وام قرض الحسنه 300 میلیونی بانک مهر ایران با اقساط 8 میلیون تومانی

ژیوار

اشخاص حقوقی مشتری بانک مهر ایران با افتتاح و داشتن میانگین حساب، می‌توانند وام قرض الحسنه 300 میلیونی طرح «مهریار» را درخواست کنند. این وام قرض الحسنه است و تنها به آن کارمزد تعلق می‌گیرد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، اشخاص حقوقی که به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک مهر ایران تمایل دارند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند و به مدت سه ماه معدل حساب ایجاد کنند. اشخاص حقوقی به منظور انتقال امتیاز این وام به کارکنان خود باید معرفی نامه به آن‌ها ارائه بدهند تا کارکنان بعد از مراجعه به بانک و ارائه معرفی نامه، امکان تقاضا برای وام را داشته باشند. ضمانت اصلی برای دریافت این وام داشتن ضامن رسمی است. کارمزد این تسهیلات چهار درصد اعلام شده و متقاضیان بعد از دریافت تا 36 ماه امکان تسویه آن را دارند.

بیشتر بخوانید:

اگر بانک تمام مبلغ وام را با نرخ کارمزد مشخص شده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت به مشتری اعطا کند، میزان هر قسط برای وی 8 میلیون و 857 هزار و 196 تومان است. کل سود این تسهیلات 18 میلیون و 196 هزار تومان خواهد بود. جمع رقم وام و نرخ کارمزد آن هم به 318 میلیون و 919 هزار و 38 تومان می‌رسد.

دریان سفر امید

هدف ایجاد بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک مهر ایران با هدف گسترش معارف و مبانی شرع اسلام و فرهنگ قرض الحسنه و عمیق شدن هر چه بیشتر این سنت در جامعه فعالیت خود را شروع کرد. این مجموعه از سال 1387 تاکنون در راستای تحقق هدف خود انواع خدمات بانکی را به مشتریان جازش ارائه می‌دهد.

هم اکنون بانک مهر ایران دارای 504 شعبه فعال در سراسر کشور است که از این تعداد 314 شعبه به شهرستان‌ها تعلق دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان