیردست خودشونم هستن پس تا زمان هست به هم نوع دیگه کشورمون کمک کنیم که خدایش توبدوضعین بازی این زمونه کمرشکنه

  4. امیدعباسی گفته:

    با سلام_چندسالی است که در بانک کارآفرین سپرده صندوق دارم آیا میتوانم یک وام پنجاه ملیونی بگیرم?!

  5. امین گفته:

    سلام وقت بخیر من حقوق بگیر وام کارآفرین هستم.مشکل ضامن ندارم.نیاز به وام۱۰۰میلیونی دارم چقدر سپرده باید بزارم که بتونم وام بگیرم؟و اینکه اگر۳۰یا۴۰میلیون بزارم میتونم۱۰۰یا۱۵۰میلیون وام بگیرم؟و اینکه چند وقت بعداز گذاشتن سپرده؟و چند درصد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز